Xboxlife forum

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf PsykopatGamer » 17. mar 2004 16:43

der kommer en demo til pc senere idag, siger www.gamereactor.net:-)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 17. mar 2004 17:01

Og det skrev Gamespot også og en multiplayer demo skulle komme lige efter. Men det ser ikke ud til den kommer idag alligevel eftersom der intet er meldt ud fra UbiSoft om den skulle komme idag. Det kan også være Gamespot har taget fejl. Og den officiele canadiske side har også taget alt ned omkring en demo. Men demoerne skal nok komme i denne uge :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 17. mar 2004 18:14

Single player demoen er oppe.

Her er linket:

ftp://ftp.ubi.com/emea/scpt/demos/SCPT_ ... r_demo.exe
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 17. mar 2004 19:27

Pokkers, min computer kan ikke klare demoen *suk* :(

Så må jeg jo vente i 9 dage mere til at prøve det.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Peet » 17. mar 2004 22:59

"Internet Explorer kan ikke indlæse SCPT_singleplayer_demo.exe fra ftp.ubi.com.
Logon blev afvist."

???? hjæææælp
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 07:53

8 dage tilbage

Og du kan se en ny gameplay trailer her: http://www.splintercell.com/uk/videos.p ... c1b51a2493
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Capulus » 18. mar 2004 08:12

jeg bliver så varm i skridtet af at se ingame footage fra det spil der. Hvis det bliver lige så blæret som det ser ud i live delen, så bliver dette 100% årsagen til at jeg får taget mig sammen til at gå live.

gotta go
Capulus
Capulus
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 14:49

Raabhimself, kan du spille klokken 20:00 sammen med os andre den 26. marts? Ellers må vi jo bare snakke om et nyt tidspunkt :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf raabhimself » 18. mar 2004 21:43

Selvom jeg ville gå igennem ild og vand for jer gutter, må jeg desværre takke nej til kl 20...

Come on det er fredag! :D fest DAGEN.! :P

kan vi ikke sige kl 16,00 eller noget?


BTW. I skal vide jeg er totalt glad for i har inkluderet mig i dette forum :) hehe mange tak for tilbuddet om et game og jeg lover jeg nok skal kontakte jer hvis jeg kommer på og hvis i skriver "herinde"
Senest rettet af raabhimself 18. mar 2004 21:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 21:45

Jeg er med på kl. 16:00 dansk tid :D

Hvis jeg har modtaget spillet der, som jeg tror jeg har :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 18. mar 2004 22:00

Hvor har du bestilt fra game killer?
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 22:04

coolshop.dk

men kan du spille klokken 16:00 PS2 Playkid?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 18. mar 2004 22:13

Hvis jeg er hjemme på det tidspunkt, måske kan jeg endda spille om torsdagen. Pregames udsender nemlig nogen gange spillet så det kommer dagen før release ;)

Jeg vil dog stadigt holde mig til at spille om aftenen.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 18. mar 2004 22:22

Jeg kunne også få det om torsdagen, men jeg har bestilt det fra coolshop.dk nu så...
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 19. mar 2004 01:32

Min mening om single player demoen:

Klassisk SC.

Wow... Hehe... Du starter på det her tog... Du lander på toppen af toget, fra en helikopter... og skal infiltrere toget...

Den gode nyhed er.... Den flotte grafik og det geniale dybe stealth gameplay er tilbage! Og nu er shadows og lightning endnu flottere..

Den dårlige.. Der er stadig trial and error problemer:( jeg fik aldrig klaret originalen pga af disse problemer!

Dog.. Det var cool lavet... Fantastisk detalje.

På et tidspunkt skal man kravel ud på siden af toget... men man må kun gøre det når folk der sidder ved viduerne kigger væk... Der var først en mand der kiggede ud af ruden... så gik han hen og satte sig og læste i en avis... jeg skynder mig forbi vinduet, mens jeg kravle sidelæns... men pludslig..... WRUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMM...... og en andet tog på den anden skine drøner den anden vej... Wow.. jeg fik et chock:) der var så meget vind at hele sams krop blev blæst af, men han holdte fast med den anden arm... Fantastisk livlig animation! kudos til Ubisoft for det!!! Også videre til næste vindue.... Det var grineren... En kvinde sidder og kigger i ruden mens hun tager make up på(spejlbilled)... men til sidst lægger hun sig til at sove...

også skal man... det fortæller jeg ik:)

Spil det... rigtig cool!

Men jeg tror det er en bedre på xbox experience!

1)FPS gameplayet online, er for sygt med mus og tastatur..

2)Gå og løb forskellen bliver gjort mellem Mouse scroll.. meget ubehagligt.. At træde forsigtigt med xbox analogen, er meget sværre og meget federe(på en anden måde).. giver følelse af realisme IMO!

3) 4 players max i begge versioner... Man kan ligeså godt tage den med voice ik?:)

Det var mit take:D
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster