Xboxlife forum

Jeg vil på eventyr! - Hjælp mig med at finde et spil.

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Jeg vil på eventyr! - Hjælp mig med at finde et spil.

Indlægaf Sanxion » 9. aug 2013 12:23

Jeg er enig med Mass Effect fanskaren :-) jeg elsker den trilogi, specielt 2'eren var lige op i min boldgade :-)

Deus Ex: Human Revolution har også givet mig rigtig mange timers underholdning :-)

L.A. Noire - er måske ikke præcis den genre du leder efter - men er et fedt action adventure :-)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Jeg vil på eventyr! - Hjælp mig med at finde et spil.

Indlægaf Psymatiq » 9. aug 2013 12:32

De bedste rent kvalitets mæssige RPGer den her generation er : Demon/Dark Souls og Dragon Dogma
De bedste typiske JRPG din her generation er : Lost Oddssey og Blue Dragon ...og faktisk og NIER som er en totalt glemt og awsome JRPG.

Muligt at DD og DD rent sværhedsgrads mæssigt er høje men kvaliteten i dem er through the roof.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Jeg vil på eventyr! - Hjælp mig med at finde et spil.

Indlægaf Da Senzai » 10. aug 2013 18:47

Tak for alle svarene!

Jeg havde håbet at se nogle flere anbefalinger til nogle af de mere traditionelle Japanske rollespil. Jeg har det jo meget dårligt med at bevæge mig ud af min komfort-zone!

Jeg har hørt meget godt om Mass Effect, og to af mine real-life venner er endda også rigtigt glade for det (og Dragon Age). Jeg er bare ikke så god rumvæsener eller det at flyve i rummet. Det virker meget tørt og kedeligt. Ligesom Star Wars.

Hack og Slash er ikke lige min stil, men i al fairness, så synes jeg faktisk at Dragon´s Dogma ser monsterfedt ud, på trods af, at det ikke lige er det, jeg leder efter. Jeg så et par videoer, hvor Maximillian (YO VIDEOGAMES!) spillede spillet. Interessant så det ud!

Det kunne jeg godt finde på at købe.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Jeg vil på eventyr! - Hjælp mig med at finde et spil.

Indlægaf Psymatiq » 10. aug 2013 21:58

godt valg hvis det bliver DD

sidder og grinder på bitterblack isle(DLCen) på playtyhrough 2 og en enkelt boss hernede minder om nitro fra dark souls...elsker ham :lol: . Så lige pt grinder jeg min char så jeg kan få has på ham. Her er lidt til sammenligning

death i dragons dogma



lord nitro i dark souls



skal lige siges at maingame i playthrough 1 er cakewalk. Var lvl 38 da jeg gennemførte mainstory og lige pt er jeg lvl 112 og kan stadig ikke nakke slut bossen på bitterblack isle.....
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Jeg vil på eventyr! - Hjælp mig med at finde et spil.

Indlægaf allanb » 11. aug 2013 22:48

Hvis du vil blive i JRPG så skal kaste dig over NIER, det er et super fedt spil.. Ellers er Dragon Age også et fedt spil som er ganske let at gå til, dog er det jo et Westen RPG..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron