Xboxlife forum

APB: Reloaded til Xbox One

Diskuter RPG og MMORPG's her.

APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf tareksux » 3. jun 2016 18:50

Så er APB: Reloaded ankommet på Xbox One, og jeg leder derefter nogle at spille med #-o . Kunne du tænke dig at spille med mig, så tilføj mig på Xbox One: TricksterTarek - jeg er naturligvis lige startet, men har erfaring fra spillet på PC :wink: .
Billede
tareksux
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: 4760 Vordingborg


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf Bucadius » 3. jun 2016 22:09

tareksux skrev:Så er APB: Reloaded ankommet på Xbox One, og jeg leder derefter nogle at spille med #-o . Kunne du tænke dig at spille med mig, så tilføj mig på Xbox One: TricksterTarek - jeg er naturligvis lige startet, men har erfaring fra spillet på PC :wink: .


Jeg spillede det det også på PC, og ville hellere spille det på konsol den gang, så jeg er glad for det endelig er udgivet :-D

Jeg har i dag downloadet det, og regner med jeg skal spille det lidt i weekenden hvis jeg får tid.

Så add du bare Bucadius så kan vi da lige se om det passer sammen på et eller andet tidspunkt. Men jeg hartidligst tid i morgen aften :-)
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf Mike JezZ » 4. jun 2016 07:41

Er spillet sjovt? Jeg spillede spillet den første måned det krævede månedlig betal, og så slettede jeg spillet.

Ud fra gameplay videoer osv., ser det ud som om spillet hakker en del :S
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf Bucadius » 4. jun 2016 21:36

Mike JezZ skrev:Er spillet sjovt? Jeg spillede spillet den første måned det krævede månedlig betal, og så slettede jeg spillet.

Ud fra gameplay videoer osv., ser det ud som om spillet hakker en del :S


Det er jo gratis at downloade, så det er da bare at prøve det an en gang. Jeg har kun downloadet det, men får det prøvet i morgen :-)
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf Morten Skou » 5. jun 2016 13:43

Jeg har godt læst om APB før, men hvad er det egentlig for en slags spil? Videoerne ligner lidt noget ala The Division? Hvad gør det unikt/specielt?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf JohnH » 5. jun 2016 17:53

Morten Skou skrev:Jeg har godt læst om APB før, men hvad er det egentlig for en slags spil? Videoerne ligner lidt noget ala The Division? Hvad gør det unikt/specielt?


Jeg synes nu mere det ligner en fattigmands udgave af GTA V ... men ved det ikke, da det endnu ikke er lykkedes mig at komme online i det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf Bucadius » 5. jun 2016 18:04

Morten Skou skrev:Jeg har godt læst om APB før, men hvad er det egentlig for en slags spil? Videoerne ligner lidt noget ala The Division? Hvad gør det unikt/specielt?


Kort og godt er det et online spil, hvor man leger Røvere og Politi :)

Man vælger hvilken side man vil spille på. kan man enten spille på de kriminelle, eller politiets side og gøre det man nu gør :)

Der kommer også en masse tidspunkter hvor man står ansigt til ansigt imod sin "fjende".

Det var ret sjovt på PC den gang, men jeg startede det op her tidligere i dag, og der hakkede det vildt når man spillet, og det er livet sq for kort til, så slukkede det igen med det samme :D
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn

+2

Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf tareksux » 6. jun 2016 11:31

Spillet har været gennem en masse reformationer osv. både i selve spillet og i holdet bag spillet. I dag er det et F2P spil, hvor det er enforcers mod criminals. Gennem forskellige missioner mod hinanden ranker man op og opnår bedre våben, vehicles og mods (mods bruges til våben, vehicles og character). Criminals kan blandt andet røve butikker og AI på gaden, mens enforcers skal stoppe kriminaliteten. Det fede ved spillet er spillets customization, da du kan customize dine vehicles og character i utallige kombinationer mht. mods og design. Hver spiller er dermed fuldstændig unik.

Det skal bemærkes at spillet på Xbox One igennem denne måned er i soft-launch, hvilket betyder at det ikke er spillets endelige version. Derfor har spillet problemer med at det hakker osv. I starten af næste måned skulle spillet gerne blive udgivet med en ny eller opdateret engine, som jeg har forstået det. Det kan helt klart anbefales at give spillet en chance til den tid!
Billede
tareksux
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: 4760 Vordingborg


Re: APB: Reloaded til Xbox One

Indlægaf Bumle » 24. aug 2016 19:51

Er det blevet opdateret? Så det vær at downloaded?

Eller er det stadigvæk det samme som da det kom ud på boxen?

/Bumle
Skal hilse fra din søster ;-)
Bumle
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Greve



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron