Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf EagleConcept » 20. feb 2016 20:35

Det lyder godt. Så bliver det mere en balance gang og ikke rent tilfældigt.:)
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 20. feb 2016 21:09

Hvor meget skade man skal gøre, før man går Rogue er den samme i denne beta, som i den lukket. Forskellen er man nu får en gul advarsel trekant over spilleren man har skudt (og hans eventuelle team), så man ved man ikke skal skyde dem igen, hvor man i den lukket beta, så deres health som rød (som nemt kunne forvekslet med en Rogue status).

Og der er en "Ups knap", og det hedder proxy chat ;). Selvfølgelig ikke alle der bruger det, men jeg ser hvertfald det hjælper de fleste gange, at man siger undskyld derover. Ellers kan man også straks lave en emote. Engle hop er god, da den af mange bliver brugt til at vise man ikke er "ond".
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf Jake242 » 20. feb 2016 22:46

Er der andre end mig der ikke kan komme ind i betaen? Har downloadet det men den siger:
ERROR
You do not have the correct permissions to continue, please check your console settings and try again
LIMA 20150579
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: The Division

Indlægaf ramlas » 21. feb 2016 12:12

Theis Jensen skrev:
WEZL_DK skrev:Kan ikke andet end elske Ubisoft og Massive for de ændringer de har lavet fra lukket til åben beta.

Troede ikke jeg kunne blive mere forelsket i dette spil, men det kunne jeg så! Den nye mission er virkelig gennemført og meget anderledes end Madison missionen. Hvor man i Madison går fra kamp til kamp, er der i den nye mission næsten flere ikke-kamp situationer, med en fantastiske atmosfære, og boss kampen får virkelig en til at flytte sig fra cover til cover. Fantastisk!

Kan virkelig også lide hvad de har gjort ved PVP. Fjenderne er buffet på den helt rigtig måde. Mere DPS og aggressivitet, men stadig med hvad der ser ud til og være samme HP. Har dog ikke endnu oplevet de ekstra fjender der skulle være tilføjet.

Rogue systemets ændringer giver også rigtig god mening, og er nu meget nemmere at se hvem der er rogue og hvem der har skudt mod dig.

Og så giver alle ture ind i Darkzone altid nye unikke spiloplevelser for mig. Som her til aften, hvor et hold på 3 mente, at jeg havde skudt på dem før. Dette endte i en fantastisk 3v1, hvor mit skill power build sammen med min nye bedste ven, Turret, gjorde sit for jeg vandt første omgang. Men kampen mellem os forsatte 15 min mere, hvor endnu et hold på 2 også blandede sig. Efter at have tjent en del DZ credit og et par nøgler, valgte jeg at trække mig.

10 min efter kommer jeg så op til et et 3 mands hold der har problemer med en masse fjender, og jeg giver selvfølgelig min hjælp. Da vi så alle 4 står omkring det blå loot, høre jeg pludselig "It's him!"
Hvorefter det går op for mig, at det er mine 3 "venner" fra før. Så jeg skynder mig at løbe grinende væk, smider min Turret, og zigzagger ned af gaden med kugler om ørene.

Fan- fucking - tastisk!

Det bedste ved åben beta: Mit neon grønne weapon skin :mrgreen:

Det værste ved åben beta: Når den slutter på mandag kl. 12, så går der igen 14 dage hvor intet andet spil kan fange min interesse. :(


Utroligt den forskel der er på, hvordan man oplever et spil. Den atmosfære du snakker om, den ser jeg nemlig slet ikke. Jeg synes mere det virker intetsigende. Jeg vil gå så vidt og kalde det en loading sekvens, men hvor jeg selv styre den. Jo, bymiljøet er utroligt smukt lavet, men det virker kedeligt og uden liv.
Ligeledes finder jeg det underligt i et spil som virker realistisk, at man skal afgive så utroligt mange skud, for at nedlægge en fjende. Dette er selvfølgeligt en del af RPG elementet, men det fanger virkeligt ikke mig i denne type shooter.
Det er dog dejligt at hører, at mange er vilde med det, så det ikke bare bliver det nye destiny. :)


Spillet fanger heller ikke mig. Spillet 1 time og så slut. Kluntet styring men det bliver vel rettet.
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Division

Indlægaf Theis Jensen » 21. feb 2016 15:05

ramlas: Altid noget, at det ikke kun er mig. Jeg tror desværre, at det bliver det nye Destiny, men det må tiden vise. Jeg vil dog stadig holde øje med spillet fra sidelinjen. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 1. mar 2016 19:24

Så er launch trailer klar:




"We are the Wolves" Gåsehud! Kun en uge tilbage!
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf Wizup » 1. mar 2016 20:01

Jeg er i hvertfald klar til Mandag aften. Det bliver nok en allnighter med spillet :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 2. mar 2016 18:30

Edit 2: Så fik vi en officiel besked fra Ubisoft. Spillet vil bliver mulig at spille 8 marts kl. 00.01.

http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... st11431015


Edit 1: Så lige nu er der en del diskussioner omkring server launch vs. game launch, og om digitale kopier vil unlocke i forhold til server launch. Men hvis ikke andet, kan vi i hvertfald spille the Division fra kl. 00.01 d. 8 marts.

Original indlæg:

Er i så klar til årets bedste besked????????

Serverne går live d 8. marts 00.01 australsk tid, hvilket i dansk tid betyder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mandag d. 7. marts kl 14.01

Så der røg lige en dag af ventetiden!

Og Pre-load starter på Xbox i dag.

Link til den officielle facebook side: https://www.facebook.com/TheDivisionGame/?fref=nf
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+2

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 2. mar 2016 20:29

WEZL_DK skrev:[i].....Spillet vil bliver mulig at spille 8 marts kl. 00.01

Så for ikke at piske en stemning op, så er der launch som vi hele tiden har forventet, natten mellem mandag og tirsdag :mrgreen:
I forvejen prøver man jo at tøjle sin utålmodighed :wink:
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 3. mar 2016 19:10

Så er der en ny trailer ude fra Ubisoft som forklarer hvordan Year One kommer til at forme sig i The Division.

Er svært at skrive denne besked da jeg ikke kan få armene ned! :D

Efter launch vil der være Daily og Weekly missioner. Allerede i April vil vi få en gratis opdatering der blandt andet indeholder Loot Trading og en nye slags mission kaldet Incursion der kræver team play. Der udover vil der også være nyt gear.

Og i maj kommer der endnu en gratis update med en ny Incursion mission og Dark Zone aktiviteter.

Fra Juni og indtil vinter vil de 3 udvidelser så udkomme.




Her er der et Road Map samt flere detaljer om Year One:

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... 8-76770-32

Edit 1:

Har lige set traileren igennem flere gange nu. Prøv at pause 33 sekunder inde. Den bil har en Health bar med et bil logo ved siden af!

Incursions ser ud til at blive The Divisions version af et raid/dungeon og den der kommer med nr. 2 gratis opdatering vil foregå i Columbus Circle. Den del af Manhattan er som jeg kan se, ikke med på det map vi har set. Så der kommer i hvertfald en mission der foregår uden for kortet. Hvilket jo giver muligheder for flere af sådanne situationer.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+2

Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 4. mar 2016 07:51

Fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt ;)

Men tror heller ikke du skal forvente, at kunne spille allerede mandag kl 14:01
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 4. mar 2016 08:02

Phimosis skrev:Fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt ;)

Men tror heller ikke du skal forvente, at kunne spille allerede mandag kl 14:01


Nej de har meldt ud at hvis man har digital version af spillet, så unlocker det først kl. 00.01 tirsdag lokal tid.
Men hvis man har bestilt fysisk kopi, og er heldig at modtage det mandag, så kan man spille fra kl. 14.01
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf mrnybroe » 4. mar 2016 12:27

WEZL_DK skrev:
Phimosis skrev:Fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt ;)

Men tror heller ikke du skal forvente, at kunne spille allerede mandag kl 14:01


Nej de har meldt ud at hvis man har digital version af spillet, så unlocker det først kl. 00.01 tirsdag lokal tid.
Men hvis man har bestilt fysisk kopi, og er heldig at modtage det mandag, så kan man spille fra kl. 14.01

Får min i Hard copy, så spændende om jeg allerede kan komme igang mandag aften...
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 4. mar 2016 14:55

Jamen serveren åbner jo først 00:01 her i Europa?

Eller har jeg misforstået noget
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 4. mar 2016 15:01

Phimosis skrev:Jamen serveren åbner jo først 00:01 her i Europa?

Eller har jeg misforstået noget


Alle servere går online fra kl 00.01, 8 marts australsk tid (hvilket er 7 marts kl 14.01 i danmark). Men den digitale version af spillet bliver først frigivet kl. 00.01 8 marts lokal tid i alle lande.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron