Theis Jensen skrev:WEZL_DK skrev:Kan ikke andet end elske Ubisoft og Massive for de ændringer de har lavet fra lukket til åben beta.
Troede ikke jeg kunne blive mere forelsket i dette spil, men det kunne jeg så! Den nye mission er virkelig gennemført og meget anderledes end Madison missionen. Hvor man i Madison går fra kamp til kamp, er der i den nye mission næsten flere ikke-kamp situationer, med en fantastiske atmosfære, og boss kampen får virkelig en til at flytte sig fra cover til cover. Fantastisk!
Kan virkelig også lide hvad de har gjort ved PVP. Fjenderne er buffet på den helt rigtig måde. Mere DPS og aggressivitet, men stadig med hvad der ser ud til og være samme HP. Har dog ikke endnu oplevet de ekstra fjender der skulle være tilføjet.
Rogue systemets ændringer giver også rigtig god mening, og er nu meget nemmere at se hvem der er rogue og hvem der har skudt mod dig.
Og så giver alle ture ind i Darkzone altid nye unikke spiloplevelser for mig. Som her til aften, hvor et hold på 3 mente, at jeg havde skudt på dem før. Dette endte i en fantastisk 3v1, hvor mit skill power build sammen med min nye bedste ven, Turret, gjorde sit for jeg vandt første omgang. Men kampen mellem os forsatte 15 min mere, hvor endnu et hold på 2 også blandede sig. Efter at have tjent en del DZ credit og et par nøgler, valgte jeg at trække mig.
10 min efter kommer jeg så op til et et 3 mands hold der har problemer med en masse fjender, og jeg giver selvfølgelig min hjælp. Da vi så alle 4 står omkring det blå loot, høre jeg pludselig "It's him!"
Hvorefter det går op for mig, at det er mine 3 "venner" fra før. Så jeg skynder mig at løbe grinende væk, smider min Turret, og zigzagger ned af gaden med kugler om ørene.
Fan- fucking - tastisk!
Det bedste ved åben beta: Mit neon grønne weapon skin
Det værste ved åben beta: Når den slutter på mandag kl. 12, så går der igen 14 dage hvor intet andet spil kan fange min interesse.
Utroligt den forskel der er på, hvordan man oplever et spil. Den atmosfære du snakker om, den ser jeg nemlig slet ikke. Jeg synes mere det virker intetsigende. Jeg vil gå så vidt og kalde det en loading sekvens, men hvor jeg selv styre den. Jo, bymiljøet er utroligt smukt lavet, men det virker kedeligt og uden liv.
Ligeledes finder jeg det underligt i et spil som virker realistisk, at man skal afgive så utroligt mange skud, for at nedlægge en fjende. Dette er selvfølgeligt en del af RPG elementet, men det fanger virkeligt ikke mig i denne type shooter.
Det er dog dejligt at hører, at mange er vilde med det, så det ikke bare bliver det nye destiny.
WEZL_DK skrev:[i].....Spillet vil bliver mulig at spille 8 marts kl. 00.01
Phimosis skrev:Fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt
Men tror heller ikke du skal forvente, at kunne spille allerede mandag kl 14:01
WEZL_DK skrev:Phimosis skrev:Fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt
Men tror heller ikke du skal forvente, at kunne spille allerede mandag kl 14:01
Nej de har meldt ud at hvis man har digital version af spillet, så unlocker det først kl. 00.01 tirsdag lokal tid.
Men hvis man har bestilt fysisk kopi, og er heldig at modtage det mandag, så kan man spille fra kl. 14.01
Phimosis skrev:Jamen serveren åbner jo først 00:01 her i Europa?
Eller har jeg misforstået noget
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster