Xboxlife forum

Dead Island

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf morriss » 15. nov 2007 13:12

Hvis I går over på deadislandgame.com, click på PRESS, så er mit interview det første link.

:)
morriss
Niveau 4
 
Indlæg: 544


Indlægaf Mr.Tendo » 15. nov 2007 13:13

http://www.gametrailers.com/player/17681.html

Check it out !

"Stunning graphics and explosive physics make for one fantastic gaming experience!" - Siger de om spillet.

(Snakker om deres andet spil - Warhound)
Gamer Goal 2008 - 20XX ;)
100+ Spil gennemført på 1½ år !
Mr.Tendo
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf spif2001 » 25. nov 2008 19:29

Ser ud til at der endelig sker lidt med deres hjemmeside: http://www.deadislandgame.com/ :lol:

De har ikke postet nyheder siden april i år, men på forumet påstod de, at der stadig blev arbejdet på titlen.

Jeg er lidt spændt på den titel her. Det kunne være fedt med lidt freeroam på en tropisk ø fuld af zombier.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ahmed » 25. nov 2008 21:40

morriss skrev:Hvis I går over på deadislandgame.com, click på PRESS, så er mit interview det første link.

:)


"UNDER CONSTRUCTION" :(
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Re: Dead Island

Indlægaf Agrolyte » 17. feb 2011 12:41

Så er det på tide at vække denne gamle tråd til livs igen! Dead Island kommer - og indtil videre virker det lovende!!

Se selv denne ekstremt fede trailer, som har fået mit hype-meter helt op og ringe :D

http://www.ign.com/videos/2011/02/16/de ... tid=955540
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Dead Island

Indlægaf Spankey103 » 17. feb 2011 12:48

fuck en epic trailer ! :D
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dead Island

Indlægaf Agrolyte » 17. feb 2011 13:16

Ja! Man kan kun håbe at den stemning man oplever i traileren også er at finde i selve spillet. Så kan det ikke gå galt :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Dead Island

Indlægaf makta » 17. feb 2011 13:23

Jeg håber ikke, at det bliver ligesom Dead Rising eller Left 4 Dead spillene...
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Dead Island

Indlægaf Sevuz » 17. feb 2011 13:26

Agrolyte skrev:Ja! Man kan kun håbe at den stemning man oplever i traileren også er at finde i selve spillet. Så kan det ikke gå galt :D


Kun galt for den lille familie :lol:

fed trailer og musikken er god
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dead Island

Indlægaf Agrolyte » 17. feb 2011 13:32

makta skrev:Jeg håber ikke, at det bliver ligesom Dead Rising eller Left 4 Dead spillene...


Jeg har det lidt på samme måde. Elskede konceptet bag Dead Rising, men spillet havde bare ikke den der "creepy" stemning som man oplever i filmenes verden. Den der følelse af at du er fortabt og må bruge alle midler for at overleve. Og så skal det være skræmmende og uhyggeligt!! Det er hverken Dead Rising eller Left 4 Dead. Håber Dead Island kan levere :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Dead Island

Indlægaf Kossefar » 17. feb 2011 13:42

Shit mand den trailer en episk...
Sad med goosebumps fra start til slut. Mega fedt sat sammen.

Og jeg kan ligesom så mange andre, bare håbe på at det bliver UHYGGELIGT og nervepirrende! Ikke løb løb - Headshot - En Witch? bah - Headshot headshot - Dør lukket - yay?

Hvis det lever op til de forventninger de har givet folk med den trailer, så tegner det sku lovende. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Dead Island

Indlægaf Agrolyte » 17. feb 2011 13:56

Præcis - når jeg tænker over det - så var det nok komikken i Dead Rising og Left for Dead, der ødelagde det lidt for mig. Det var for karikeret og komisk anlagt. Dead Island er forhåbentlig mere realistisk i sin fremtoning, men samtidig med masser af splat og blod, bare uden at det bliver komisk at se på. Komikken er som gift for den uhyggelige stemning!
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Dead Island

Indlægaf Psymatiq » 17. feb 2011 14:10

Agrolyte skrev:Præcis - når jeg tænker over det - så var det nok komikken i Dead Rising og Left for Dead, der ødelagde det lidt for mig. Det var for karikeret og komisk anlagt. Dead Island er forhåbentlig mere realistisk i sin fremtoning, men samtidig med masser af splat og blod, bare uden at det bliver komisk at se på. Komikken er som gift for den uhyggelige stemning!



Well ideen med DR var at lave et karikeret 80 zombie film spil(dawn of the dead 1978 foregår i et indkøbscenter).

L4D er mere baseret på de nye zombie film hvor rådne mennesker lige pludseligt kan løbe hurtigere end Wilson Kipketer. Som jeg syntes er sørgligt og på ingen måde uhyggeligt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dead Island

Indlægaf makta » 17. feb 2011 14:23

Agrolyte skrev:
makta skrev:Jeg håber ikke, at det bliver ligesom Dead Rising eller Left 4 Dead spillene...


Jeg har det lidt på samme måde. Elskede konceptet bag Dead Rising, men spillet havde bare ikke den der "creepy" stemning som man oplever i filmenes verden. Den der følelse af at du er fortabt og må bruge alle midler for at overleve. Og så skal det være skræmmende og uhyggeligt!! Det er hverken Dead Rising eller Left 4 Dead. Håber Dead Island kan levere :D

Over på Wikipedia står der, at spillet har en sandkasse-lignende gameplay (som Dead Rising, måske?), og så er den first-person (som Left 4 Dead). Hvad hvis det er en slags blanding af lige præcis de to spil :o
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Dead Island

Indlægaf Macheta » 17. feb 2011 15:09

I stedet for at betvivle om hvorvidt spillet vil blive en blanding ala Dead Rising og L4Dead, så vil jeg vente og se frem til det første in-gameplay til spillet. Og hvis det så endelig gør, hvadså? Tror kun det kan gå hen og ende godt.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron