Xboxlife forum

Assassins Creed official topic

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køber du spillet?

Ja! hvad ellers!?
197
51%
Ja! jeg har allerede preorder :P
58
15%
ved ikke helt endnu
100
26%
nej...
30
8%
 
Afgivne stemmer : 385

Indlægaf KevinKes » 13. nov 2007 19:07

Stinger skrev:
Don Drift skrev:
pongolle skrev:I fredags kørte jeg 30 kilometer (til den nærmeste blockbuster) for at købe COD4, og nævnte endda 2 gange til ekspedienten, at det var til xbox360. Da jeg kommer hjem, opdager jeg, at hun har givet mig PS3 versionen! :shock: :? Så var det tilbage igen, så fik lige kørt 120 KM indenfor kort tid. Der var jeg heller ikke helt tilfreds med ekspeditionen, skulle jeg hilse og sige..


Er du ikke lidt selv uden om det? Det er da bare at kigge på coveret..


Jo det vil jeg da også mene - har PS3 spil ikke en helt anden fysiks form end 360's normale DVD's covers?
hahaha! Din hattemager :lol:!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf RasmussenDK » 13. nov 2007 19:09

PhantomRay skrev:
LinearZ skrev:Måske lidt overdrevet at blive så sur at man næsten vælter deres hylder ;)
Var nok blevet meget (MEGET) skuffet. Men tror ikke rigtig jeg var blevet sur på den måde ;)


jeg vil nok ikke ligefrem flippe ud, men vil nok skarpt antyde til ekspedienten at de virkelig skal holde øje med hvad de siger til deres kunder, ellers er de selv uden om hvordan det hele ender.



Det er derfor hvis jeg er i tvivl sørger jeg altid at få navnet på den person jeg snakker med... Det plejer at hjælpe på ærligheden hvis man siger ting som; "kan DU love mig at jeg kan købe det", Har VI en aftale om det" og så spørge om mandens navn.
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf pongolle » 13. nov 2007 19:10

Stinger skrev:
Don Drift skrev:
pongolle skrev:I fredags kørte jeg 30 kilometer (til den nærmeste blockbuster) for at købe COD4, og nævnte endda 2 gange til ekspedienten, at det var til xbox360. Da jeg kommer hjem, opdager jeg, at hun har givet mig PS3 versionen! :shock: :? Så var det tilbage igen, så fik lige kørt 120 KM indenfor kort tid. Der var jeg heller ikke helt tilfreds med ekspeditionen, skulle jeg hilse og sige..


Er du ikke lidt selv uden om det? Det er da bare at kigge på coveret..


Jo det vil jeg da også mene - har PS3 spil ikke en helt anden fysiks form end 360's normale DVD's covers?


Tjoo måske. Men spillet stod bag disken, og hun puttede det i en pose med det samme, og smed en grim T-shirt oveni. Regende da med hun fandt det rigtige. Men jo, burde måske have checket selv, men regner da også med hun kan høre forskel på Xbox360 og PS3.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Indlægaf bjaelkesex » 13. nov 2007 19:14

I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Gosser » 13. nov 2007 19:17



Det var da nogle fantastisk lortekarakterer. Helt vildt faktisk. Begynder at glæde mig over jeg ikke har givet 500, men 270..
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 19:22

Skulle vi stoppe preorders bare fordi at 3 sider har givet "lorte" karaktere? :lol:
4-5 sider har givet spillet en karakter over 9...

Det viser da bare at der er nogen her inde at høre lidt for meget på det negative og glemmer det positive ;)
Og ændre ikke noget for mig at 3 sider giver det en lidt dårlig karakter. Deres anmelder har bare en anden smag og bliver måske irriteret over noget jeg ikke gør (Og jeg bliver så måske irriteret over noget han ikke gør) ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf tesoo » 13. nov 2007 19:24

Hmm det faktisk først nu jeg tænker over spillet kunne blive ensformet :?

ihh tak bjælke xD
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 19:25

Gosser skrev:


Det var da nogle fantastisk lortekarakterer. Helt vildt faktisk. Begynder at glæde mig over jeg ikke har givet 500, men 270..


Aner ikke hvad der sker for 1UP for tiden? Men på metacritic ligger det stadig på 92!!!

GamPro: 100
Games Radar: 100
XboxAddict: 96
Game Informer: 95

1UP ga' Crysis 80. Det ligger pt på 93 !
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf skitzofraen » 13. nov 2007 19:32

jo flere anmeldelser jeg læser, jo mere får jeg lyst til at afbestille spillet....synes alle anmeldelser får det til at lyde som om det er sindsygt ensformigt
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Slane » 13. nov 2007 19:40

TagEnKiks skrev:Aner ikke hvad der sker for 1UP for tiden? Men på metacritic ligger det stadig på 92!!!




Fra 1UP Blog:

"I didn't realize we were supposed to be giving this game 9's. I talked to the guys over at Gametrailers and they were like, 'Didn't you like all that free loot that Ubisoft sent for the reviewers?'.
It seems my free loot didn't arrive in the mail yet. I probably would have given this game a high score if Ubisoft had sent my free goodies on time. Oh well, at least I was honest in my review. Hopefully they'll still send me free stuff."



:^o
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Devilsboy25 » 13. nov 2007 19:46

lyder rent faktsik som et spil man knald hurtigt bliver træt af når alt kommer til alt.. nå vel nu er det bestilt og kommer imorgen, så må vi jo se
you will always remember this as the day that you almost caught
captain jack sparrow
Devilsboy25
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2007 19:48

Slane skrev:
TagEnKiks skrev:Aner ikke hvad der sker for 1UP for tiden? Men på metacritic ligger det stadig på 92!!!




Fra 1UP Blog:

"I didn't realize we were supposed to be giving this game 9's. I talked to the guys over at Gametrailers and they were like, 'Didn't you like all that free loot that Ubisoft sent for the reviewers?'.
It seems my free loot didn't arrive in the mail yet. I probably would have given this game a high score if Ubisoft had sent my free goodies on time. Oh well, at least I was honest in my review. Hopefully they'll still send me free stuff."



:^o


Samme historie da Halo3 udkom! Det eneste jeg kan sige er: amatøre og LOL

Nægter at læse deres anmeldelse! Efter at have læst de kommentarer folk har skrevet:

Lad mig lige citere:

"why the fuck did u spoil it for everybody? including me?? u shouldnt be writing reviews when ure just going to spoil it for every body, I H8 U AND 1 UP ITS RUN BY A BUNCH OF TARDS!!!"

wow............. before anything else happens ask yourself a simple question... why am I writing a review for 1up?

its simple RETARD.. YOU SUCK and so does 1UP


You really should have labelled your review as containing major story spoilers Genius. Just because YOU didn't like the twist doesn't give you the right to ruin it for those who really were looking forward to this game, and wanted to experience everything it has to offer for themselves first

Thanks for revealing the storyline to people who haven't even touched the game yet you jackass.


When reviewing a game you're supposed to be saying what makes the game good/bad, not going into detail about the plot.

You suck, homo.


Det er hvad folk har skrevet om deres anmeldelse...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2007 19:49

Slane skrev:
TagEnKiks skrev:Aner ikke hvad der sker for 1UP for tiden? Men på metacritic ligger det stadig på 92!!!




Fra 1UP Blog:

"I didn't realize we were supposed to be giving this game 9's. I talked to the guys over at Gametrailers and they were like, 'Didn't you like all that free loot that Ubisoft sent for the reviewers?'.
It seems my free loot didn't arrive in the mail yet. I probably would have given this game a high score if Ubisoft had sent my free goodies on time. Oh well, at least I was honest in my review. Hopefully they'll still send me free stuff."



:^o

Hvis det der er rigtigt så skal jeg da være den første til at hoppe over på gametrailers og bruge nogle grimme ord!
Har altid ment at gametrailers var en fed side og elsker deres reviews.
Men hvis de giver karakter ud fra hvor mange gratis ting de har fået så er det satme nedern!
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Sumsar » 13. nov 2007 19:55

Sys folk begynder at pive bare fordi det har fået 7...var det så 3-4 så kunne jeg forstå det...Men der er som sagt også andre der har givet det 10...Jeg glæder mig stadig...ved jeg bliver vild med det...

SMAG OG BEHAG :D
Sumsar
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Sethos88 » 13. nov 2007 19:59

Lad os vente til i morgen, få nogle ordenlige bruger-meninger - Så kan man begynde at beklage sig derfra. :)
Sethos88
 
Indlæg: 4775


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron