Xboxlife forum

Top 10 Scariest Games of All Time!

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf vat69 » 1. nov 2007 10:05

battletoads
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Anonymous22 » 1. nov 2007 10:08

Friday the 13th til Commodore 64. (Nok fordi jeg var en lille purk)
Elvira til Amiga var også skummelt!
Moonstone til Amiga var fyldt med blod og dyster stemning.
Men det spil som har skræmt mig mest er uden tvivl Resident Evil til PSX!! Jep, det første i huset! De andre har ikke "rørt" mig og tror heller ikke 5éren kommer til det. (Især når zombierne begynder at løbe rundt, mærkeligt, mærkeligt, zombier kan altså ikke løbe!!!!!!)
Anonymous22
 


Indlægaf felizk » 1. nov 2007 11:56

Lucky skrev:Ak, så læser man igennem hele vejen og tænker hele vejen på AVP..men det er så nævnt til sidst ;)

Marine i AVP med den bipper der var sgu så hårene rejste sig..


QFT!!! Alle de andre spil nævnt er teletubbies ved siden af. AVP 1 marine campaign på det sværeste, uden save games. Bib.. Bip... Bip... Det giver satme gåsehud.
felizk
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Ceerial » 1. nov 2007 13:36

propagandapanda skrev:Viva Piñata


tror sagtens Party Animals kan slå det gamle Viva Piñata af tronen som horror kongen...
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf KevinKes » 1. nov 2007 14:02

HVORFOR GLEMMER ALLE DOOM III!?
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Sailaka » 13. sep 2009 22:48

:-#
Senest rettet af Sailaka 24. sep 2009 23:34, rettet i alt 1 gang.
Sailaka
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf WaspunK » 13. sep 2009 22:51

Det var noget af et sent lol må man sige.
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf Raider » 14. sep 2009 00:37

Better late than never. Selvom knap 2 år er ret late.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf CVMogensen » 14. sep 2009 07:56

Nå, men for nu at fortsætte tråden vil jeg da også lige sparke et par røv-uhyggelige titler ind i ligningen:

Clive Barkers Undying - For satan da... Næsten ligeså godt som hans Books of Blood!

Resident Evil - 1 til 3 - Muligvis fordi jeg ikke var særlig gammel, men de holdt altså bare!

Silent Hill 2 - Bare fantastisk godt skruet sammen; næsten Clive Barker agtigt univers

Vampire - Bloodlines - Hvis man ikke synes, at hotellet, og evt. varulve-kampen er scary-as-hell så må det da være fordi man pisser ren ufortyndet testosteron

System Shock 2 - Brrrrrr... Jeg kiggede ondt på min computer i et par uger efter første gennemspilning

Det er lige de eneste jeg kan komme på, men jeg glæder mig meget til at kaste mig over Dead Space, og Condemned-serien.
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Indlægaf Pludderkal » 14. sep 2009 08:41

Jeg elsker online necromancers. man kan aldrig være sikker på at tråden er død.
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Raketfluen » 14. sep 2009 22:09

CVMogensen skrev:Nå, men for nu at fortsætte tråden vil jeg da også lige sparke et par røv-uhyggelige titler ind i ligningen:

Clive Barkers Undying - For satan da... Næsten ligeså godt som hans Books of Blood!

Resident Evil - 1 til 3 - Muligvis fordi jeg ikke var særlig gammel, men de holdt altså bare!

Silent Hill 2 - Bare fantastisk godt skruet sammen; næsten Clive Barker agtigt univers

Vampire - Bloodlines - Hvis man ikke synes, at hotellet, og evt. varulve-kampen er scary-as-hell så må det da være fordi man pisser ren ufortyndet testosteron

System Shock 2 - Brrrrrr... Jeg kiggede ondt på min computer i et par uger efter første gennemspilning

Det er lige de eneste jeg kan komme på, men jeg glæder mig meget til at kaste mig over Dead Space, og Condemned-serien.



Jeg er i gang med Dead space og fuck må indrømme der sker noget, jeg har ikke løbet rundt i spillet endnu, da jeg ved det vil resultere i akut hjerte stop fra min side :O)
50 tommer tv surround og lyset slukket så køre det pyha.
Raketfluen
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf maagaard90 » 3. okt 2009 22:48

Dead Space. Stemningen og musikken er freakin' scary, man lærer personerne at kende og begynder derfor at forstå deres følelser.
Derudover er historien enormt godt bygget op. Det kan klart anbefales og det kan findes steder til en hund!


Jeg glæder mig enormt til 2'eren (er den overhovedet blevet lovet endnu?)

Svaret er fundet:
http://www.eurogamer.net/articles/dead- ... production
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf Aberrant Simon » 4. okt 2009 00:19

maagaard90 skrev:Dead Space. Stemningen og musikken er freakin' scary, man lærer personerne at kende og begynder derfor at forstå deres følelser.
Derudover er historien enormt godt bygget op. Det kan klart anbefales og det kan findes steder til en hund!


Jeg glæder mig enormt til 2'eren (er den overhovedet blevet lovet endnu?)

Svaret er fundet:
http://www.eurogamer.net/articles/dead- ... production


Jeg er fuldstændig enig med dig, og heldigvis har de lovet en 2'eren, men først i 2011, måske 2010. :-(
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf FS74 » 15. feb 2010 23:58

Portal !
FS74
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf Habengut » 16. feb 2010 00:06

Har ikk så meget med Top 10 at gøre (endnu, hvem ved?).. men jeg gætter på at Alan Wake nok skal få mig til at krumme tæer og skide grønne grise.. :D
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron