Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf Mulddyr » 14. jul 2007 14:50

hehe selvfølgelig skader lidt fredagshygge aldrig og det er da også meget smart og udgive det den dag på ugen folk har tid til at købe og spille det... men det bringer os tilbage til tirsdagen i USA... WHY!?
Billede
Mulddyr
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Indlægaf spif2001 » 6. sep 2007 22:00

Hvorfor hører vi ingenting til det her spil længere?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Sethos88 » 6. sep 2007 22:01

spif2001 skrev:Hvorfor hører vi ingenting til det her spil længere?


Tænkte det samme i morges, da jeg kiggede gennem min Pre-orders.

Syntes det er gået lidt ned af med informationer og snak om dette spil?
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf tryllehans » 7. sep 2007 08:08

kan det hænge sammen med at de fik rimelig hård kritik efter en spilbar alfa/beta ting ramte nogle af de større spilanmælders maskiner og de fik huk for styrremåden osv ? jeg læste i nogle IGN ting at det spil var alt for hyped i forhold til hvordan det funkerede. det kan jo være de har valgt at holde lidt igen på informationerne for det ikke bare falder igennem.... (rent en tanke har intet til at bak det op med) :D
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Anastacio » 7. sep 2007 08:18

spif2001 skrev:Hvorfor hører vi ingenting til det her spil længere?

Jeg tror helt ærligt at det står til en udskydelse der lyder marts 08; blot et gæt herfra...
Det synes jeg i hvert fald spillet har brug for efter de seneste builds vi har set af Assassins Creed.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Haugboelle » 7. sep 2007 08:42

Hellere udskyde det end at det noget lort, havde set frem til det spil, og det jo ikke fordi vi ikke faar andre spil at lege med :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf spif2001 » 7. sep 2007 09:22

Anastacio skrev:
spif2001 skrev:Hvorfor hører vi ingenting til det her spil længere?

Jeg tror helt ærligt at det står til en udskydelse der lyder marts 08; blot et gæt herfra...
Det synes jeg i hvert fald spillet har brug for efter de seneste builds vi har set af Assassins Creed.

Ja det var vist noget med at frameraten også var helt i skoven ikke?

Det ender med at foråret 2008 bliver den dyre sæson for spil. Ah well - bare Mass Efect kommer til tiden, så overlever jeg. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Wescada » 19. sep 2007 08:28

http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... ot;title;1

Hands-on (Gamespot)

Spillet ser alligevel ud til at komme i November! Det er så godt som færdigt og nu skal de kun optimere framerate og rette små bugs.

Fanme en god nyhed!
Wescada
 


Indlægaf Slane » 19. sep 2007 13:22

Wescada skrev:http://www.gamespot.com/xbox360/action/assassinscreed/news.html?sid=6178991&tag=topslot;title;1

Hands-on (Gamespot)

Spillet ser alligevel ud til at komme i November! Det er så godt som færdigt og nu skal de kun optimere framerate og rette små bugs.

Fanme en god nyhed!


Oh yeah!... Det giver pludeslig blod på tanden igen, for at få fingre i spillet. Var godt nok også lidt skuffet over de seneste modtagelser af spillet, men det her tyder jo udelukkende på en positiv oplevelse... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » 20. sep 2007 09:46

Spillet kører rimelig godt allerede:

http://www.gamersyde.com/stream_4609_en.html

(tjek draw distance)
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf skitzofraen » 20. sep 2007 09:55

Er assasins creed et free-roam spil??
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 20. sep 2007 09:56

skitzofraen skrev:Er assasins creed et free-roam spil??

Så vidt jeg har forstået så ja...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf skitzofraen » 20. sep 2007 10:05

spif2001 skrev:
skitzofraen skrev:Er assasins creed et free-roam spil??

Så vidt jeg har forstået så ja...


okay nice....var egentligt også hvad jeg havde hørt først, men ud fra de sidste par ting jeg har læst, lød det mere til at blive et hitman agtigt spil .....men håber da det bliver sådan man man kan rende rundt i hele den by man ser i det link bjaelkesex postede.....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Anastacio » 20. sep 2007 10:09

skitzofraen skrev:
spif2001 skrev:
skitzofraen skrev:Er assasins creed et free-roam spil??

Så vidt jeg har forstået så ja...


okay nice....var egentligt også hvad jeg havde hørt først, men ud fra de sidste par ting jeg har læst, lød det mere til at blive et hitman agtigt spil .....men håber da det bliver sådan man man kan rende rundt i hele den by man ser i det link bjaelkesex postede.....

Ikke nok med at du kan rejse rundt i den ene by, du kan rejse rundt til alle tre byer og ridde på hest på landet mellem byerne.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Detkanin » 20. sep 2007 10:23

Jeg forstår ikke hvad folk er så vilde over? Spillet har fremvist noget imponerende - første gang det blev vist... Nu er grafikken ikke hel vild længere og da de bliver ved med at vise de samme ting frem (hjælp fra monke fx), så sys jeg mere det virker som om spillet ikke består af andet... Ergo er det sygt overhypet og indholdstyndt... Jeg kan ikke fordrage spil,m der sælger på "free roaming"-princippet, da de som regl aldrig giver noget realt godt eller dybt gameplay....

Dette kan blive stort, men når man så ser på det... Hvor mange titler af denne størrelse, som AC gerne skulle få, har Ubisoft nogensinde lavet?
Det hele handler om at lave leap of faith, lege 1100 tallet hitman/Mario og se på spillet lækre producer...

Ærlig talt. jeg forudbestiller intet før de viser noget ekspcionelt.
Detkanin
Niveau 0
 
Indlæg: 47


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron