Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Elgar » 3. jun 2015 19:16

Napper nok begge eventuelt, men starter nok med PC pga. Mus og Keyboard + mods senere hen.

Har aldrig spillet fallout for grafikken, så det er bestemt ikke derfor.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 4. jun 2015 09:04

Jeg er spændt på Boston settings. Det er ikke lige en by jeg personligt kender så meget til.
At Fallout 3 foregik i Washington gjorde spillet mere underholdende for mig efter som jeg kender mange bygninger i Washington.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 4. jun 2015 14:06

Ifølge en artikel på EB/IGN, kan spillet muligvis udkomme senere i denne måned. Jeg har ikke selv kunne finde noget om det på IGN, udover at Bethesda selv siger, at de ikke har en dato. Men når det står på EB, er jeg skeptisk.
Senest rettet af YCSMS 4. jun 2015 14:08, rettet i alt 1 gang.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. jun 2015 14:08

Elgar skrev:Napper nok begge eventuelt, men starter nok med PC pga. Mus og Keyboard + mods senere hen.

Har aldrig spillet fallout for grafikken, så det er bestemt ikke derfor.


Jeg gør det omvendt. Xbox først, da spillet koster 20 euro om et halvt år på PC, og så er modsne begyndt at udkomme samtidigt

YCSMS skrev:Ifølge en artikel på EB/IGN, kan spillet muligvis udkomme senere i denne måned.


Det lyder nu ret usandsynligt. Det virker alt for tidligt, når de først viser det frem nu.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 4. jun 2015 14:11

Mike JezZ skrev:
Elgar skrev:Napper nok begge eventuelt, men starter nok med PC pga. Mus og Keyboard + mods senere hen.

Har aldrig spillet fallout for grafikken, så det er bestemt ikke derfor.


Jeg gør det omvendt. Xbox først, da spillet koster 20 euro om et halvt år på PC, og så er modsne begyndt at udkomme samtidigt

YCSMS skrev:Ifølge en artikel på EB/IGN, kan spillet muligvis udkomme senere i denne måned.


Det lyder nu ret usandsynligt. Det virker alt for tidligt, når de først viser det frem nu.


Tvivler også på denne måned. Men jeg begynder efterhånden at tro på 2015. Muligt det først blev vist frem i går, men det vi så var tilgengæld, at de ikke bare er langt, men rigtig langt i udviklingen.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Blauwy » 4. jun 2015 14:44

YCSMS skrev:Muligt det først blev vist frem i går, men det vi så var tilgengæld, at de ikke bare er langt, men rigtig langt i udviklingen.


Hvordan så vi det? Det vi blev vist var en in engine trailer, ligesom alle andre spil der bliver annonceret.
Jeg ved godt de sikkert har været igang med F4 i, hvad, 5 år men kan stadig ikke se præcist hvordan det bliver vist i traileren.

Kan være jeg har misset noget, men den trailer skreg ikke at de var klar til at release spillet i morgen, imo.
Og lad mig lige klargøre at det var en super fed trailer og jeg glæder mig som et lille barn til release, inden folk kommer og råber af mig her :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf spif2001 » 4. jun 2015 15:20

Bethesda / Todd Howard plejer at være meget langt med udviklingen, når de annoncerer Elder Scrolls / Fallout, så jeg tror også på en 2015 udgivelse - senest 2016 Q1
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Phimosis » 4. jun 2015 16:20

Er lidt splittet her, men ved ikke om jeg skal springe på Fallout 4, eller om det skal være The Divition, 2 rigtig fede og store spil - ved en ting, det er at men kone og 2 børn, er der ikke time nok på en aften
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Macheta » 4. jun 2015 16:24

Phimosis skrev:Er lidt splittet her, men ved ikke om jeg skal springe på Fallout 4, eller om det skal være The Divition, 2 rigtig fede og store spil - ved en ting, det er at men kone og 2 børn, er der ikke time nok på en aften


Hahahahahah! Det lyder faktisk som en rigtig alvorlig kattepine, det der! Det er nok nogle af historiens bedste to kommende spil, som man er nødt til at passe og pleje hver især :). Jeg skal i hvert fald have dem begge, men jeg kan sagtens forstå din situation - den virker ret splittet.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 4. jun 2015 18:02

Blauwy skrev:
YCSMS skrev:Muligt det først blev vist frem i går, men det vi så var tilgengæld, at de ikke bare er langt, men rigtig langt i udviklingen.


Hvordan så vi det? Det vi blev vist var en in engine trailer, ligesom alle andre spil der bliver annonceret.
Jeg ved godt de sikkert har været igang med F4 i, hvad, 5 år men kan stadig ikke se præcist hvordan det bliver vist i traileren.

Kan være jeg har misset noget, men den trailer skreg ikke at de var klar til at release spillet i morgen, imo.
Og lad mig lige klargøre at det var en super fed trailer og jeg glæder mig som et lille barn til release, inden folk kommer og råber af mig her :)


Vi har åbenbart lidt forskellige opfattelser af traileren og forventningerne til denne.
Før i går, var Fallout 4 kun rygter. Det har ikke været en hemmelighed, at der var noget på vej, men ingen vidste om der ville være tale om en 4'er. Jeg vil derfor ikke være blevet overrasket, hvis vi havde fået en kort trailer på 1min, som ikke rigtig vil vise andet end en titel, og lidt billeder. Vi fik derimod 3min+ og en masse glimt af steder fra spillet, hvorfor jeg konkluderede overfor mig selv, at de er længere i udviklingen, end jeg havde regnet med.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 4. jun 2015 18:05

Selvom vi er ude i små håb, så har diverse spilkæder spillet som en 2015 udgivelse. GameStop fx. Bethesda egen webshop havde det også som en 2015-titel.

Jeg vil igen understege før dette indlæg får kritik, at jeg ikke siger, at det udkommer i 2015, men der blot er tale om små håb.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 4. jun 2015 18:38

Det ville give mening. Som nævnt tidligere, så er Bethesda kendt for at annoncere spil sent i udviklingen, og med et "svagt" efterår i vente kunne der være masser af salgspotentiale. Altså, vi har intet GTA, som sidste år, Witcher udkom tidligere - Battlefront-hypen er faldet, Call of Duty sælger ikke fantastisk, Battlefield udkom tidligere på året.. Jeg kunne godt se det ske.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 4. jun 2015 18:42

23 oktober, ifølge GameStop i Italien. Igen, vi er ude i de helt små håb.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 4. jun 2015 18:45

Jeg tro vi få det at se et sted mellem november - januar :-) men 23 oktober ville da overhoved ikke gøre nåde :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Blauwy » 4. jun 2015 18:47

Tror i ikke at det er fordi dette link får mere og mere omtale nu?
En eftersigende tidligere medarbejder der arbejdede på F4 og leakede en masse ting som efterhånden ser ud til at stemme. Så småt i hvertfald:

https://www.reddit.com/r/Fallout/commen ... fallout_4/

Hun nævner også en Oktober release. Hvor andre skulle få den præcise ide fra, aner jeg ikke, så det må næsten være dette link medierne får nys om.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron