Xboxlife forum

Devil May Cry 4 Demo - Hvad synes I?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf sLux » 4. feb 2008 20:26

Det er klart i synes det er svært at lave combos, man kan ikke lave fede combos på sådan en lav sværhedsgrad.
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf PhantomRay » 4. feb 2008 20:40

sLux skrev:Det er klart i synes det er svært at lave combos, man kan ikke lave fede combos på sådan en lav sværhedsgrad.


Agree. Men retail version skal nok give mig kamp til stregen ^^

Sad og kede mig i frikvateret, så smækkede min ipod video op på klasselokalets projektor og så "Final japanes Trailer" og "CGD 07" ^^
har alt for mange PS3 fanboys/girls i min 2.g klasse, så skulle i samme omgang vise dem at Xbox360 altså sagtens kan lege med :D

4 dage tilbage (:
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf TagEnKiks » 4. feb 2008 20:46

PhantomRay skrev:
sLux skrev:Det er klart i synes det er svært at lave combos, man kan ikke lave fede combos på sådan en lav sværhedsgrad.


4 dage tilbage (:


3 dage for os andre :wink:

Men de trailers er nogle af de fedeste jeg ever har set. Stort set lige så gode, som introen til Assassin's Creed (Den der kommer når spillet starter).
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf PhantomRay » 4. feb 2008 20:55

TagEnKiks skrev:
PhantomRay skrev:
sLux skrev:Det er klart i synes det er svært at lave combos, man kan ikke lave fede combos på sådan en lav sværhedsgrad.


4 dage tilbage (:


3 dage for os andre :wink:

Men de trailers er nogle af de fedeste jeg ever har set. Stort set lige så gode, som introen til Assassin's Creed (Den der kommer når spillet starter).


Ye, deres "tech Demo" der skulle vise folk hvad Scimatar motoren kunne præstere i pre-render (:
Men den som capcom har bikset sammen til DMC 4 er satme ikke dårlig!
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf sLux » 4. feb 2008 21:32

Jeg er personlig bange for spillet bliver for nemt :S
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf PhantomRay » 4. feb 2008 21:35

sLux skrev:Jeg er personlig bange for spillet bliver for nemt :S


Der er 6 sværhedsgrader og den sværeste "Hell and Hell" tror jeg fandme ikke bliver nem, medmindre man kan mestre spillet til perfektion ^^
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Giant Hamster » 4. feb 2008 21:37

Er jeg den eneste der synes grafikken generelt og især byområderne ligner Gears of War meget?
Giant Hamster
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf TagEnKiks » 4. feb 2008 21:42

Giant Hamster skrev:Er jeg den eneste der synes grafikken generelt og især byområderne ligner Gears of War meget?


Tror bare de kører videre i Devil May Cry stilen. Det er sådan, som jeg husker den fra de gamle spil.

PhantomRay skrev:
sLux skrev:Jeg er personlig bange for spillet bliver for nemt :S


Der er 6 sværhedsgrader og den sværeste "Hell and Hell" tror jeg fandme ikke bliver nem, medmindre man kan mestre spillet til perfektion ^^


Jep, der er øl til den første igennem "hell and hell" mode, men først skal "heaven or hell" lige klares :P :twisted:
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf PhantomRay » 4. feb 2008 21:54

Giant Hamster skrev:Er jeg den eneste der synes grafikken generelt og især byområderne ligner Gears of War meget?


Well, det er 2 vidt forskellige game-engine, men holder med TagEnKiks siger: det er Devil May Cry stilen.
Det går jo ikke og skulle slagte dmoner i "my little pony" land :P

Lidt unfair at du måske får 1 dags forspring TagEnKiks ^^, men jeg skal nok vise dig at jeg ikke lader mig slå ud af den grund :D
Men der bliver fandme forsømt meget homework for min side nå først DMC 4 er inde for min dør :roll:
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf sLux » 4. feb 2008 21:54

Bliver heaven or hell det samme som i de andre? Det var simpelthen for plat, alt døde på 1 skud, men det gjorde man også selv :P
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf TagEnKiks » 4. feb 2008 21:56

sLux skrev:Bliver heaven or hell det samme som i de andre? Det var simpelthen for plat, alt døde på 1 skud, men det gjorde man også selv :P


PhantomRay skrev:
Well DMC4 officially has the hardest difficulty ever put into a game

After you beat Heaven or Hell mode, a new mode Hell and Hell is unlocked. In Hell and Hell mode, one hit kills you, but for enemies have as much life as in Dante Must Die mode, and to top it off, the only way to kill them is with a SSS rank combo


Døm selv :twisted: :P

PhantomRay skrev:
Giant Hamster skrev:Er jeg den eneste der synes grafikken generelt og især byområderne ligner Gears of War meget?


Well, det er 2 vidt forskellige game-engine, men holder med TagEnKiks siger: det er Devil May Cry stilen.
Det går jo ikke og skulle slagte dmoner i "my little pony" land :P

Lidt unfair at du måske får 1 dags forspring TagEnKiks ^^, men jeg skal nok vise dig at jeg ikke lader mig slå ud af den grund :D
Men der bliver fandme forsømt meget homework for min side nå først DMC 4 er inde for min dør :roll:


Er du sindsyg jeg er glad for, at det udkommer lige udover en ferie. Problemet er bare jeg skal lave fremlæggelse til synopsis i 2.g, men det må sgu vente. Kan mærke jeg får brug for den dag ekstra.
Senest rettet af TagEnKiks 4. feb 2008 21:59, rettet i alt 2 gange.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf sLux » 4. feb 2008 21:58

Det var jo ikke det jeg spurgte om kakaomanden!
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf PhantomRay » 4. feb 2008 21:59

Er helt ny til DMC serien, men:

Er "Heaven and Hell" mode ikke blot "one shoot and everything dies?" Ligesom i til bold sport trænning? endten får du bolden i mål (heaven) eller også misser du (Hell)?

TagEnKiks skrev:Er du sindsyg jeg er glad for, at det udkommer lige udover en ferie. Problemet er bare jeg skal lave fremlæggelse til synopsis i 2.g, men det må sgu vente. Kan mærke jeg får brug for den dag ekstra.


jeg har først ferie i uge 8 ): ergo, fra fredag d. 15 :/
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf sLux » 4. feb 2008 22:12

Jo, man dør slev af et slag, men det gør fjenderne også.
mit spørgsmål var om modet var det samme i det nye?
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf TagEnKiks » 4. feb 2008 22:14

PhantomRay skrev:Er helt ny til DMC serien, men:

Er "Heaven and Hell" mode ikke blot "one shoot and everything dies?" Ligesom i til bold sport trænning? endten får du bolden i mål (heaven) eller også misser du (Hell)?

TagEnKiks skrev:Er du sindsyg jeg er glad for, at det udkommer lige udover en ferie. Problemet er bare jeg skal lave fremlæggelse til synopsis i 2.g, men det må sgu vente. Kan mærke jeg får brug for den dag ekstra.


jeg har først ferie i uge 8 ): ergo, fra fredag d. 15 :/


Så bor du vel i Nordjylland :P (eller sjælland, kender ikke ferien derover)

sLux skrev:Jo, man dør slev af et slag, men det gør fjenderne også.
mit spørgsmål var om modet var det samme i det nye?


Som udgangspunkt må vi jo gå ud fra det, men så kan du hygge dig med "hell and hell"...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron