Xboxlife forum

The Division 2-tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

The Division 2-tråden

Indlægaf torniel » 6. feb 2019 11:10

Så kom der en kode til deltagelse i "private beta", som starter i morgen og løber frem til den 11. februar. Er der andre herinde som har fået en kode?

Jeg var selv meget skeptisk i forhold til etteren, men da jeg endelig hoppede på, havde det fået patchet det så meget at jeg var godt underholdt. Derfor ser jeg frem til toeren. Jeg spiller det godt nok mest for singleplayer delen, men det kunne være fint at spille noget co-op fra tid til anden.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2

+1

Re: The Division 2-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 6. feb 2019 11:55

Er igang med at hente betaen til PC lige nu. Bliver så fedt at få det prøvet. Kan især lide, at vi fredag aften, får adgang til 3 max level karakterer og en end-game mission.

Massive havde et stream i går, hvor du talte om, hvordan open world kommer til at fungere. Lyder til det bliver meget dynamisk og den reagere på de valg man tager. Noget det manglede i etteren.

Kan også godt lide de ændringer der er lavet til Dark Zone. Første gang man går der ind, foregår det i en PVE mission, så man får forklaret hvordan denne del af spillet virker, før man møder andre spillere.

Det føles virkelig at de har taget de bedste ting fra etteren, og brugt det som skelet til at bygge toeren på.
WEZL_DK
Niveau 4

By: Vojens

+2

Indlægaf torniel » 6. feb 2019 12:09

Ja DZ fængede mig aldrig. Jeg tror heller ikke det kommer til det i toeren. Det der endeløse looting siger mig bare ikke så meget. Jeg går hurtigt død i det. Jeg foretrækker noget, der er koblet op på en historie. Det fungerede rigtigt godt i etteren (både single player og coop), så mon ikke det også gør i toeren?
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2

Indlægaf hackNICE1112@ » 6. feb 2019 18:34

Få men kode på mail eller ind på Xbox:-)
hackNICE1112@
Niveau 5

Indlægaf torniel » 6. feb 2019 19:34

Koden kommer på mail. Det viser sig dog at Xbox Live har problemer med Store, køb og downloads og har haft det siden den 3. februar. Derfor kan jeg ikke hente betaen endnu :(
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2

Indlægaf Derp » 7. feb 2019 12:11

Hvis der er en som har en ekstra kode vil jeg blive meget glad for en lille gave... [-o< :D
Derp
Niveau 4

Indlægaf JohnH » 7. feb 2019 17:45

Har fået en kode forærende, har redeemet den hos Ubi, har fået en bekræftelse, men den dukker ikke op på Xbox'en, eller på spil der kan installeres??? Er det først kl 18 jeg kan hente den?

Edit: glem det, har fået den nu og er igang med dl.
JohnH
Niveau 7

By: Eastcoast , Køge

+1

Indlægaf Egeberg78 » 9. feb 2019 19:01

Stor fan af etteren på PS4. På PC var der et hav af hackere.

Demoen tegner godt, men jeg savner de vinterdækkede gader. Der er lidt for meget I Am Legend over det her med dådyr og vild bevoksning i gaderne. Måske mangler jeg bare lidt mere forhistorie.
Egeberg78
Niveau 0

By: Skanderborg

Indlægaf torniel » 9. feb 2019 20:02

Så fik jeg også hentet og prøvet betaen. Jeg oplever dog en frustrerende fejl. Kun én gang er jeg kommet ind i det hvide hus, de fleste andre gange bliver der ikke sprængt hul i hegnet ind til plænen foran det hvide hus og senest var blokaden ind til hvide hus heller ikke sprunget i luften. Det første problem kan løses ved at dræbe alle hyænerne gennem hegnet for at sætte næste delmission i gang og så forlade missionsområdet. Så får man en 'objecitve failed' og bliver teleporteret ind på plænen. Jeg antager at det så medfører at endnu en trigger ikke bliver aktiveret, og så står man der...

*Edit: Løsningen på mit problem var at slette min character og starte forfra.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2

Tilbage til RPG