Xboxlife forum

Danske The Division 2 spillere?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf lummerkrog » 13. jun 2019 17:16

Fedt, kan se du har inviteret mig til klubben på kassen, så skal lige have kigget på det :-)
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427

+1

Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf citysleeps » 15. jun 2019 15:42

Nogen der kan forklare hvordan multiplayer skal forståes? Altså skirmish/domination, ikke Coop. Jeg har prøvet et par gange nu, og jeg har imponerende 34 deaths og 0 kills. Intet hvad jeg gør påvirker modstanderne. Hvorfor?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf Theis Duncan » 24. jun 2019 16:02

Hey hey!! Jeg lever efter nogle raid folk! Er træt af at vente på amerikanerne er igang for at have et som som kan klare det.. Er der nogle her som kunne tænke sig at være med? Mic er ret vigtigt..
Hvis bare i kan spille en del i nogle af de kommende weekender, er jeg sikker på at vi får gennemførselstiden ned på Max en time..
Lige pt har jeg 3 andre, hvor jeg så har hjulpet dem med at farme til et raid build... Hvis andre ønsker hjælp, så bare sig til
Theis Duncan
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Struer


Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf iiMSchulerDK » 27. jun 2019 12:11

Theis Duncan skrev:Hey hey!! Jeg lever efter nogle raid folk! Er træt af at vente på amerikanerne er igang for at have et som som kan klare det.. Er der nogle her som kunne tænke sig at være med? Mic er ret vigtigt..
Hvis bare i kan spille en del i nogle af de kommende weekender, er jeg sikker på at vi får gennemførselstiden ned på Max en time..
Lige pt har jeg 3 andre, hvor jeg så har hjulpet dem med at farme til et raid build... Hvis andre ønsker hjælp, så bare sig til


Hej! Det er godt nok et stykke tid siden jeg har været aktiv inde på den her side... men jeg er havnet lidt i samme bås som dig - jeg er virkelig ærgelig over den måde division communty som helhed håndtere raid, hvem der må join, det at komme i gang og stemningen.
Jeg har et enkelt clear med nogen franskmænd der tog 42 min, men jeg vil rigitigt gerne kunne spille med andre :)
Tog en pause fra division, da de valgte at ændre på alt for mange ting ved spillet, så mit gear har været lidt outdated... men jeg er ved at have builds helt klar og har en god forståelse for det at raid ;)
Jeg spiller med en virkelig god hollænder og snart vender en af mine danske venner tilbage :D
Lad mig høre fra dig :D
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf Theis Duncan » 28. jun 2019 14:12

Jeg har added dig på xboxen :) vi har ligeledes lavet en Messenger gruppe hvori vi finder ud af det meste, skal jeg tilføje dig der :)
Theis Duncan
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Struer


Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf Painmaster Zero » 13. maj 2021 14:46

Er der stadig nogen der spiller The Division 2?
Jeg må indrømme jeg er blevet hooked på spillet igen, så det kunne være ekstra fedt hvis der findes en aktiv dansk clan man kan joine?
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf TheMadMan1 » 14. maj 2021 13:19

Painmaster Zero skrev:Er der stadig nogen der spiller The Division 2?
Jeg må indrømme jeg er blevet hooked på spillet igen, så det kunne være ekstra fedt hvis der findes en aktiv dansk clan man kan joine?


Jeg spille hver dag, så du kan bare add mig. Tag lllKOSlll det er 3xL med småt :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: Danske The Division 2 spillere?

Indlægaf Painmaster Zero » 17. maj 2021 21:11

TheMadMan1 skrev:
Painmaster Zero skrev:Er der stadig nogen der spiller The Division 2?
Jeg må indrømme jeg er blevet hooked på spillet igen, så det kunne være ekstra fedt hvis der findes en aktiv dansk clan man kan joine?


Jeg spille hver dag, så du kan bare add mig. Tag lllKOSlll det er 3xL med småt :wink:


Fedt det vil jeg gøre, jeg afventer dog lige levering af Xbox Wireless headset så jeg kan kommunikere, men så snart jeg har det er jeg klar
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron