Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 1. dec 2016 16:33

mrnybroe skrev:Lige for at spørge ind til dette armor - er der et cap som i "gamle dage" ?


Det er stadig på 70%, men med max rolls på alt gear og mods er max 56,77% (World Tier 5). For at nå op på 70% skal der så bruges diverse talenter.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 1. dec 2016 17:01

Phimosis skrev:Jeg skal lige spørge efter noget her, jeg vil gerne spille tank, og helst med et LMG og en bolt-action, hvilket gør jeg skal holde mig til Final Measure sætter, har fået samlet 4 stk, og en gul rygsæk og gasmaske.

Jeg rammer så en toughness på 447.115
Men synes ikke jeg kan overleve mere af den grund.
Kan så se armod kun mitigates 43,68% af våben skaden, er det grunden til jeg ikke kan holde til en skid?

En der evt kan give en hånd på det område?


Armor er gud efter patch 1.4. Så tænk mere på det end din stamina.

Et andet sjovt tank build med balistic shield er 4 piece Sentry, med en specialized backpack for den ekstra skill power, og så det nye HE holster man kan få fra Bliss helikopteren. Det gode ved dette build er, at den ekstra damage Sentry giver dig ved headshot med din pistol (max 15% i 30 sekunder ved 3 headshot til target) også bliver givet til dit hold.

Det gode ved et balistic shield build er også at du ikke behøver at tænke så meget på armor. Via shield for du en 20% damage reduction, og bruger du den sammen med talentet "On the Move" så får du 30% ekstra hver gang du får et kill når du er i bevægelse. Hvilket man som regel er med Balistic shield. Og i stedet for armor roll kan du så vælge "Damage to Elites". Så skal du bare se hvor hurtig man kan dræbe med en pistol.

Den sidste del til det build vil være en semi auto sniper med "Coolheaded" talentet, så du, hvis du shield går i stykker, hurtig kan få det tilbage med et par sniper headshots.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron