Xboxlife forum

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Splinter Cell 3: Chaos Theory

Indlægaf Zikor4 » 13. okt 2004 17:31

Jeg har lidt på fornemmelsen, at der er ganske få mennesker på det her forum som er helt vilde efter Splinter Cell 3: Chaos Theory, kan det virkelig passe?

Personligt, så bruger jeg meget tid på at snakke med andre Splinter Cell fanatikere på http://www.splintercell3.com, den hjemmeside er åben næsten heletiden mens min bærbar er tændt. Jeg stræber også efter at få set hvert eneste screenshot, hver eneste film osv. der findes med materiale fra det nye spil. Jeg er stor fan af Splinter Cell serien bla. fordi jeg er fuldstændig vild med den realisme de spil stræber efter og så fordi jeg er tidligere Metal Gear Solid fanatiker.

Grunden til jeg så pludslig blev helt vild med Splinter Cell serien, var jo, ja fordi jeg prøvede 1'eren.

Jeg syntes plottet og ja næsten alt ved de spil er så meget bedere end hvad jeg før har spillet, og vil sige at de spil nok har givet mig de største spil oplevelser lige ved siden af Halo. (Er også sindsyg Halo fanatiker, men det ikke det, det handler om nu :)).

Kan det virkelig passe jeg er den eneste herinde som er helt vild med de spil?

Fortæl lidt om hvad i syntes der gør de spil så fede, og lad os få en tråd igang her så vi kan snakke om Chaos Theory indtil Marts 2005 :P
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf TriXy » 13. okt 2004 19:42

Jeg glæder mig sygt til SC3!! Bare til at se hvordan de vil få det til at blive mere realistisk end de foregående spil.. Syntes det er noget lort at det ikke kommer før næste år.. Havde regnet med at jeg skulle spille det hele juleferien.. De to foregående spil er suveræne..!
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Cointreau » 13. okt 2004 20:08

Glæder mig også til SC3, men ikke lige så meget som da Metal Gear Solid skulle udkomme til PS2. Det var faktisk det eneste spil som gjorde at jeg godt kunne tænke mig en PS2 så jeg tror det var en weekend eller sådan noget jeg købte en PS2 i Elgiganten, lånte MGS2 på biblioteket og kom igennem det, byttede derefter PS2'eren igen og så var min appetit på PS2 blevet stillet og jeg slap for at købe en konsol som kun ville opfylde dette lille behov for at spille MGS. ½-1 år senere købte jeg så en Xbox som jeg har været mere tilfreds med og tænker idag det var godt jeg ikke beholdt den PS2. Men for at komme tilbage til der med at gå og vente på et spil så har MGS2 altså været det spil jeg har ventet allermest på, tror jeg gennemførte 1'eren tilbage i '98 på PS1 og siden har jeg bare ventet på 2'eren som vistnok udkom i 2001 så vidt jeg husker, intet spil har jeg set så meget frem til som MGS2.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Preell » 13. okt 2004 20:15

Lorte spil... 1´eren og 2´eren er mega dårlige så glæder mig nada.
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 13. okt 2004 20:17

Jeg spillede også Metal Gear Solid 1 rigtig meget dengang det var til PS1'eren, kunne også godt tænke mig at prøve GameCube versionen af det gammle. Da jeg fandt ud af at 2'eren kom til Xbox blev jeg selvf. rigtig glad, spillede det også meget osv. men det fangede mig ikke nær så meget som det gammle, og Splinter Cell 1 rev mig væk, pga. grafikken osv. det var jo genialt.

Men ja ClementoS* det er på en måde argeligt det ikke kommer før 2005, men det da altid noget at de sætter tid af til at fin pudse det osv. selvom spillet egentlig var sådan næsten klar til November her. De valgte så bare at bruge mere tid på Spy VS. Merc delen og fin pudse hele singleplayer og co-op delen (hvilket jeg forøvrigt glæder mig sindsygt meget til!)

Jeg tror det co-op bliver helt vildt fedt, glæder mig til at spille det sammen med en kammerat eller min bror, hvis han da køber det. På hvert sit fjernsyn. Wohoo jeg glæder mig :)

Det er også rigtig fedt de denne gang har valgt at give spilleren en kniv, det syntes jeg er en rigtig fed idé og så alle de nye moves der er kommet, og grafikken, det bliver sindsyg fedt!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf TriXy » 13. okt 2004 20:18

Preell--hva fan, vi kan jo ikke allesammen have den samme mening.. :)
Senest rettet af TriXy 13. okt 2004 20:20, rettet i alt 1 gang.
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Zikor4 » 13. okt 2004 20:20

Preell det passer jo ikke, du har nogengange været inde og spille dem. Det godtnok længe siden, men det har du. De stinker heller ikke, du kan bare ikke finde ud af dem.. :P
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf TriXy » 13. okt 2004 20:22

Kan man ikke spille coop i SC3 over live?
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Preell » 13. okt 2004 20:35

Zikor4, Det spil stinker det er nok derfor jeg spillede det lidt, Tror jeg spillede de 2 gange ( 1´eren) og måske et par gange på live ( 2´eren ) og efter det dårlige syn stoppede jeg med de dårlige spil!
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 13. okt 2004 20:39

Jo det kan man nemlig ClementoS*
Over Live, system link og endda split-screen.

Co-Op delen følger singleplayer delen meget tæt, det er faktisk et helt campaign ved siden af, og når du f.eks. har gennemførst de første 3 missioner med Sam i singleplayer, kan du skifte til co-op og gennemføre 3 tilsvarende missioner som har noget at gøre med de 3 forrige du gennemførte med Sam. Det er total fedt!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 13. okt 2004 20:49

Hvor har du så det fra... Nettet!
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 13. okt 2004 21:42

Multiplayer delen i 2'eren er sindsyg genial lavet, men her stopper min splintercell tørst også..

På en eller anden måde tiltaler singleplayer delen mig ikke, men jeg skal vel bare sætte mig ned og sætte mig ind i skidtet.. :s
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Zikor4 » 13. okt 2004 22:44

Fire-Jolle jeg syntes singleplayer delen er noget af det fedeste nogensinde. Det er nogle virkelig fede missioner...

Der kommer samme multiplayer til 3'eren som der er i 2'eren.. Plus co-op.. Det bliver for vildt!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 13. okt 2004 22:55

Lol
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Cointreau » 14. okt 2004 10:09

Singleplayerdelen er nu det eneste jeg har prøvet ved SC1 og SC2, dog har jeg spillet link i SC2 en enkelt gang men det var ikke den store succes. Mht. at sætte sig ind i det så er det ikke så vanskeligt, spil træningsbanerne igennem en gang eller to og så burde man være nogenlunde kørende, grafikmæssigt synes jeg bare meget 1'eren i hvertfald ligner ex. Counter Strike på visse punkter, ikke specielt imponerende men igen i forhold til det udbud der rent faktisk er så kan man sgu lige så godt tage SC med hvis man er til genren.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron