Xboxlife forum

call of duty 4

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

call of duty 4

Indlægaf psychedelic » 20. sep 2007 19:34

er det så nu man skal til og lege tyv før man ka få en sølle kode så man kan downloade og kom ind og spille og blive afhængig og ende i rema1000 efter billig cola for at kunne blive oppe og spille? tja fz.se sender aldrig den aktiveringsemail man skal bruge så jeg ka få min NØGLE TIL ET FOR FEDT SPIL.... frustrerene må man se andre spille og vente på hele spillet åbenbart.... opråb: glem de nøgler og lav demoen gratis for alle !
psychedelic
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Sethos88 » 20. sep 2007 19:38

I think It's trying to say something!

Ellers kunne du spørge herinde, i CoD 4 tråden om nogen har en ekstra nøgle. Snart gud og hver en mand har jo en ekstra nøgle.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Re: call of duty 4

Indlægaf Furious JT » 20. sep 2007 19:53

psychedelic skrev:er det så nu man skal til og lege tyv før man ka få en sølle kode så man kan downloade og kom ind og spille og blive afhængig og ende i rema1000 efter billig cola for at kunne blive oppe og spille? tja fz.se sender aldrig den aktiveringsemail man skal bruge så jeg ka få min NØGLE TIL ET FOR FEDT SPIL.... frustrerene må man se andre spille og vente på hele spillet åbenbart.... opråb: glem de nøgler og lav demoen gratis for alle !



hahah dude, sæt et komma! :lol:
Det gasss du ka ta det mester. 8) og få så fat i den nøgle!
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf aka wolfy » 20. sep 2007 19:54

osse mig.. helt enig med "psychedelic"
og hvis der er en de har en eksta nøgle... please.......:)
aka wolfy
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf psychedelic » 20. sep 2007 20:31

hehe, du skal nok få alle de kommaer det danske sprog kan tåle :D nå men nogen der har en ekstra nøgle jeg må få?? :D
psychedelic
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Jenslyn87 » 20. sep 2007 23:00

Jeg leder også efter en ekstra... håber virkelig jeg kan få fat på en :S
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron