Xboxlife forum

Pirates of the Caribbean: At World's End Spillet

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf wizeguy006 » 4. jun 2007 14:44

man skal nk huske på at spil opfattes forskelligt alt efter hvem der spiller.

jeg mener ikke vi har tale om "Game Of The Year" eller noget der er tæt på, men 3/10 er også i den hårde ende. Edge bladet er ofte i den hårde ende når det kommer til anmeldelser (bare min personlige mening). De underbygger dog ofte deres karakter godt, men 6/10 i Edge betyder ofte meget fin underholdning i min bog :P

Spillet er ganske pænt uden at være prangende. Det spiller ganske ok efter disse movie-tie in releases :wink: .

Det værste er de tidspunkter hvor man kan styrer flere personer, fordi de personer du ikke styrer opfører sig tåbeligt og såfremt 1 dør kan du prøve igen.

Ganske udemærket underholdning efter min mening. Dog i små protioner af gangen. Jeg spiller en enkelt bane ind imellem og lader det så ligge lidt
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Gajda » 4. jun 2007 15:51

Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf auerbach dk » 5. jun 2007 13:24

Jeg ved ikke hvor du får Game of The Year fra, det er spillet ikke godt nok til. og jeg har også kun skrevet at spillet er "ok"
Og nu skal man jo ikke altid lægge så meget vægt i karakter fra anmelder. De går jo efter deres egne personlige mening, og der er vi jo alle forskellige, heldigvis :wink:
Billede
auerbach dk
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron