Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 9. nov 2015 14:56

CaptainKicker skrev:
Ink129 skrev:
CaptainKicker skrev:Ville virkelig gerne læse anmeldelserne, men nu har jeg ikke set noget fra spillet siden E3, så jeg må lige holde 1 dage mere til jeg kan spille det! Men fedt med så mange flotte anmeldelser.


Så er der heller ingen grund til at få spoilet noget for sig selv. Kan man normalt godt lide Bethesdas RPG'er og ved, hvilken type gameplay man får ud af dem, så er det jo også nok bare at lade karaktererne tale for sig selv.


Præcis.

Kan huske at jeg med Fallout 3, sad og så gameplay fra starten og op til Megaton (de havde lagt gameplay-bider op i 7 kapitler på Xbox Marketplace). Det ødelagde lidt oplevelsen for mig da jeg kom, og startede spillet op... Derfor 'aftalte' jeg mig selv, at jeg skulle være tålmodig, og tænke på hvor fedt det var, da jeg blindt gik i gang med Oblivion i sin tid. Efterfølgende stoppede jeg med at lade mig spoile i New Vegas og Skyrim, hvilket gjorde oplevelsen 1000 gange bedre.

Kan endda huske til Skyrim's midnatsrelease i Gamestop... der var jeg nr 2 i køen, og så begyndte en medarbejder, at starte spillet op på TV'et bag kassen, og spille det for at skabe stemning. Jeg brugte 2 min på at overtale vedkommende om, at menu-musikken var mere end rigelig, og at der ingen grund var til at vise hele starten. :D

Så jeg er blevet lidt mere tålmodig efter tidligere erfaringer.


Haha, kender det godt. Inden både Uncharted 2 og Mass Effect 2 udkom i sin tid, slugte jeg også alt info, jeg kunne om spillene. Og selvom jeg elsker begge titler, så var der bare mange sekvenser, der blev lidt ødelagte af, at jeg faktisk kendte dem relativt godt fra pre-footage. Så hellere lade spillet overraske, når man selv sidder med det første gang.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf zordiak » 9. nov 2015 21:18

er der nogen der ved om vi er så heldige at kunne spille fra kl 00:01 i nat eller er det først fra kl 02:00 som på steam? jeg kan syns ikke jeg kan finde info om det på nettet.
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Theis Jensen » 9. nov 2015 21:36

zordiak skrev:er der nogen der ved om vi er så heldige at kunne spille fra kl 00:01 i nat eller er det først fra kl 02:00 som på steam? jeg kan syns ikke jeg kan finde info om det på nettet.


Det er et rigtigt godt spørgsmål. Det afhænger vel også af, hvor folk generelt har købt deres spil?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf zordiak » 9. nov 2015 22:07

mit er bare købt på den danske live shop via xboxen. så hvis det har en betydning så er det den danske release tid jeg søger :D

om ikke andet må jeg vente til kl 00:01 og prøve :)
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf ALIE » 9. nov 2015 23:31

Forudbestilte WWE 2K16 på den amerikanske xbox store. Og kunne ikke spille klokken 00.00 dansk tid. Ventede en time men gik i seng spillede næste morgen.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 10. nov 2015 00:01

zordiak skrev:mit er bare købt på den danske live shop via xboxen. så hvis det har en betydning så er det den danske release tid jeg søger :D

om ikke andet må jeg vente til kl 00:01 og prøve :)


Jeg tror, det først bliver udgivet ved midnat amerikansk tid, men jeg ved det ikke. Og om det så er østkyst- eller vestkysttid har jeg heller ingen anelse om. Men det skader dog ikke at prøve det af her om lidt.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf zordiak » 10. nov 2015 00:08

det er kørende nu så det var midnat dansk tid :)
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Ink129 » 10. nov 2015 00:11

zordiak skrev:det er kørende nu så det var midnat dansk tid :)


Awesome! God vind i The Wasteland og opfør dig ordentligt :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf gaxed » 10. nov 2015 05:26

nogen der ved hvorfor mit fallout ikke starter. jeg har lige geninstalleret det.
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 10. nov 2015 07:38

gaxed skrev:nogen der ved hvorfor mit fallout ikke starter. jeg har lige geninstalleret det.

Har du pre-downloadet det?

Hvis ja, så prøv at læse det her:
http://forums.bethsoft.com/topic/154266 ... ease-read/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 10. nov 2015 08:38

Nu må klokken godt blive 15 så jeg kan komme hjem fra arbejde :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 10. nov 2015 09:07

A42Merlin skrev:Nu må klokken godt blive 15 så jeg kan komme hjem fra arbejde :)


Ja tak 6 timer mere :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Macheta » 10. nov 2015 10:02

Så er vi ved at være gearet op til det her vidunder. 65% to go. And i'm gone.

Billede
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf gaxed » 10. nov 2015 10:10

ja, spif2001 jeg har pre-downloadet, og det virkede fra kl. seks i morges så det er fint nu.
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf JohnH » 10. nov 2015 10:25

Her kan man købe Fallout-øl og de leverer også til Danmark

http://www.drinksupermarket.com/fallout-beer-4x-330ml
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron