Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 24. apr 2016 09:28

Efter en reddit bruger har tjekket op på koden i spillet, og en anden bruger har testet det igennem, er det nu fundet ud af, at den gear skill der hedder "Protection from Elites", i stedet for at give beskyttelse, øger den skade som Elite gør.

Så hvis man har i alt 20% "Protection from Elites" tager man altså 20% mere skade fra dem. En god ide vil være at rerole den stats, eller vælge noget andet gear indtil det bliver fikset. Men eftersom de endnu ikke har fået fikset "Reckless", kan der gå noget tid inden det sker.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+2

Re: The Division

Indlægaf mrnybroe » 25. apr 2016 09:15

WEZL_DK skrev:Efter en reddit bruger har tjekket op på koden i spillet, og en anden bruger har testet det igennem, er det nu fundet ud af, at den gear skill der hedder "Protection from Elites", i stedet for at give beskyttelse, øger den skade som Elite gør.

Så hvis man har i alt 20% "Protection from Elites" tager man altså 20% mere skade fra dem. En god ide vil være at rerole den stats, eller vælge noget andet gear indtil det bliver fikset. Men eftersom de endnu ikke har fået fikset "Reckless", kan der gå noget tid inden det sker.

Hvad er det den reckless den gør?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: The Division

Indlægaf Wizup » 25. apr 2016 09:32

Den giver mere xx% mere damage samt at du tager mere damage. Den sidste del af talentet virker dog ikke som planlagt hvorfor du så tager mindre damage.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: The Division

Indlægaf mrnybroe » 25. apr 2016 10:51

Wizup skrev:Den giver mere xx% mere damage samt at du tager mere damage. Den sidste del af talentet virker dog ikke som planlagt hvorfor du så tager mindre damage.

takker :)

Skal da også lige have de 15% #protection from elites" pillet af gearet :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 25. apr 2016 12:46

Nå bliver vist snart nød til, at lave en tråd der hedder "Dagens game breaking bug".

Nu kan man, ved at equip og unequip et talent hurtig efter hinanden, få uendelige skud, så længe man får et headshot ind en gang imellem. Altså uendelige skud i magasinet!

Jeg har nydt at spille The Division, men hold da op det er gået ned af bakke de sidste par uger. Fejl efter fejl og stort set ingen udmeldinger fra Massive længere. Det startede ellers så godt ved launch.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 25. apr 2016 16:56

WEZL_DK skrev:Nå bliver vist snart nød til, at lave en tråd der hedder "Dagens game breaking bug".

Nu kan man, ved at equip og unequip et talent hurtig efter hinanden, få uendelige skud, så længe man får et headshot ind en gang imellem. Altså uendelige skud i magasinet!

Jeg har nydt at spille The Division, men hold da op det er gået ned af bakke de sidste par uger. Fejl efter fejl og stort set ingen udmeldinger fra Massive længere. Det startede ellers så godt ved launch.

Helt enig. Har spillet over 450timer og det har været super fedt- spillet er hammer fedt. Men når det er sagt, må man også være ærlig og sige, de har sku et arbejde foran sig med de fejl. Har set videoer af våben der fik over 1million i skade pga dårlig programmering.

Vil rigtig gerne stemme på spillet som Årets spil, men hvis der ikke sker noget mht de fejl der er, kan jeg ikke med god samvittighed stemmer på det- hvad ville det ikke sige til hele spil-indrustien?.. Skide være med fejl osv.. Kan spillerne bare være godt underholdt i 400 timer så vinder vi titlen som årets spil!
(Jeg har et smertehandicap efter to diskusprolapser, og kan derfor ikke arbejde. Dette er desværre grunden til at jeg kan spille så mange timer!).
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf mortnDK » 25. apr 2016 17:19

Nogen der er klar på div tech og elite farming i aften? Gerne nogen der har styr på ruterne :D Fang mig på mortndk på Xbox live
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: The Division

Indlægaf DK Vendetta » 25. apr 2016 18:32

Bare jeg nu ikke fortryder mit season pass køb med de fejl dette spil har... ;)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299

+1

Re: The Division

Indlægaf FoxHoundDK » 25. apr 2016 19:55

Må sige at jeg er hoppet fra. Der skal sgu snart ske et eller andet før jeg vender tilbage
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 28. apr 2016 13:15

Efter dagens "patch" er der kommet en nye fjende i DZ, "Stigen":

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=tNpI6korpQ0[/youtube]

Det lyder til det kun er den ene stige der vil dræbe dig, når du står stille tæt på den.

Er så ked af hvordan spillet lider en stille død, og hver fix skaber bare nye problemer. Så lige en Steam statistik, og spillet har mistet 57.000 spillere i april måned. Efter dagens State of the Game, hvor de igen igen gav os varm luft, og intet konkret havde om alle fejlene, har jeg også indset at det var det for mig og The Division.

Forsøgte at få en refund, da jeg har hørt fra reddit at det er en mulgihed. Desværre fik jeg fat på en Microsoft medarbejder der ikke havde meget forstand på spil. Efter jeg havde forklaret alle fejlene, og hvor nemt man kunne udnyttet disse bugs til at "snyde" i PVP delen, tilbød han mig at lave en troubleshotting sammen med mig, og få fjernet fejlene #-o

Nå men hvis ikke andet har The Division fået min kærlighed til Destiny til at blomster igen. Bungie er helt sikker langsomme med at komme med indhold, men det virker da heldigvis fra dag 1. Glæder mig sgu til at komme igang med det igen, herefter april updaten.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. apr 2016 14:41

WEZL_DK skrev:Efter dagens "patch" er der kommet en nye fjende i DZ, "Stigen":

[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=tNpI6korpQ0[/youtube]

Det lyder til det kun er den ene stige der vil dræbe dig, når du står stille tæt på den.

Er så ked af hvordan spillet lider en stille død, og hver fix skaber bare nye problemer. Så lige en Steam statistik, og spillet har mistet 57.000 spillere i april måned. Efter dagens State of the Game, hvor de igen igen gav os varm luft, og intet konkret havde om alle fejlene, har jeg også indset at det var det for mig og The Division.

Forsøgte at få en refund, da jeg har hørt fra reddit at det er en mulgihed. Desværre fik jeg fat på en Microsoft medarbejder der ikke havde meget forstand på spil. Efter jeg havde forklaret alle fejlene, og hvor nemt man kunne udnyttet disse bugs til at "snyde" i PVP delen, tilbød han mig at lave en troubleshotting sammen med mig, og få fjernet fejlene #-o

Nå men hvis ikke andet har The Division fået min kærlighed til Destiny til at blomster igen. Bungie er helt sikker langsomme med at komme med indhold, men det virker da heldigvis fra dag 1. Glæder mig sgu til at komme igang med det igen, herefter april updaten.


Har endnu ikke haft "glæde" af dagens patch. Må sige at jeg på enkelte punkter også er skuffet, nok fordi potientiale er så stort. Må dog sige at med mine over 400times god underholdning ville have svært ved at kræve mine penge igen.
Det jeg syntes er vigtigt at holde sig for øje er spillets alder! Det har ikke været ude ret længe, og hvis man tænker på Destiny, så har det været fremme meget meget længere. Personligt er jeg spændt på at se hvor The Division er om en seks til otte måneders tid.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 28. apr 2016 15:25

Jeg synes et refund er på plads her (men er ikke noget jeg på nogen måde forventer eller håber at få), og det er lige meget hvor mange timer man har spillet.

Eks:

D. 8. marts køber jeg en ny cykel. Jeg har fået lov til at prøve den et par timer og den er bare rigtig fed og jeg vælger at betale lidt ekstra for at få noget mere udstyr med. Den kører rigtig godt, og de første 2 uger kører jeg rigtig mange km. og nyder det. Men så pludselig falder den ene pedal af og sædet falder hele tiden ned.

Jeg tager cyklen tilbage til forhandleren og han lover at udbedre det så hurtig som muligt. Jeg spørger ham om de ekstra ting jeg betalte for, og han siger de er lige på trapperne og undskylder mange gange.

Jeg får cyklen tilbage, og glæder mig over den er fikset. Men nu falder det forreste hjul af hver gang jeg bruger ringeklokken. Jeg cykler så en del km igen, og forsøger ikke at bruge ringeklokken. Men hurtig finder jeg ud af, at ringeklokken er temmelig vigtig. Så ind til forhandleren igen, og han lover at fikse den igen og jeg får en stor undskyldning.

Tilbage i sædet, ringeklokken virker perfekt og jeg kører bare der ud af. Igen massere af km. Men nu er det bremsren der ikke virker. Tilbage til sælger og endnu en fix. Denne gang virker sælger dog meget træt, og jeg får ikke nogen tidsramme for hvornår jeg får min cykel tilbage. Og ved spørgsmålet om det manglende ekstra udstyr får jeg denne gang intet svar.

Cyklen kommer tilbage. Jeg sætter mig i sædet, bremsen virker, men..... nu bremser den hele tiden! Jeg forsøger igen at få kørt nogle km, men cyklen hakker og piver sig frem med bremsen i bund. Men på plus siden er mit ekstra udstyr langt om længe dukket op. Da jeg ringer til forhandler og forklarer mit problem, siger han bare "Det var da træls, det er der helt sikkert nogen der vil kigge på".

Nu er det d. 28. april. Jeg har haft cyklen i ca. 50 dage, og har fået den forsøgt repareret mange gange, men hver gang opstår der bare nye fejl, og nogen fejl er ikke blevet fikset.

Jeg synes det er helt fair, at jeg som forbruger, selv om jeg har kørt mange km. på cyklen det korte tid jeg har haft det, nu bedre om at få returneret mit køb.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf A42Merlin » 28. apr 2016 19:24

WEZL_DK skrev:Jeg synes et refund er på plads her (men er ikke noget jeg på nogen måde forventer eller håber at få), og det er lige meget hvor mange timer man har spillet.

Eks:

D. 8. marts køber jeg en ny cykel. Jeg har fået lov til at prøve den et par timer og den er bare rigtig fed og jeg vælger at betale lidt ekstra for at få noget mere udstyr med. Den kører rigtig godt, og de første 2 uger kører jeg rigtig mange km. og nyder det. Men så pludselig falder den ene pedal af og sædet falder hele tiden ned.

Jeg tager cyklen tilbage til forhandleren og han lover at udbedre det så hurtig som muligt. Jeg spørger ham om de ekstra ting jeg betalte for, og han siger de er lige på trapperne og undskylder mange gange.

Jeg får cyklen tilbage, og glæder mig over den er fikset. Men nu falder det forreste hjul af hver gang jeg bruger ringeklokken. Jeg cykler så en del km igen, og forsøger ikke at bruge ringeklokken. Men hurtig finder jeg ud af, at ringeklokken er temmelig vigtig. Så ind til forhandleren igen, og han lover at fikse den igen og jeg får en stor undskyldning.

Tilbage i sædet, ringeklokken virker perfekt og jeg kører bare der ud af. Igen massere af km. Men nu er det bremsren der ikke virker. Tilbage til sælger og endnu en fix. Denne gang virker sælger dog meget træt, og jeg får ikke nogen tidsramme for hvornår jeg får min cykel tilbage. Og ved spørgsmålet om det manglende ekstra udstyr får jeg denne gang intet svar.

Cyklen kommer tilbage. Jeg sætter mig i sædet, bremsen virker, men..... nu bremser den hele tiden! Jeg forsøger igen at få kørt nogle km, men cyklen hakker og piver sig frem med bremsen i bund. Men på plus siden er mit ekstra udstyr langt om længe dukket op. Da jeg ringer til forhandler og forklarer mit problem, siger han bare "Det var da træls, det er der helt sikkert nogen der vil kigge på".

Nu er det d. 28. april. Jeg har haft cyklen i ca. 50 dage, og har fået den forsøgt repareret mange gange, men hver gang opstår der bare nye fejl, og nogen fejl er ikke blevet fikset.

Jeg synes det er helt fair, at jeg som forbruger, selv om jeg har kørt mange km. på cyklen det korte tid jeg har haft det, nu bedre om at få returneret mit køb.


Det er et faktisk en god måde at beskrive det på. Og syntes også der burde være en mulighed for at kræve pengene tilbage. Det er en god måde at straffe de udviklere der bare smider spil på gaden uden at have testet det ordenligt.
Nu kan der altid være nogle fejl som først dukker op når spillet er ude ved forbrugerne, men der skal udviklerne bare være bedre til at erkende at der er fejl og komme med løbende opdateringer for at rette de fejl.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Division

Indlægaf Firephreakk » 2. maj 2016 12:07



:D

Fox News med lidt retvisende info for en enkelt gangs skyld.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+1

Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 2. maj 2016 13:34

Sjovt de fejl i bringer op, går som sådan ikke mig så meget på igen, hvis jeg kommer i en gruppe hvor en bruger dem, om det så er en privat ven, så skrider jeg....

Er så desværre begyndt at holde mig væk fra Dark Zones, men det var alligevel heller ikke grunden til jeg købte spillet til at starte med, det var for at sidde og rå-hygge med et par venner og bare løbe lidt missioner.
Og måske blive presset en smule....

De kunne godt gøre den sidste del lidt bedre - men alt i alt ligger spillet stadig Nr. 1 hos mig.... da andres snyd ikke påvirker mit spil..
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron