Xboxlife forum

Deus Ex 3

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Deus Ex 3

Indlægaf spif2001 » 18. mar 2011 22:25

Nå - efter at release date blev sat til august, så gik luften lidt ud af ballonen, men her er en lækker developer walkthrough video uden story spoilers med en low level protagonist, der viser 3 måder at komme ind i et hus på. Via combat, via stealth og via en alternativ rute:

http://www.gamespot.com/pc/action/deuse ... gh-trailer

Det er meget brune farver, men jeg synes det virker fint til den verden. Æææælsker hans silent takeouts. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Deus Ex 3

Indlægaf poulx » 2. apr 2011 10:41

godt de tager sig den tid et godt spil ta'r.

jeg er bekymret for om det skulle blive forretningsgangen at sparke et spil på markedet, inden det er blevet gennemtestet, og så bare forvente at gud og hver mand er on-line når plasteret frigives.

vi så hvad fallout nv. større skuffelse har jeg ikke oplevet før eller siden.
poulx
 


Re: Deus Ex 3

Indlægaf poulx » 2. apr 2011 19:05

btw: jeg var i næstved i dag og indkøbe en god, brugt ps3 60gb. og det passer så smukt sammen med at jeg for ikke længe siden var så heldig at finde deus ex til ps2 for bare 29.- i gamestop i rosengårdscentret i odense.
poulx
 


Re: Deus Ex 3

Indlægaf Maltéz » 2. apr 2011 19:19

poulx skrev:btw: jeg var i næstved i dag og indkøbe en god, brugt ps3 60gb. og det passer så smukt sammen med at jeg for ikke længe siden var så heldig at finde deus ex til ps2 for bare 29.- i gamestop i rosengårdscentret i odense.


Jeg har en historie der minder om. :) Har netop gennemført mit gamle Deus Ex 1 på PC, da jeg jeg for et par måneder købte Deus Ex 2 for 29 kr. til Xbox 1 i Gamestop. Jeg har derfor købt en brugt Xbox 1 at spille det på, da Xbox 360 desværre ikke er bagudkompatibel med spillet. (Hvorfor? Fordi spil efter min mening skal spilles på konsol.)
Håber stadig på en HD Remake af originalen. Det ville være decideret fantastisk. Spillet fortjener de mange roser det har fået, og der er så meget brug for at Deus Ex 3 sælger godt, da det tilhører en niche af spil der adskiller sig fra de skabelonskårne shooters der dominerer markedet i disse år.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Re: Deus Ex 3

Indlægaf poulx » 2. apr 2011 20:47

godt brølt, løve! deus ex og half-life er fps'ernes Elvis'er.

shoot me tender
shoot me true
and I always will shoot you ...
Senest rettet af poulx 4. apr 2011 14:37, rettet i alt 1 gang.
poulx
 


Re: Deus Ex 3

Indlægaf Stricker » 3. apr 2011 23:43



Jeg er totalt tabt for ord. Hold kæft hvor det dog ligner et elendigt spil. Klamme, gule farver, neon-grønt omrids om alle ting i spillet der kan bruges, en tåbelig video om hvordan der er tre muligheder for at infiltrere en skide bygning, og gameplayet er vel som forventet totalt fordummet med dets elendige cover system og ufattelige, latterlige one-button takedowns.

Jeg kunne dårligt nok forstå hvordan man kunne lave et Deus Ex spil der er værre end IW, men HR er sgu godt på vej når dens gameplay trækker på nutidige, tåbelige idéer, et third person cover system for en first person shooter?
Det er snart dummere end IW's universal ammo. =D>
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Deus Ex 3

Indlægaf Mike.B » 17. jul 2011 21:36

Jeg kan nu klart sige at Deus Ex HR er blevet en klar Must have PÅ launch dagen.

Er lige kommet hjem fra en kammerat der har en lækket udgave af "chapter" 1 og for H. det er fedt.
Skal dog lige hurtigt siges at det er PC udgaven jeg har prøvet.
I kan sende en PM hvis der er nogle der ønsker at vide mere omkring detaljer af styring og almen gameplay.

PS. og da det er min fødselsdag i morgen tjekker jeg kun indbakken i ny og næ og ikke forumet..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Deus Ex 3

Indlægaf sir.auron88 » 18. jul 2011 10:38

En smule kedelig og uinspirerende video. Cover-system, one-button-take-downs og et såkaldt "frit valg" til at klare missionerne er ikke ligefrem nyskabende, men andre spil har vist at det kan fungere godt, og jeg håber og tror at Deux Ex 3 vil gøre det samme. Min interesse i spillet lige alligvel mest i historien og stemningen, og det ville være syndt at dømme hele spillet ud fra en halv-sløv video.

Jeg venter på anmeldelserne før et evt. køb.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Deus Ex 3

Indlægaf Mike.B » 20. jul 2011 19:30

Har fået lavet en Preorder på en Collector Edition da jeg SKAL i hvert fald have det på launch dagen. bare den smule jeg fik prøvet fik sat min forventninger i ro.

Og jeg kan godt afsløre at disse 1 hit takedowns har stadig nogle begrænsninger og regler på sig..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Deus Ex 3

Indlægaf spif2001 » 3. aug 2011 21:49

Så fik jeg også læst de 6 tegneserier til spillet. Ikke helt så gode som bogen, men de er godt tegnet og der er action på drengen. En god optakt til selve spillet, og man får introduceret de forskellige figurer og techs.

Link til tegneserierne hos DC Comics. De er ikke gratis. ;)

https://read.dccomics.com/comixology/#/series/5669

Læste dem på min Android telefon via DC Comics app. Dejlig simpelt. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Deus Ex 3

Indlægaf krig » 4. aug 2011 06:57

http://railgun.newz.dk/ny-gameplay-vide ... pillet#new

her ser man meget gameplay, og det ser godt ud :)
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Deus Ex 3

Indlægaf BOOM » 4. aug 2011 07:08

Det ser rigtig godt ud! ER selv en stor fan af det første spil, men har desværre ikke pengene til at forudbestille det. Jeg må vist ønske mig det i julegave eller noget :D
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: Deus Ex 3

Indlægaf Mike.B » 4. aug 2011 07:43

godt det snart er den 23, demoen er ved at være "slidt" op :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Deus Ex 3

Indlægaf LinearZ » 4. aug 2011 07:55

Jeg forstår ikke hvorfor folk piver over "one-button-takedowns"? Hvad vil i da have? At man skal lave en combo med 5-10 knapper før man kan lave et takedown?
Som Mike siger så har det sine begrænsninger... Man kan ikke bare gå amok og dræbe alle fjender på den måde.
Jeg kunne forstår at folk blev tosset hvis der var SC Conviction's åndssvage Mark & Execute system... Men så dumme har udviklerne dog ikke været.
Ud fra hvad jeg har prøvet har udviklerne gjort et godt stykke arbejde for at holde det så tæt på det originale som muligt. Selvfølgelig med opdaterede features... Som bare gør det til et endnu bedre spil (Ja jeg sagde det... Jeg synes oplevelsen var bedre end det første spil).
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Deus Ex 3

Indlægaf DJan.dk » 4. aug 2011 13:12

Så er det forudbestilt.

IMO, det eneste fornuftige spil i august. Det ser ud til at gameplayet ligner meget det oprindelige fra Deus Ex 1. Og det er lækkerier...
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron