Xboxlife forum

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Anastacio » 7. mar 2004 14:28

Jeg bryder mig bare ikke så meget om at det er en Sony Ericson menu denne gang. Jeg føler også jeg har fået spoilet lidt for meget af SC2, men der er kun 19 dage tilbage. Jeg kan slet ikke vente :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf PsykopatGamer » 7. mar 2004 15:24

nej.. det gør jeg heller ikke...... det ser ikke så pænt du med en sony menu.. men det kan også være lige meget.. det er jo spillet man spillet ikke menu.. hehe :wink:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 7. mar 2004 18:16

Her er videon, hvor man ser ham spille Pandora Tomorrow single player: http://www.xboxreloaded.com/images/ptfootage1.wmv
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf PsykopatGamer » 7. mar 2004 19:54

totalt fed video!!!!!! tak for den video game killer :wink:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 7. mar 2004 20:08

Ja, det var næsten som at have spillet selv. Må hellere afbestille det nu jeg har set det ;)
Playkid
 


Indlægaf stuckpizza » 7. mar 2004 20:28

Fed Video :wink:
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Peet » 7. mar 2004 21:04

joo, den var ikke SÅ fed synes jeg, men læse-stoffet var ok.. altså det med at der VAR system link, og sådan.. Men der stod ingen steder nævnt at man kun kan spille 2v2.. der påstår IGN nemlig, og dem tror jeg på..

ps2 playkid: Håber da at det var en joke!?!?!?!
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 7. mar 2004 21:07

Det var det skam:)
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 7. mar 2004 21:10

Hvis i spørg mig var det da en ualmindeligt iriiterende video.. Det var ikke til at se en skid... Og meget irriterende med hans controller der hele tiden kommer ind i billedet... :)
Btw, siger knapperne på hans controller ikke mærkeligt? Som en fjeder eller noget.. Eller bruger han bare dem der omme bagved på en ualmindeligt mærkelig måde?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 7. mar 2004 21:17

Det var meningen, folk skulle se det var ham der spillede.
Hvis du læser tråden igennem som Game Killer linkede til, blev det flere gange efterspurt at han skulle vise det var ham der spillede.

Med hensyn til lyder. Det lader til at lyder bliver ændret, men han bruger vist triggerne på en sådan måde at man kan høre at det er ham der skyder. Han holder vist triggeren ind og lader sin finger glide af, så triggeren slår op mod plasticen.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 7. mar 2004 21:27

Man kan spille 2v2 det er selv sagt af UbiSoft. De har endda testet, hvad der er bedst. Det er da også kanon at man kun kan spille 4 på en server. Altså 1v3, 2v2 eller 3v1. Jeg tror både single og multiplayer bliver kanon fedt :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 7. mar 2004 21:28

Ja... Det må da slide på controlleren... :) Men stadigvæk var det irriterende... Ville ikke kalde den fed... :?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 7. mar 2004 22:08

Så er der endnu en der har spillet og der er 3 videoer mere samt nogle billeder. Håber ikke alt det her spoiler det for mig.

Her er linket: http://homepage.ntlworld.com/steven.weir1/pandora.html
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 8. mar 2004 22:12

Endnu en ny officiel trailer er kommet op på den engelske PT side. Her er linket til traileren: http://www.splintercell.com/us/whatispa ... ml#finanim

18 dage tilbage
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Blaine » 9. mar 2004 09:49

Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron