Xboxlife forum

1000/1000 tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Prosition » 9. sep 2007 19:54

har slet ikk 1000 i nogen spil :D syntes det er spil af tid at lede efter små fiduser :D
Prosition
Niveau 6
 
Indlæg: 1989


Indlægaf Cerialbox » 9. sep 2007 20:42

Oblivion 1000/1250 (spillede SI på PC)
CoD 2 1000/1000 (Hill 400 was a bitch)
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Sethos88 » 9. sep 2007 20:44

Need for Speed: Most Wanted

Call of Duty 2

King Kong

EA Sports FNR 3
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Jenslyn87 » 9. sep 2007 20:46

Fatter bare ikke, man kan gå op i de achievements? Jeg har mange spil, som jeg synes, jeg har spillet en del, hvor jeg ikek har så mange... men er så også skide ligeglad :P Det betyder jo intet... men fair nok, hvis det giver nogle et ekstra incitament for en gennemspilning. Jeg synes bare ikke, det giver megen motivation :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2007 20:58

Jeg kan godt se hvad du mener Jenslyn87, men achievements gør bare, at man spiller sit spil fuldt ud..

F.eks. da jeg havde PES6, var der en achievement om at man skulle vinde den afrikanske cup.. hvis ikke man kunne få achievement i det, havde jeg sgu aldrig spillet det.


HÅBER seriøst meget, at den idé om at folk med stor gamerscore, kunne vinde ting osv. blive en realitet!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf OldTymer72 » 10. sep 2007 11:32

Jenslyn87 skrev:Fatter bare ikke, man kan gå op i de achievements? Jeg har mange spil, som jeg synes, jeg har spillet en del, hvor jeg ikek har så mange... men er så også skide ligeglad :P Det betyder jo intet... men fair nok, hvis det giver nogle et ekstra incitament for en gennemspilning. Jeg synes bare ikke, det giver megen motivation :)


Det giver mig super motivation.
Tag nu Bioshock... jeg har som sagt 1000/1000 - jeg spillede ikke hard i første omgang og var nødt til at gennemføre på hard for at få alle achieves - 'spild af tid når man lige har gennemført' tænker man lige umiddelbart, men spillet var så fedt at jeg kunne gennemføre det mere overlegent fordi jeg var blevet bedre, jeg udnyttede plasmids meget bedre og skød mig ikke bare igennem det pga. sværhedsgraden OG - ikke mindst - jeg fik set begge slutninger - achievements giver mig en personlig tilfredsstillelse og jeg føler jeg får udnyttet mine dyre spil fuldt ud. Achievement systemet kendte jeg ikke da jeg købte Xboxen, men det er en af mine favorit ting ved maskinen... bevars nogle achieves er da sjovere end andre, men i det store hele er det et genialt koncept.
Det samme gør sig gældende for Crackdown, langt henad vejen er det at evolve din agent og klare alle achieves faktisk sjovere end selve spillet synes jeg! - så derfor 1250/1250.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Revorge » 10. sep 2007 11:42

sniper_Nolight skrev:
Jenslyn87 skrev:Fatter bare ikke, man kan gå op i de achievements? Jeg har mange spil, som jeg synes, jeg har spillet en del, hvor jeg ikek har så mange... men er så også skide ligeglad :P Det betyder jo intet... men fair nok, hvis det giver nogle et ekstra incitament for en gennemspilning. Jeg synes bare ikke, det giver megen motivation :)


Det giver mig super motivation.
Tag nu Bioshock... jeg har som sagt 1000/1000 - jeg spillede ikke hard i første omgang og var nødt til at gennemføre på hard for at få alle achieves - 'spild af tid når man lige har gennemført' tænker man lige umiddelbart, men spillet var så fedt at jeg kunne gennemføre det mere overlegent fordi jeg var blevet bedre, jeg udnyttede plasmids meget bedre og skød mig ikke bare igennem det pga. sværhedsgraden OG - ikke mindst - jeg fik set begge slutninger - achievements giver mig en personlig tilfredsstillelse og jeg føler jeg får udnyttet mine dyre spil fuldt ud. Achievement systemet kendte jeg ikke da jeg købte Xboxen, men det er en af mine favorit ting ved maskinen... bevars nogle achieves er da sjovere end andre, men i det store hele er det et genialt koncept.
Det samme gør sig gældende for Crackdown, langt henad vejen er det at evolve din agent og klare alle achieves faktisk sjovere end selve spillet synes jeg! - så derfor 1250/1250.


Hvordan sikre man sig, at man ikke for samme slutning begge gange? Er det bare at Harverste Little Sisters, nu jeg Rescuede dem første gang eller hvordan? Står nemlig selv overfor 2. gennemspilning.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf OldTymer72 » 10. sep 2007 18:30

Nu vil jeg ikke spoile for meget, men marker nedenstående så er det forklaret.

Nogle troede der var 3 slutninger - en god når man rescuede alle little sisters, en dårlig når man harvestede dem alle og så en helt tredje når man gjorde begge dele, men der er vist ret sikkert kun 2. Hvis man både harvester og rescuer vil du få den gode eller dårlige slutning alt efter hvor mange gange du har gjort det forskellige.
Første gang jeg spillede rescuede jeg dem alle og anden gang harvestede jeg alle på nær 1 (jeg kom til at trykke forkert i kampens hede!) så jeg har set begge slutninger.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Gamemakerman » 15. sep 2007 15:29

970/970 i Condemned
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf tue69 » 15. sep 2007 15:29

1000/1000 i Bioshock selvom det er et par dage siden :d
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Gamemakerman » 15. sep 2007 17:19

200/200 i Crystal Quest
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Haugboelle » 15. sep 2007 18:11

Gamemakerman skrev:970/970 i Condemned


Impressive!
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 15. sep 2007 18:14

Jenslyn87 skrev:Fatter bare ikke, man kan gå op i de achievements? Jeg har mange spil, som jeg synes, jeg har spillet en del, hvor jeg ikek har så mange... men er så også skide ligeglad :P Det betyder jo intet... men fair nok, hvis det giver nogle et ekstra incitament for en gennemspilning. Jeg synes bare ikke, det giver megen motivation :)


Hvis achievementen er god eller sjov, giver det spillet en ekstra dimension, feks crackdown som sniper også nævner, har nogle fede og sjove achievements, som er rigtig sjove at gå efter. Selve pointene er jeg sku lige glad med, bevares man tager dem med man kan, men ja. Så synes faktisk det ok, giver spillene bedre levetid.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Gamemakerman » 16. sep 2007 13:32

200/200 i Sonic the Hedgehog
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf centric dk » 16. sep 2007 13:45

Jeg har fået alle achievements i følgende spil:

970/970 Condemned
1000/1000 NBA 2K6
1000/1000 Tomb Raider:Legend
1000/1000 King Kong
1000/1000 Cars

200/200 Feeding Frenzy
200/200 Heavy Weapon
200/200 Cloning Clyde
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron