Xboxlife forum

Porto osv

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Porto osv

Indlægaf dark » 27. feb 2004 15:10

Jeg regner med at købe Rainbow six 3 inde på http://www4.cd-wow.com/xbox_cat.php?bot ... oplimit=48 Den er heller ikke så dyr den koster 250 kr. Men hvor meget er portoen og fragt og alt det der men nu skal betale.Vil i regne det hele ud for mig så jeg er sikker på hvor meget jeg skal give i alt + Rainbow six 3 ( 250 kr. ) :lol:
¤:::: 8) XBOX 8) :::::¤
:::: The King Of :::::
¤::: All Console ::::¤
dark
Niveau 0
 
Indlæg: 29

Brugeravatar

Indlægaf PsykopatGamer » 27. feb 2004 15:56

der står på side at det er gratis :wink:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Goose Fraba » 27. feb 2004 16:34

Ja, prisen er som du ser den på siden. Jeg mener cd-wow er fra asien, men de har et udspekuleret system, så vi andre undgår alle told&moms problemer. :D
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf dark » 27. feb 2004 18:11

Okey tak så det er kun de 200 kr. jeg skal betale når jeg modtager mit spil :roll:

PS. Hvorfor er det så biligt £32.99 ( <--- PUND ) = 200 kr. ca :wink:
og hvor lang tid tar det at modtage spillet :?

Vil i lige regne £32.99 dette ud jeg vil være helt sikker på at det er de 200 kr. ca :roll:
¤:::: 8) XBOX 8) :::::¤
:::: The King Of :::::
¤::: All Console ::::¤
dark
Niveau 0
 
Indlæg: 29

Brugeravatar

Indlægaf Basse DK » 27. feb 2004 20:02

hvis du er i tvivl om valutakurserne så se:

www.valutakurser.dk
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Buktu » 27. feb 2004 20:12

Det er ikke 200 kr, det er 366 kr...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Hubbi » 27. feb 2004 20:15

CD-WOW opererer fra England af,og da det er et EU land,så skal pakken ikke have nogen told afgift lagt oven i :)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Chilicon » 27. feb 2004 21:17

CD-WOW var uden extra skat og afgifter men nu viser de en besked om at der måske er nogle afgifter.

Please ensure you read the following information before proceeding:

Please note that within the European Union you MAY be charged CUSTOMS DUTY/VAT on this item as the value of this product is in excess of your personal import allowance.

If applicable, this Customs charge is collected by the Post Office/Postal Agent who may also charge you an additional handling fee for clearing your package through Customs.

We are unable to provide any guidance as to how much the Customs Duty/VAT or Post Office clearance fee will be as unfortunately these charges are completely beyond our control. [quote]

hvad siger i betyder det at der kommer afgifter på nu eller hvad
En helt anden grund til at de kan være så bilige er at de kun sender 1 ting per pakke og fordi de er indregistret i Hong Kong, jeg ved ikke om der er lavet om på nogen af de ting. hvis der er kan det være grunden til muglige afgifter.
Chilicon
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Basse DK » 28. feb 2004 10:36

Det betyder at du kan være uheldig at din pakke bliver taget i tolden. Du kan også være heldig at den smutter igennem!!

Hvis du kan finde et spil til under 340 kr. fra et ikke EU land kan du indføre den told & momsfrit hvis du får den sendt som en gave.

....så man kan vel godt være god ved sig selv og give sig selv en gave.... he he.

Basse.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf dark » 28. feb 2004 11:28

Okey tak mange tak jeg tænker lige over det :roll:
¤:::: 8) XBOX 8) :::::¤
:::: The King Of :::::
¤::: All Console ::::¤
dark
Niveau 0
 
Indlæg: 29

Brugeravatar

Re: Porto osv

Indlægaf Rebelheart » 28. feb 2004 23:03

dark skrev:Jeg regner med at købe Rainbow six 3 inde på http://www4.cd-wow.com/xbox_cat.php?bot ... oplimit=48 Den er heller ikke så dyr den koster 250 kr. Men hvor meget er portoen og fragt og alt det der men nu skal betale.Vil i regne det hele ud for mig så jeg er sikker på hvor meget jeg skal give i alt + Rainbow six 3 ( 250 kr. ) :lol:


Køb det ikke. Spillet er vildt overhyped :!:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 29. feb 2004 00:24

Rebelheart,det kommer da an på om man kan li Tom Clancy spillene generelt.Kan man det,så er Rainbow Six 3 en god titel :)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron