Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf Blauwy » 13. nov 2007 22:17

Det er vel også en af de ting der bliver ensformigt i længden.

Personligt venter jeg til det falder i pris, eller jeg får det til jul, da jeg tror det bliver, som nævnt tidligere, samme princip som Bioshock: Spiller det igennem 1-2 gange også er det dét.

Jeg kan også tage fejl.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf sLux » 13. nov 2007 22:18

Kayniel skrev:
sLux skrev:Sådan er det når man hedder Tegolf :D


det lever du højt på ;o


Klap din hest phillip! :D
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 22:18

Blauwy skrev:Det er vel også en af de ting der bliver ensformigt i længden.

Personligt venter jeg til det falder i pris, eller jeg får det til jul, da jeg tror det bliver, som nævnt tidligere, samme princip som Bioshock: Spiller det igennem 1-2 gange også er det dét.

Jeg kan også tage fejl.


Bliver Crackdown nogle sinde kedeligt ? nej vel :P
Men ja det holder nok ikke lige så lang tid som MP spil ! Men tror helt klart, at det gemmer mange gode timer...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf spif2001 » 13. nov 2007 22:18

TagEnKiks skrev:
Blauwy skrev:Det er vel også en af de ting der bliver ensformigt i længden.

Personligt venter jeg til det falder i pris, eller jeg får det til jul, da jeg tror det bliver, som nævnt tidligere, samme princip som Bioshock: Spiller det igennem 1-2 gange også er det dét.

Jeg kan også tage fejl.


Bliver Crackdown nogle sinde kedeligt ? nej vel :P
Men ja det holder nok ikke lige så lang tid som MP spil ! Men tror helt klart, at det gemmer mange gode timer...

Crackdown er da røvsygt efter man har gennemført det...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Sethos88 » 13. nov 2007 22:19

spif2001 skrev:
TagEnKiks skrev:
Blauwy skrev:Det er vel også en af de ting der bliver ensformigt i længden.

Personligt venter jeg til det falder i pris, eller jeg får det til jul, da jeg tror det bliver, som nævnt tidligere, samme princip som Bioshock: Spiller det igennem 1-2 gange også er det dét.

Jeg kan også tage fejl.


Bliver Crackdown nogle sinde kedeligt ? nej vel :P
Men ja det holder nok ikke lige så lang tid som MP spil ! Men tror helt klart, at det gemmer mange gode timer...

Crackdown er da røvsygt efter man har gennemført det...


Ja, Crackdown holdte knap nok til en enkelt gennemføring før det hang en ud af halsen :?
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Blauwy » 13. nov 2007 22:19

TagEnKiks skrev:
Blauwy skrev:Det er vel også en af de ting der bliver ensformigt i længden.

Personligt venter jeg til det falder i pris, eller jeg får det til jul, da jeg tror det bliver, som nævnt tidligere, samme princip som Bioshock: Spiller det igennem 1-2 gange også er det dét.

Jeg kan også tage fejl.


Bliver Crackdown nogle sinde kedeligt ? nej vel :P
Men ja det holder nok ikke lige så lang tid som MP spil ! Men tror helt klart, at det gemmer mange gode timer...


Ja det bliver vildt underholdende mens det står på. Uden tvivl.
Men efter det vist punkt, så er det bare ikke så sjovt længere.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 22:19

spif2001 skrev:
TagEnKiks skrev:
Blauwy skrev:Det er vel også en af de ting der bliver ensformigt i længden.

Personligt venter jeg til det falder i pris, eller jeg får det til jul, da jeg tror det bliver, som nævnt tidligere, samme princip som Bioshock: Spiller det igennem 1-2 gange også er det dét.

Jeg kan også tage fejl.


Bliver Crackdown nogle sinde kedeligt ? nej vel :P
Men ja det holder nok ikke lige så lang tid som MP spil ! Men tror helt klart, at det gemmer mange gode timer...

Crackdown er da røvsygt efter man har gennemført det...


Det er da mega fedt ? Co-op og så fangeleg! kæft jeg har stenet det mange timer :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf spif2001 » 13. nov 2007 22:22

TagEnKiks skrev:Det er da mega fedt ? Co-op og så fangeleg! kæft jeg har stenet det mange timer :P

Stenet er vist kodeordet i den sætning. Tjald skal der da til, for at bibeholde begejstringen i Crackdown :P
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 22:23

Hehe det er da tydeligt at nogen her inde bare kommer til at hade spillet og nok ikke bør købe det.
Og nogen af os kommer helt sikkert til at elske det og kommer til at bruge lang tid på det :D

For nogle er det da sikkert ensformigt at samle flag. Og det lyder da også kedeligt når man bare siger det.
Men når jeg så tænker over den måde man samler dem og de omgivelser man samler dem i så syntes jeg ikke det lyder kedeligt ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 22:25

spif2001 skrev:
TagEnKiks skrev:Det er da mega fedt ? Co-op og så fangeleg! kæft jeg har stenet det mange timer :P

Stenet er vist kodeordet i den sætning. Tjald skal der da til, for at bibeholde begejstringen i Crackdown :P


Hey hey! Nå ja, men det slår ikke da jeg tog mig selv i at køre rundt i lastbilen i 2 timer :lol:
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Sethos88 » 13. nov 2007 22:25

Eller, måske er der nogen der forholder sig kritisk i stedet for bare at stille sig i forsvars position over for det spil man endnu ikke har prøvet. :)

Jeg er selv meget kritisk, især med en så blandet kasse anmeldelser, så kan du ikke bebrejde folk få at være lidt "Hmmm".
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 22:29

Sethos88 skrev:Eller, måske er der nogen der forholder sig kritisk i stedet for bare at stille sig i forsvars position over for det spil man endnu ikke har prøvet. :)

Jeg er selv meget kritisk, især med en så blandet kasse anmeldelser, så kan du ikke bebrejde folk få at være lidt "Hmmm".


Rigtigt nok ;)
Men hvis man har fulgt et spil i 2 år så kan man ikke andet end at være vild med spillet (selv om man ikke har prøvet det) og bliver ligeglad med hvad alle de negative siger ;)
Ikke at i rent faktisk er negative... Men hvis jeg nu sagde at CoD4 ikke fortjente 10/10 og ikke er så fantastisk så ville du sikkert også syntes jeg virkede negativ? ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Sethos88 » 13. nov 2007 22:30

Næ, hvis du ikke syntes det er super-fantastisk, så fred være med det :)
Jeg syntes det er et lækkert spil, fordi jeg har prøvet det.

Det er trods alt kun spil, om alle andre syntes det er noget lort og du elsker det, jamen så kan du vel være ligeglad, bare du har det sjovt :D ?
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf tesoo » 13. nov 2007 22:31

Her de sidste par dage havde jeg ellers sagt til mig selv at jeg egentlig nok skulle have det her spil, men nu . . tror bare jeg køber U: Drakes fortune i stedet :D Trist at et spil der havde så meget potentiale måske ender som en stor fejl :(
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 22:32

Ja selvfølgelig :D

Men som alle andre ting man er ret så glad for så prøver man selvfølgelig at forsvare det ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron