Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf citysleeps » 18. jun 2015 15:32

Synes også jeg bemærkede en downgrade fra den seneste E3 gameplay video, som for øvrigt har givet mig lidt bekymringer for dette spil. Jeg syntes slet ikke det virker overbevisende længere.
Hopper nok ikke på en day-one, men har stadig forventninger til at det kan blive et godt spil.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 18. jun 2015 15:48

Kan så forstå på det, at jeg slet ikke går så meget op i grafik som i gør, synes at det gameplay og pvp de har vist frem gør jeg er voldsomt tændt.
Selv de nye video'er der er kommet frem synes jeg er pisse flotte, har slet ikke lagt mærke til der skulle være tale om en downgrade... men der er nok der alle er så forskellige :)

Jeg er som mere bange for de ikke kan leve op til den hype de har fået lavet ....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf Niculla » 18. jun 2015 16:00

Hold da op. Det er næsten værre end Watch Dogs.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf fodbod1232 » 18. jun 2015 16:13

Der er ikke sket nogen downgrade, det er bare fordi vejret, får det til at se mere dystert ud, det er stadig rigtig god grafik. :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: The Division

Indlægaf Macheta » 18. jun 2015 16:16

Ja - det er uhyggeligt hvor meget grafikken stødt er blevet ringere siden 2013 demoen, som helt klart står som den skarpeste. Det var virkelig der hvor jeg tænkte konstant, at det grafiske ved spil virkelig havde rykket en tand nærmere mod fremtiden. Og nu ligner det, ja, en billig kopi af "Watch Dogs" - som sjovt nok også blev præsenteret på så flot og unik en måde den dag de annoncerede spillet ved daværende E3-show.

Det er skræmmende, at en demo fra 2013 ser betydelig flottere ud, end en præsentation af spillet i vores år lige nu, 2015 - hvor det burde blive bedre og bedre med det grafiske i spil. Vi oplever garanteret lignende skuffelse med "Wildlands" om et år eller to.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 18. jun 2015 18:02

Oki har så lige fået kigget rundt omkring på youtube om det, der er et par der snakker om det desværre.

Så det er bare mine gamle øjne der har svært ved at se det, kan være det er til min fordel ;)
Men håber fandme det kan få et fedt gameplay op og køre, så kan jeg godt leve med en downgrade i grafik


------
Det her er i hvert fald en video hvor der spilles på en Xbox One, og synes nu stadig der ser godt ud.


Kunne man ikke forstille sig det måske endda bliver løftet lidt når fx Dx12 rammer Xbox'en ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf Macheta » 18. jun 2015 18:31

Ej, det er nu et meget flot spil - det er der ingen tvivl om. Og personligt, skal jeg nok overleve. Så længe vi bare ved hvordan det kommer til at se ud, rigtigt, og det viser den video jo ganske godt eftersom det vises på en Xbox One. Så jeg glæder mig fortsat til at prøve kræfter med det til April/Maj når det udkommer næste år.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: The Division

Indlægaf Blauwy » 18. jun 2015 18:40

Det er kun en downgrade fordi folk stadig ikke forstår at det der bliver vist på E3, flere år i forvejen for release, ikke er det som det endelige spil kommer til at ligne.
Det er det samme hvert eneste år, med næsten alle spil. Folk hyper sig stadig op til uendelighed og bliver skuffede når den rigtige, normale version bliver vist frem.

Alle trailere på E3 bliver vist frem på sindsyg kraftig PC hardware, i en demo der består af 5% af hele spillet. Så når de skal have spillet til at køre på konsoller med hardware fra 2009 må de jo skrue gevaldigt ned for settings. Det er jo klart de får det til at se så godt ud når de kun skal rendere en meget lille del af spillet, istedet for det hele som man får på release.
De vil give det bedst mulige indtryk af spillet og få flest mulige pre-orders ved at vise en urealistisk version af spillet frem. De gider naturligt vis ikke vise en standard demo frem med "kedelige" grafik.
Det er forretning det her for udviklere. Jo pænere demo, jo flere naive folk der pre-order med det samme, flere penge i kassen nu og her. Hvor meget hype ville Watch Dogs have fået, hvis de havde vist den endelige, spilbare udgave frem på E3? En hel del mindre, vil jeg mene.

Jeg forstår ikke hvordan folk stadig vælger at sætte sig op til en kæmpe skuffelse, ved at hype sig op efter E3 trailere.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: The Division

Indlægaf ALIE » 18. jun 2015 19:12

Stadig ikke så slemt som Sony, der holdt fast i at Killzone 2 demoen var ægte [-X
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 18. jun 2015 19:23

Tror det der Pvp bliver så pisse uhyggeligt at det er helt utroligt.
Det med at man aldrig ved om det modsatte hold vælger, at slå dit hold ihjel eller om man bare deler alt den loot ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf Macheta » 18. jun 2015 20:16

Blauwy skrev:Det er kun en downgrade fordi folk stadig ikke forstår at det der bliver vist på E3, flere år i forvejen for release, ikke er det som det endelige spil kommer til at ligne.
Det er det samme hvert eneste år, med næsten alle spil. Folk hyper sig stadig op til uendelighed og bliver skuffede når den rigtige, normale version bliver vist frem.

Alle trailere på E3 bliver vist frem på sindsyg kraftig PC hardware, i en demo der består af 5% af hele spillet. Så når de skal have spillet til at køre på konsoller med hardware fra 2009 må de jo skrue gevaldigt ned for settings. Det er jo klart de får det til at se så godt ud når de kun skal rendere en meget lille del af spillet, istedet for det hele som man får på release.
De vil give det bedst mulige indtryk af spillet og få flest mulige pre-orders ved at vise en urealistisk version af spillet frem. De gider naturligt vis ikke vise en standard demo frem med "kedelige" grafik.
Det er forretning det her for udviklere. Jo pænere demo, jo flere naive folk der pre-order med det samme, flere penge i kassen nu og her. Hvor meget hype ville Watch Dogs have fået, hvis de havde vist den endelige, spilbare udgave frem på E3? En hel del mindre, vil jeg mene.

Jeg forstår ikke hvordan folk stadig vælger at sætte sig op til en kæmpe skuffelse, ved at hype sig op efter E3 trailere.


Du har så ret, faktisk.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 30. jun 2015 13:25

Nogen af jer der kan pre-ordre det, som download endnu ???

Kan intet finde om det, så det ser næsten ud til at hvis man gerne vil have beta-key, så skal man købe disk udgaven ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf Raxxu » 30. jun 2015 14:34

Nope bliver også bare henvist til en butik hvor jeg skal købe det fysisk. Til tider fatter jeg ikke xboxens preorder system f.eks Star wars battlefront kan preorders digitalt på origin og PSN allerede nu men ikke på Xbox :P
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 1. jul 2015 13:42

Af en eller anden grund, tror folk først de smider den på efter december, pga. netop beta key'en.
Senest rettet af Phimosis 3. jul 2015 06:36, rettet i alt 1 gang.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 3. jul 2015 06:36

Oki hvis man forud bestiller den i Game Stop, for 50 kr, så får man koden på ens bon - så er det vel op til ens samvittighed om man vil returner det efter beta'en starter ;)

Ved for mit vedkommen bliver det så intet problem :D
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron