Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 4. mar 2016 16:07


Meget godt forklaret.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf koopi » 4. mar 2016 18:47

Hvad med dem der har købt spillet fra den amerikanske store? Så kan vi vel først spille senere på dagen, tirsdag? Eller hvordan? :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 4. mar 2016 19:34

koopi skrev:Hvad med dem der har købt spillet fra den amerikanske store? Så kan vi vel først spille senere på dagen, tirsdag? Eller hvordan? :P


Hvis du spiller det fra din danske bruger, kan jeg ikke se der skulle være noget problem at starte spillet kl. 00.01 tirsdag.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf DK Vendetta » 20. mar 2016 10:40

Nogen der har oplevet at de ikke kan få/løse nogle af de echoes man finder?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 20. mar 2016 11:39

DK Vendetta skrev:Nogen der har oplevet at de ikke kan få/løse nogle af de echoes man finder?


Kender til en der har et echo buged, som han ikke kan få.

Men kender også til et echo som først kan fåes når man har gennemført spillet. Endvidere er der også nogle der er dele af missioner og side missioner.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 20. mar 2016 11:40

Nu er jeg jo lige gået i gang, men præcis hvad er det man skal gøre med de echos? Jeg har aktiveret to af dem, men forstår ikke lige hvad det er man skal gøre.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 20. mar 2016 12:28

Løb lige ind i den her fejl:


Det er et helt stykke af fortorvet der mangler :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: The Division

Indlægaf Wizup » 20. mar 2016 12:48

Morten Skou skrev:Nu er jeg jo lige gået i gang, men præcis hvad er det man skal gøre med de echos? Jeg har aktiveret to af dem, men forstår ikke lige hvad det er man skal gøre.


Echoes er som sådan bare nogle små klip af hvad der er foregået lige der hvor man aktivere den. De har 2 funktioner. Første er at de giver dig en stemning af hvad denne "Dollar flue" har gjort ved byen og dens indbygger (hovedesagligt dem som ikke findes i missioner) den anden er at de giver missionerne en historie at følge. Specielt missings persons missioner bruger echoes til at lede historien.

Echoes, når de er blevet aktiveret, bliver gemt i din collectables. Det kan være meget sjovt at går tilbage og afspille dem da nogle af dem hænger sammen :)

Håber det besvarede det.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 20. mar 2016 14:23

Wizup skrev:
Morten Skou skrev:Nu er jeg jo lige gået i gang, men præcis hvad er det man skal gøre med de echos? Jeg har aktiveret to af dem, men forstår ikke lige hvad det er man skal gøre.


Echoes er som sådan bare nogle små klip af hvad der er foregået lige der hvor man aktivere den. De har 2 funktioner. Første er at de giver dig en stemning af hvad denne "Dollar flue" har gjort ved byen og dens indbygger (hovedesagligt dem som ikke findes i missioner) den anden er at de giver missionerne en historie at følge. Specielt missings persons missioner bruger echoes til at lede historien.

Echoes, når de er blevet aktiveret, bliver gemt i din collectables. Det kan være meget sjovt at går tilbage og afspille dem da nogle af dem hænger sammen :)

Håber det besvarede det.


Fedt, tak :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. mar 2016 21:12

Nogle der har lyst til at spille sammen nu :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf citysleeps » 21. mar 2016 21:22

hackNICE1112@ skrev:Nogle der har lyst til at spille sammen nu :-)


Måske, hvis jeg kan få kapret TV'et i aften. Beklager hvis jeg efterlod dig i DZ i går, jeg var løbet tør for ammo :)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. mar 2016 21:25

citysleeps skrev:
hackNICE1112@ skrev:Nogle der har lyst til at spille sammen nu :-)


Måske, hvis jeg kan få kapret TV'et i aften. Beklager hvis jeg efterlod dig i DZ i går, jeg var løbet tør for ammo :)


Haha det er helt iorden :-) kunne være fedt hvis du få kapret tv'et ;-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf the 007 baker » 23. mar 2016 14:39

Hejsa
Er der en måde hvor jeg kan spille sammen med venner ud over i DZ?
Jeg er lige kommet hjem fra ferie og har først fået spillet lidt for et par dage siden. Problemet er så at mine kammerater har nået et højt level og når jeg så invitere dem til at spille med mig får alle fjenderne et dødningehoved der hvor der normalt står deres level.
Det gør så at jeg ryger rundt konstant hvilket ikke er sjovt.
Så er der en måde hvor vi kan spille sammen hvor det bliver nogenlunde ens for os alle?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf mrlenniboy » 23. mar 2016 15:42

the 007 baker skrev:Hejsa
Er der en måde hvor jeg kan spille sammen med venner ud over i DZ?
Jeg er lige kommet hjem fra ferie og har først fået spillet lidt for et par dage siden. Problemet er så at mine kammerater har nået et højt level og når jeg så invitere dem til at spille med mig får alle fjenderne et dødningehoved der hvor der normalt står deres level.
Det gør så at jeg ryger rundt konstant hvilket ikke er sjovt.
Så er der en måde hvor vi kan spille sammen hvor det bliver nogenlunde ens for os alle?


Ja dine venner kan starte en ny karakter op, det er den eneste mulighed
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: The Division

Indlægaf the 007 baker » 23. mar 2016 16:03

Okay det tror jeg ikke de er interesseret i :D
Tak for svar!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron