Xboxlife forum

1000/1000 tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf heinstach » 17. sep 2010 08:30

1000/1000 i Cabela's Big Game Hunter 2010.

Og Cabela's North American Adventures er på vej fra USA :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf showdogs » 17. sep 2010 10:46

Spørgsmål:
Når jeg læser hvad I forskellige opnår, så ser jeg ofte "spillet stinker" "det er megadårligt" eller andet negativt om spillet. Hvorfor spiller I det så?
Er det for pointenes skyld, de kan jo ikke bruges til noget. Er det æren? eller hvad får jer til det?

hilsen fra ham med 27 spil liggende som aldrig vil blive spillet.
showdogs
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Rotator » 17. sep 2010 10:52

showdogs skrev:Spørgsmål:
Når jeg læser hvad I forskellige opnår, så ser jeg ofte "spillet stinker" "det er megadårligt" eller andet negativt om spillet. Hvorfor spiller I det så?
Er det for pointenes skyld, de kan jo ikke bruges til noget. Er det æren? eller hvad får jer til det?

hilsen fra ham med 27 spil liggende som aldrig vil blive spillet.


Pointene er en del af oplevelsen af et spil for mange. Selv et dårligt spil kan vække en følelse af at have besejret det (og sig selv), hvilket er et boost. Dermed ikke sagt at der ikke er folk (mig inklusive), der har prøvet at spille et fuldstændigt elendigt spil alene for pointene, men det at maxe et spil kan være ligeså stor en e-penis som at "pwne" sine venner i Halo. I det store hele drejer det sig om konkurrence og om at føle sig overlegen overfor sine medmennesker. Ganske naturligt. Alle dyr kæmper om at sidde på toppositionen blandt sine artsfæller :D

Husk også på at folks opfattelse af spil varierer. Personligt synes jeg at Halo-serien stinker som sidste uges hvidkål, men der er mange, der er uenige.

Pointene kan ikke bruges til noget, men hvad kan man bruge 27 spil til, hvis de bare ligger der? :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf iDanish Soul » 17. sep 2010 12:56

200/200 i DR2: Case Zero.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf fneribyen » 17. sep 2010 13:52

Rotator skrev:
showdogs skrev:Spørgsmål:
Når jeg læser hvad I forskellige opnår, så ser jeg ofte "spillet stinker" "det er megadårligt" eller andet negativt om spillet. Hvorfor spiller I det så?
Er det for pointenes skyld, de kan jo ikke bruges til noget. Er det æren? eller hvad får jer til det?

hilsen fra ham med 27 spil liggende som aldrig vil blive spillet.


Pointene er en del af oplevelsen af et spil for mange. Selv et dårligt spil kan vække en følelse af at have besejret det (og sig selv), hvilket er et boost. Dermed ikke sagt at der ikke er folk (mig inklusive), der har prøvet at spille et fuldstændigt elendigt spil alene for pointene, men det at maxe et spil kan være ligeså stor en e-penis som at "pwne" sine venner i Halo. I det store hele drejer det sig om konkurrence og om at føle sig overlegen overfor sine medmennesker. Ganske naturligt. Alle dyr kæmper om at sidde på toppositionen blandt sine artsfæller :D

Husk også på at folks opfattelse af spil varierer. Personligt synes jeg at Halo-serien stinker som sidste uges hvidkål, men der er mange, der er uenige.

Pointene kan ikke bruges til noget, men hvad kan man bruge 27 spil til, hvis de bare ligger der? :D


Klasse indlæg! Tror lige Rotator sagde det hele ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Mitzurugi » 17. sep 2010 14:37

showdogs skrev:Spørgsmål:
Er det æren? eller hvad får jer til det?

hilsen fra ham med 27 spil liggende som aldrig vil blive spillet.

Jeg spillede også elendige spil i starten for at få GS, og der gik flere måneder før det gik op for mig, at jeg spildte min tid på at få point der viser hvor stor en taber man er :) Det var da også sjovt i starten...
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf SvAmP » 17. sep 2010 14:44

Mitzurugi skrev:
showdogs skrev:Spørgsmål:
Er det æren? eller hvad får jer til det?

hilsen fra ham med 27 spil liggende som aldrig vil blive spillet.

Jeg spillede også elendige spil i starten for at få GS, og der gik flere måneder før det gik op for mig, at jeg spildte min tid på at få point der viser hvor stor en taber man er :) Det var da også sjovt i starten...


gå nu bare ind og spille dit fifa 09 og lad os så håbe du for penge til fifa 11.
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Mitzurugi » 17. sep 2010 15:11

Hvad snakker du om? :-s
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf koopi » 17. sep 2010 16:15

200/200 i Geometry Wars 2
1000/1000 i The Simpsons Game (baaad game, lorte kamera og controls!!)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Indlægaf showdogs » 17. sep 2010 16:29

Jeg takker for det fine og udførlige svar fra Rotator.
Og jeg kan godt forstå, når der går sport i det.

Så god fornøjelse til alle der samler :-)
27 spil der bare ligger kan kun bruges til at ærgre sig over de penge der er smidt ud på dem. I andre har jo haft lidt fornøjelse af jeres "ikke-gide" spil, mens i samlede pointene.
showdogs
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf fneribyen » 17. sep 2010 18:42

showdogs skrev:Jeg takker for det fine og udførlige svar fra Rotator.
Og jeg kan godt forstå, når der går sport i det.

Så god fornøjelse til alle der samler :-)
27 spil der bare ligger kan kun bruges til at ærgre sig over de penge der er smidt ud på dem. I andre har jo haft lidt fornøjelse af jeres "ikke-gide" spil, mens i samlede pointene.


Der er jo stadig tid til at sælge dem ;)
Bare opret et emne inde under "Sælges" hvis du gerne vil af med dem :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Elgaard » 18. sep 2010 17:40

1250/1250 i Alan Wake.

Super fedt spil, ser frem til det sidste DLC :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf Macheta » 18. sep 2010 18:02

Elgaard skrev:1250/1250 i Alan Wake.

Super fedt spil, ser frem til det sidste DLC :)


Godt gået, Elgaard. Så vidt jeg ved er der stadig 2 DLC pakker i vente.
Ser frem til dem :)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re:

Indlægaf Ganashatru » 20. sep 2010 11:54

Elgaard skrev:1250/1250 i Alan Wake.

Super fedt spil, ser frem til det sidste DLC :)


Lækkert!

Det er klart en af de mest betagende spiloplevelser, jeg længe har investeret i. Jeg ser frem til at gennemføre det på Nightmare, hvor jeg også vil samle de forskellige collectibles. Den nye DLC skulle efter sigende blive endnu mere skummel og surrealistisk end "The Signal", som jeg i hvert fald var meget begejstret for!

PS: Får man også Hard-achivement (Hardboiled Writer), hvis man gennemfører spillet på Nightmare?
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Re:

Indlægaf Jibla » 20. sep 2010 12:18

Ganashatru skrev:PS: Får man også Hard-achivement (Hardboiled Writer), hvis man gennemfører spillet på Nightmare?


Nightmare bliver først unlocked når man har gennemført det 1 gang (måske skal det endda være på hard/normal).

Maxede Bully! 1000/1000G satme et sjovt spil. Ville ønske at alle Rockstar spil var så humoristiske og useriøse. GTAIV er ingenting i forhold til denne perle. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron