Xboxlife forum

Path of Exile Xbox One !!!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf AliBabah » 27. aug 2017 03:57

Jeg er lige begyndt igår, og har fået brugt nogen timer på det.
Er vidst oppe på lvl 33 eller 34 nu, og godt inde i ACT III.

Super fedt spil, som minder mere om D2 end D3 - D2 var et spil jeg brugte ualmindeligt meget tid på.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 27. aug 2017 07:01

AliBabah skrev:Jeg er lige begyndt igår, og har fået brugt nogen timer på det.
Er vidst oppe på lvl 33 eller 34 nu, og godt inde i ACT III.

Super fedt spil, som minder mere om D2 end D3 - D2 var et spil jeg brugte ualmindeligt meget tid på.


Super godt at hører du vild med det :D Du altid velkommen til at gruppe op eller spørger om noget hvis du mangler information ;)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+1

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf Derp » 30. aug 2017 13:18

Det er ærgeligt at man skal rerolle en character og at man ikke kan respecce fuldt ud. Det har jeg aldrig været vild med. Jeg elskede at man bare kunne kaste sig ud i det og tosse rundt i Diablo 3 uden at det gik ud over ens lategame character. Jeg hader at rerolle, det føles altid som om at udvikleren ikke har respekt for ens tid. Måske fordi at jeg er blevet ældre og har mindre tid til at game.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf Mike JezZ » 30. aug 2017 13:22

Derp skrev:Det er ærgeligt at man skal rerolle en character og at man ikke kan respecce fuldt ud. Det har jeg aldrig været vild med. Jeg elskede at man bare kunne kaste sig ud i det og tosse rundt i Diablo 3 uden at det gik ud over ens lategame character. Jeg hader at rerolle, det føles altid som om at udvikleren ikke har respekt for ens tid. Måske fordi at jeg er blevet ældre og har mindre tid til at game.


Du kan godt respecce med Orb of Regret

Disse købes enten hos vendors eller kan farmes, men de refundere godt ét point.

Men ja, jeg er ganske enig, og er også en af grundene til at jeg ikke gider at spille det.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf Danny Beyer » 31. aug 2017 07:06

Hvad betyder det når en item har en brun/orange farvet kant? Den grønne kan betyder at det er 3-linked med rød, grøn, blå og man derfor kan få en chromatic orb for den? Men hvad med den brune/orange? Selve item er hvidt. Læste at det var en indikation for, at man skulle bruge en orb of chance på den, for en stor chance for at få et godt rare item eller endda unique. Det var ikke tilfældet.

Nu vi er ved kanter/borders.. hvad så med den hvide kant/border?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 31. aug 2017 09:50

Danny Beyer skrev:Hvad betyder det når en item har en brun/orange farvet kant? Den grønne kan betyder at det er 3-linked med rød, grøn, blå og man derfor kan få en chromatic orb for den? Men hvad med den brune/orange? Selve item er hvidt. Læste at det var en indikation for, at man skulle bruge en orb of chance på den, for en stor chance for at få et godt rare item eller endda unique. Det var ikke tilfældet.

Nu vi er ved kanter/borders.. hvad så med den hvide kant/border?


Det spilles Loot filter ;)

Meget simpelt, high lightet loot er et item som er noget vær på den ene eller anden måde :) Det er de mest vigtige items loot filter high lighter ;) Google PoE loot filter og du kan finde ud af hvad det hele er og hvorfor :)
Senest rettet af SEQU3L 31. aug 2017 09:59, rettet i alt 1 gang.
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 31. aug 2017 09:58

Mike JezZ skrev:
Derp skrev:Det er ærgeligt at man skal rerolle en character og at man ikke kan respecce fuldt ud. Det har jeg aldrig været vild med. Jeg elskede at man bare kunne kaste sig ud i det og tosse rundt i Diablo 3 uden at det gik ud over ens lategame character. Jeg hader at rerolle, det føles altid som om at udvikleren ikke har respekt for ens tid. Måske fordi at jeg er blevet ældre og har mindre tid til at game.


Du kan godt respecce med Orb of Regret

Disse købes enten hos vendors eller kan farmes, men de refundere godt ét point.

Men ja, jeg er ganske enig, og er også en af grundene til at jeg ikke gider at spille det.


Spillet er til de hardcore gamere ;) alt i PoE har en konsekvens, gør du som D3 fjerner du lysten til at bygge nye charactere og du vil derfor begynde stille og roligt at ødelægge økonomien i spillet :)

Jeg bygger en character op på level 80 på 4 dage nemt og nej det gør nye spillere ikke, men når du mester spillet så gør man ;)

PoE er også kendt for at have Race league hvor du har et hvis antal timer at se hvem der kan komme længst og til tider uge races :) på race kan du vinde demi gods.

Leveling er en kæmpe del af PoE og det også grunden til at hvis du gør som D3 så ødelægger du grund fundamentet spillet er bygget på.

Husk på vær 4 månede for alle charactere 1 100% free respecc og det på alle dine charactere og nogle gange for du flere da hvis de kommer med en update som ændre bare 1 passiv point :)

Husk nu på D3 og PoE er godt nok begge 2 Loot ARPG spil men ud over det er de virkelig forskellige :)

PoE er for de hardcore og D3 er for softcore, det er nok den bedste måde at sætte det op på ;)

Huske i D2? Der kunne man heller ikke respecc ens character og der var ikke engang regret orbs ;)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf Danny Beyer » 31. aug 2017 10:25

SEQU3L skrev:
Danny Beyer skrev:Hvad betyder det når en item har en brun/orange farvet kant? Den grønne kan betyder at det er 3-linked med rød, grøn, blå og man derfor kan få en chromatic orb for den? Men hvad med den brune/orange? Selve item er hvidt. Læste at det var en indikation for, at man skulle bruge en orb of chance på den, for en stor chance for at få et godt rare item eller endda unique. Det var ikke tilfældet.

Nu vi er ved kanter/borders.. hvad så med den hvide kant/border?


Det spilles Loot filter ;)

Meget simpelt, high lightet loot er et item som er noget vær på den ene eller anden måde :) Det er de mest vigtige items loot filter high lighter ;) Google PoE loot filter og du kan finde ud af hvad det hele er og hvorfor :)



Det var det svar jeg frygtede.. 'google it'. For det har jeg gjort og der er intet entydigt synes jeg.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 31. aug 2017 10:42

Danny Beyer skrev:
SEQU3L skrev:
Danny Beyer skrev:Hvad betyder det når en item har en brun/orange farvet kant? Den grønne kan betyder at det er 3-linked med rød, grøn, blå og man derfor kan få en chromatic orb for den? Men hvad med den brune/orange? Selve item er hvidt. Læste at det var en indikation for, at man skulle bruge en orb of chance på den, for en stor chance for at få et godt rare item eller endda unique. Det var ikke tilfældet.

Nu vi er ved kanter/borders.. hvad så med den hvide kant/border?


Det spilles PoE Loot filter ;)

Meget simpelt, high lightet loot er et item som er noget vær på den ene eller anden måde :) Det er de mest vigtige items loot filter high lighter ;) Google PoE loot filter og du kan finde ud af hvad det hele er og hvorfor :)



Det var det svar jeg frygtede.. 'google it'. For det har jeg gjort og der er intet entydigt synes jeg.


Jeg skrev så lige PoE loot filter i google og wupti :-P

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1243499

Det er et loot filter, det er ikke det som er implanteret af GGG i deres xbox version af PoE men det yderst tæt på.

For at få en større forståelse af hvad du kan bruge alle items til som loot filter high lighter så skal du se Vendor selling recipe og andre video jeg har linket her inde på nogle af de første sider ;-)

Ellers mit bedste råd er at spille spillet og med tiden for du en større forståelse af alt :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf Danny Beyer » 31. aug 2017 11:45

Det spilles PoE Loot filter ;)

Meget simpelt, high lightet loot er et item som er noget vær på den ene eller anden måde :) Det er de mest vigtige items loot filter high lighter ;) Google PoE loot filter og du kan finde ud af hvad det hele er og hvorfor :)[/quote]


Det var det svar jeg frygtede.. 'google it'. For det har jeg gjort og der er intet entydigt synes jeg.[/quote]

Jeg skrev så lige PoE loot filter i google og wupti :-P

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1243499

Det er et loot filter, det er ikke det som er implanteret af GGG i deres xbox version af PoE men det yderst tæt på.

For at få en større forståelse af hvad du kan bruge alle items til som loot filter high lighter så skal du se Vendor selling recipe og andre video jeg har linket her inde på nogle af de første sider ;-)

Ellers mit bedste råd er at spille spillet og med tiden for du en større forståelse af alt :)[/quote]

Så er dwt ikke helt forkert at brune borders skal ha en tur med orb of chance.. jeg var måske bare uheldigt med roll'et.

Jeg ved at det formentlig kommer med tiden, men det er nu lidt ærgerligt at vendor et item der potentielt er et one in a lifetime drop. Derfor mit spørgsmål :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 31. aug 2017 11:54

Jeg råder dig til at se Vendor recipe video og andre videoer omkring loot og hvad der er godt at samle op og gøre ting med, jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere på text da det bliver en kæmpe roman at skulle fortælle dig hvad du skal gøre og hvornår :-)

Alt er på youtube og er det stadigvæk ikke til at forstå så er mit GT: D1SA3LE og du mere en velkommen i mit party til en chat :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron