Xboxlife forum

Diablo3 xbox farming tråd

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf Themba » 28. okt 2013 23:18

Hi Guys... Det her er kun en TRÅD til at finder folk at farme med, ikke noget som helst andet.!!

Først og fremmest lad venligst vær med at "Winne" i denne tråd om hvor kedeligt spillet er, hold venligst den mening for dig selv TAK.

Men istedet skriv din dps/paragon lvl så folk kan se du ikke snyder med de 2 ting ihvertfaldet. ;)
"HVIS DU HAR LYST TIL AT FARME PRARAGON LVL/ ITEM"
Jeg farmer kun Master 3+ atm.. MIN Wizard's DPS= 419 unbuffed / PGL= 33[/b]

Jeg spiller ikke med folk der har moddet sin character/items på nogen som helst måde.
-V-
Det vil sige hvis du har 1mia stats point/ dine skills bruger alle runerne på skills'en/ eller har moddet items med 3sox eller 14k dps og hvad der nu ikke findes derude til at snyde med...

Hvis du har bare en af de her ting så lad vær at brug min eller din egen tid på at skrive. Mange tak.
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf Syro_Str0m » 2. nov 2013 10:05

Jeg altid frisk på farming specielt med danskere så er det da automatisk lidt sjovere :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf ezx » 12. nov 2013 20:40

er alt tid klar :) er pt i gang med at lave en hallfire ring!!! men kunne godt bruge noget tips til hvor der er nice at farme items og xp!
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf ezx » 12. nov 2013 20:59

Har lige et lille spørgsmål. er der nogle der ved om de chars man har på sin Xbox 360 kan Loades på min Xbox One???
eller skal man starte for fra?? og kan man spille på tværs af konsolleren???

Håber i kan hjælpe ;)
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf Themba » 13. nov 2013 15:51

Det må du spørger Xbox live char support om tror jeg :) men du kan jo move din save til cloud og på den måde kan du altid hente den save den kan ikk blive corrupted som min gjorde fordi jeg ikk viste man kunne miste sin save.

Så det burde man kunne via cloud men er ikk sikker
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf ezx » 13. nov 2013 18:03

Vi må håbe ;) hvad act og områder famer man best i syntes du??
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf Themba » 13. nov 2013 18:11

Der er et run i act2 og 3 som skulle være det hurtigste men der er et problem når det kommer til hurtig xp, for på console er der ikke density så for at få mest xp pr time så skal man kun farme 2-3steder i hvert Act og det gør chancen for legendary bliver lille.

Mange sys det bliver kedeligt kun at køre 2-3steder og det kan jeg kun være enig med folk i.


Men det nemmere for mig at vise de runs jeg mener er Best inde i spillet
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf ezx » 13. nov 2013 19:33

Så må vi lige finde en aften hvor vi kan game et par timer. kunne også godt bruge lidt viden om loot systemet ;)
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf Themba » 13. nov 2013 19:54

Damn den lange besked jeg var igang med at skrive forsvandt :/ lorte iphone..

Nå lad mig prøve at sige det kort :k)

Det eneste blizzard har været ude at sige omkring Loot systemet er: you are more likely to get the base stats from the character you are Playing ón the items you find..

Alt andet kan diskuteres her til blizzard ligger en Loot systems håndbog ud, der findes forum med kommentare fra blizzards kaldes "blue post" men at finde præcis de kommentare du leder svar på er svært fordi der findes så mange "spadsere" der poster alt mulig crap på nettet som resultere i at man skal lede i timer/dage/måneder for måske at finde ud af de aldrig har sagt hvordan det man søger fungere..


Så vis du høre en sige andet så er chancen for det passer ikk så stor da 90% mener det ud fra deres spille oplevelse men det er ikk altid at man kan regne med det.
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf Themba » 13. nov 2013 20:02

Mente dem der siger sådan fungere det, har somregl kun der spille oplevelse at tage højde fra fordi blizzard er meget sky når det kommer til at tortælle hvordan spiller fungere..


Fx de skriver kun: mere magic find gir dig en større chance for flere blue/rare/legendary, men ikk hvor mange % af den MF man har der går til at finde et legendary.

Men en ting er sikker jo flere monster du draber jo større chance for gode items/legendary. Så vis du draber meget langsomt så er chancen mindre end hvis man måske går ned i monster lvl
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox farming tråd

Indlægaf DisableTV » 19. jun 2014 17:58

Jeg er frisk på noget farming, men spiller hardcore og vil på ingen måde bruge tid sammen med folk som duber, modder eller whatever folk nu kan de her dage. Add mig: DISABLETV

Håber at se jer in the game :)
Gaming Equipment: ----------------------------------------- Social Media:
Consol: Xbox One -------------------------------------------- Gamertag/D1SA3LE
Controller: Scuf One Backdraft + All Features ------------- Twitch.tv/DisableTV
Monitor: BenQ XL2720Z ------------------------------------- YouTube.com/DisableTV
Headset: Astro A40 + MixAmp Pro 2013 ------------------- Twitter.com/DisableTV
Keyboard: MEKA Tt eSPORTS ------------------------------- Facebook.com/DisableTV
DisableTV
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: Greve

Brugeravatar


Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster