Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 19:06

Virker som et super førsteklasses spil. Historie, gameplay og grafik så jo alt sammen uanstændigt lækkert ud, - så glæder mig virkeligt meget til at høre mere om det på længere sigt.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 19:06

p1co9210 skrev:Spillet kan også nydes fra tablets og smartphones, hvor mobile spillere kan bryde ind i handlingen. Hvad syntes i om denne feature?


Jeg er lidt splittet omkring alt det med at få tablets og smartphones ind over spillene, på den ene side virker det for mig som en unødvendig "buzzword" feature som alle bare vil have med i deres spil - på den anden side er det jo fedt for dem som godt kan lide det, vi andre kan bare lade være med at bruge det.

Spillet ser i øvrigt helt vildt fedt ud :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf p1co9210 » 11. jun 2013 20:18

Morten Skou skrev:
p1co9210 skrev:Spillet kan også nydes fra tablets og smartphones, hvor mobile spillere kan bryde ind i handlingen. Hvad syntes i om denne feature?


Jeg er lidt splittet omkring alt det med at få tablets og smartphones ind over spillene, på den ene side virker det for mig som en unødvendig "buzzword" feature som alle bare vil have med i deres spil - på den anden side er det jo fedt for dem som godt kan lide det, vi andre kan bare lade være med at bruge det.

Spillet ser i øvrigt helt vildt fedt ud :-)


Ja har godt nok også lagt mærke til mange andre nykommende titler også har dette, men nu må vi se om det virker ordentligt.
Men ret fedt, hvis man nu er væk fra konsollen og stadigvæk lige vil tjekke op på tingene i spillet :).
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: The Division

Indlægaf bOOmer DK » 14. jun 2013 15:05

Nogen der ved hvordan det bliver online? Vil PS4 og Xbox ONE kunne spille sammen? Eller er de inddelt på hver deres servere?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: The Division

Indlægaf Thorpedo29 » 14. jun 2013 15:15

Tror ikke du skal regne med man kan spille på tværs af konsollerne i nogen af de spil der kommer.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: The Division

Indlægaf p1co9210 » 14. jun 2013 20:57

Nej det tror jeg heller ikke og vi venter stadig spændt på mere info! :D
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: The Division

Indlægaf Annxii » 14. jun 2013 22:13

Thorpedo29 skrev:Tror ikke du skal regne med man kan spille på tværs af konsollerne i nogen af de spil der kommer.

hvilket jo bare er ren chikane! :evil:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: The Division

Indlægaf megaPeteDK » 15. jun 2013 09:59

Må indrømme hvis jeg nogensinde skulle prøve mmorpg så skal det være i dette spil. Damn der ser fedt ud. Kunne finde på at købe Xbox One alene på baggrund af denne titel (og måske også titanfall)...
megaPeteDK
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: The Division

Indlægaf Dirty Harry » 2. dec 2013 23:23



Hvis det er sandt, så er det fandme et enormt kort! :shock:
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: The Division

Indlægaf Akandreasen » 2. dec 2013 23:54

Hvis der er hold i hans spekulationer. Så bliver The Division det vildeste nogensinde! tro kopi af NY i 1:1, rent virtuelt altså :) Damn..
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: The Division

Indlægaf A42Merlin » 3. dec 2013 09:27

Hold da op. Det er sygt hvis det hele bliver åbent :shock:
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Division

Indlægaf Slimjay DK » 9. dec 2013 15:16

Det ser sku flot ud :D

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: The Division

Indlægaf ALIE » 9. dec 2013 18:13

Dirty Harry skrev:

Hvis det er sandt, så er det fandme et enormt kort! :shock:


Cool wow. Minder mig lidt om et af mine yndlings spil freedom fighter :D
Hvad jeg ikke ville give for en efterfølger.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Division

Indlægaf Thorpedo29 » 9. dec 2013 18:41

De må gerne snart vise lidt mere fra spillet, det er uden tvivl det spil jeg ser mest frem til pt.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: The Division

Indlægaf p1co9210 » 9. dec 2013 20:04

Thorpedo29 skrev:De må gerne snart vise lidt mere fra spillet, det er uden tvivl det spil jeg ser mest frem til pt.



Ja det står rimelig stille pt, med info om spiller. Helt klart også den titel jeg ser mest frem til her på next gen.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron