Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf Theis Jensen » 19. feb 2016 08:08

WEZL_DK skrev:Kan ikke andet end elske Ubisoft og Massive for de ændringer de har lavet fra lukket til åben beta.

Troede ikke jeg kunne blive mere forelsket i dette spil, men det kunne jeg så! Den nye mission er virkelig gennemført og meget anderledes end Madison missionen. Hvor man i Madison går fra kamp til kamp, er der i den nye mission næsten flere ikke-kamp situationer, med en fantastiske atmosfære, og boss kampen får virkelig en til at flytte sig fra cover til cover. Fantastisk!

Kan virkelig også lide hvad de har gjort ved PVP. Fjenderne er buffet på den helt rigtig måde. Mere DPS og aggressivitet, men stadig med hvad der ser ud til og være samme HP. Har dog ikke endnu oplevet de ekstra fjender der skulle være tilføjet.

Rogue systemets ændringer giver også rigtig god mening, og er nu meget nemmere at se hvem der er rogue og hvem der har skudt mod dig.

Og så giver alle ture ind i Darkzone altid nye unikke spiloplevelser for mig. Som her til aften, hvor et hold på 3 mente, at jeg havde skudt på dem før. Dette endte i en fantastisk 3v1, hvor mit skill power build sammen med min nye bedste ven, Turret, gjorde sit for jeg vandt første omgang. Men kampen mellem os forsatte 15 min mere, hvor endnu et hold på 2 også blandede sig. Efter at have tjent en del DZ credit og et par nøgler, valgte jeg at trække mig.

10 min efter kommer jeg så op til et et 3 mands hold der har problemer med en masse fjender, og jeg giver selvfølgelig min hjælp. Da vi så alle 4 står omkring det blå loot, høre jeg pludselig "It's him!"
Hvorefter det går op for mig, at det er mine 3 "venner" fra før. Så jeg skynder mig at løbe grinende væk, smider min Turret, og zigzagger ned af gaden med kugler om ørene.

Fan- fucking - tastisk!

Det bedste ved åben beta: Mit neon grønne weapon skin :mrgreen:

Det værste ved åben beta: Når den slutter på mandag kl. 12, så går der igen 14 dage hvor intet andet spil kan fange min interesse. :(


Utroligt den forskel der er på, hvordan man oplever et spil. Den atmosfære du snakker om, den ser jeg nemlig slet ikke. Jeg synes mere det virker intetsigende. Jeg vil gå så vidt og kalde det en loading sekvens, men hvor jeg selv styre den. Jo, bymiljøet er utroligt smukt lavet, men det virker kedeligt og uden liv.
Ligeledes finder jeg det underligt i et spil som virker realistisk, at man skal afgive så utroligt mange skud, for at nedlægge en fjende. Dette er selvfølgeligt en del af RPG elementet, men det fanger virkeligt ikke mig i denne type shooter.
Det er dog dejligt at hører, at mange er vilde med det, så det ikke bare bliver det nye destiny. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: The Division

Indlægaf EagleConcept » 19. feb 2016 12:17

Theis Jensen skrev:
WEZL_DK skrev:Kan ikke andet end elske Ubisoft og Massive for de ændringer de har lavet fra lukket til åben beta.

Troede ikke jeg kunne blive mere forelsket i dette spil, men det kunne jeg så! Den nye mission er virkelig gennemført og meget anderledes end Madison missionen. Hvor man i Madison går fra kamp til kamp, er der i den nye mission næsten flere ikke-kamp situationer, med en fantastiske atmosfære, og boss kampen får virkelig en til at flytte sig fra cover til cover. Fantastisk!

Kan virkelig også lide hvad de har gjort ved PVP. Fjenderne er buffet på den helt rigtig måde. Mere DPS og aggressivitet, men stadig med hvad der ser ud til og være samme HP. Har dog ikke endnu oplevet de ekstra fjender der skulle være tilføjet.

Rogue systemets ændringer giver også rigtig god mening, og er nu meget nemmere at se hvem der er rogue og hvem der har skudt mod dig.

Og så giver alle ture ind i Darkzone altid nye unikke spiloplevelser for mig. Som her til aften, hvor et hold på 3 mente, at jeg havde skudt på dem før. Dette endte i en fantastisk 3v1, hvor mit skill power build sammen med min nye bedste ven, Turret, gjorde sit for jeg vandt første omgang. Men kampen mellem os forsatte 15 min mere, hvor endnu et hold på 2 også blandede sig. Efter at have tjent en del DZ credit og et par nøgler, valgte jeg at trække mig.

10 min efter kommer jeg så op til et et 3 mands hold der har problemer med en masse fjender, og jeg giver selvfølgelig min hjælp. Da vi så alle 4 står omkring det blå loot, høre jeg pludselig "It's him!"
Hvorefter det går op for mig, at det er mine 3 "venner" fra før. Så jeg skynder mig at løbe grinende væk, smider min Turret, og zigzagger ned af gaden med kugler om ørene.

Fan- fucking - tastisk!

Det bedste ved åben beta: Mit neon grønne weapon skin :mrgreen:

Det værste ved åben beta: Når den slutter på mandag kl. 12, så går der igen 14 dage hvor intet andet spil kan fange min interesse. :(


Utroligt den forskel der er på, hvordan man oplever et spil. Den atmosfære du snakker om, den ser jeg nemlig slet ikke. Jeg synes mere det virker intetsigende. Jeg vil gå så vidt og kalde det en loading sekvens, men hvor jeg selv styre den. Jo, bymiljøet er utroligt smukt lavet, men det virker kedeligt og uden liv.
Ligeledes finder jeg det underligt i et spil som virker realistisk, at man skal afgive så utroligt mange skud, for at nedlægge en fjende. Dette er selvfølgeligt en del af RPG elementet, men det fanger virkeligt ikke mig i denne type shooter.
Det er dog dejligt at hører, at mange er vilde med det, så det ikke bare bliver det nye destiny. :)


Jeg tror det har meget med indlevelse at gøre. Selve situationen i byen af dybt tragisk. Mit hold stod og jeg, stod og så på en kvindes sidste minutter, før hun afgik ved døden. Der var intet vi kunne gøre på det tidspunkt, for at hjælpe hende. Det får motivations faktoren en del mere op og en vilje til rent faktisk prøve at rede byen.

Længere skud dueller har været savnet i mange spil de sidste par år, så jeg er glad for at Ubisoft er kommet ind på det rette spor. Og så er der grafikken der kan være delte meninger om. Men igen, jeg sidder stadig i dag og spiller Super Nintendo versionen af Chrono Trigger. Grafik er absolut ikke alt haha.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: The Division

Indlægaf Wizup » 19. feb 2016 12:37

Jeg må sige jeg er helt enig. Er stærkt imponeret over udviklingen bare fra Alpha versionen og til nu. Har også stået og set en person der bare slukker ned og til sidst ligge livløst foran mig. Taget i betragtning at byen burde være forladt og øde, er der rimeligt med liv (både mennesker og dyr). Er stærkt imponeret over hvor "intelligente" AI er. Jeg fik jagtet en hund så den stak af og begyndte at gø. Det triggerede 2 AI længere nede af gaden som så begyndte at skyde efter mig.

Mangler stadig at bevæge mig ind i Darkzone, men det tror jeg da heller ikke bliver en fiasko.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf EagleConcept » 19. feb 2016 13:39

Wizup skrev:Jeg må sige jeg er helt enig. Er stærkt imponeret over udviklingen bare fra Alpha versionen og til nu. Har også stået og set en person der bare slukker ned og til sidst ligge livløst foran mig. Taget i betragtning at byen burde være forladt og øde, er der rimeligt med liv (både mennesker og dyr). Er stærkt imponeret over hvor "intelligente" AI er. Jeg fik jagtet en hund så den stak af og begyndte at gø. Det triggerede 2 AI længere nede af gaden som så begyndte at skyde efter mig.

Mangler stadig at bevæge mig ind i Darkzone, men det tror jeg da heller ikke bliver en fiasko.


Jeg har endnu ikke kunne få mig selv til at skyde nogle af de hunde. Så de må blive ved med at larme i mit selvskab. :D

Jeg har været i Dark Zone en enkelt gang. Der var lidt lag en gang imellem, men ellers gik det fint. Pas dog på med at skyde "ikke agrassive agenter" (NPC). Så bliver du lige pludselig en Rouge, også efter de dræber dig og du spawner. Det gør dit liv langt hårdere der inde.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 19. feb 2016 18:59

EagleConcept skrev:
Wizup skrev:Jeg må sige jeg er helt enig. Er stærkt imponeret over udviklingen bare fra Alpha versionen og til nu. Har også stået og set en person der bare slukker ned og til sidst ligge livløst foran mig. Taget i betragtning at byen burde være forladt og øde, er der rimeligt med liv (både mennesker og dyr). Er stærkt imponeret over hvor "intelligente" AI er. Jeg fik jagtet en hund så den stak af og begyndte at gø. Det triggerede 2 AI længere nede af gaden som så begyndte at skyde efter mig.

Mangler stadig at bevæge mig ind i Darkzone, men det tror jeg da heller ikke bliver en fiasko.


Jeg har endnu ikke kunne få mig selv til at skyde nogle af de hunde. Så de må blive ved med at larme i mit selvskab. :D

Jeg har været i Dark Zone en enkelt gang. Der var lidt lag en gang imellem, men ellers gik det fint. Pas dog på med at skyde "ikke agrassive agenter" (NPC). Så bliver du lige pludselig en Rouge, også efter de dræber dig og du spawner. Det gør dit liv langt hårdere der inde.



Det er skide sjovt at være Rogue :D Et par kammerater og jeg, har haft nogle sjove sessioner, hvor vi har fundet en person eller to som løb alene rundt og så lod vi som om at vi var med dem - hvorefter vi nakker dem :lol: :lol: ... de fleste gange kommer folk så tilbage og så kører der lidt sjov krig frem og tilbage. Det er en genial del af spillet, at den mulighed er der.

Jeg håber bare ikke, at folk bliver sure og giver bad rep - i stedet for at se det som en del af spillet.

De fleste i darkzone lader dog til gerne at ville samarbejde, det er meget sjældent at jeg har oplevet at blive skudt.

Jeg regner med at skulle spille en del i aften :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf kollerup » 19. feb 2016 19:41

vi er også et par stykker som gamer det i aften men vi kunne godt bruge 2 mere. så hvis det fanger jeres interesse kan i skrive på boxen til SMUG Frecki
kollerup
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Holstebro


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 19. feb 2016 21:17

Lige et spørgsmål: De ting som man får sendt ud af dark zone... hvor er det man kan få fat i dem udenfor, så man rent faktisk kan bruge dem?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 19. feb 2016 21:34

Morten Skou skrev:Lige et spørgsmål: De ting som man får sendt ud af dark zone... hvor er det man kan få fat i dem udenfor, så man rent faktisk kan bruge dem?

Når du kommer tilbage til basen, går du lige frem, så er din egen private kasse der. (Lige ved siden af tech.wing i main hall).
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 19. feb 2016 21:35

Jeps, har faktisk LIGE fundet det helt tilfældigt :D tak for hjælpen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 20. feb 2016 10:58

Skou, et lille trick - men smut ned til de steder hvor du kan få dine ting ud af Dark zone, send en flare op, der kommer altid nogen med udstyr som lige håber med at kan komme med jeres helikopter ;)

Virker ret tid, faktisk vil jeg sige 8 ud af 10 gange

Go' jagt derinde :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 20. feb 2016 11:30

Ja, det har jeg overvejet (og set andre gøre), synes bare at det er sindsygt ondt haha :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 20. feb 2016 12:11

Morten Skou skrev:Ja, det har jeg overvejet (og set andre gøre), synes bare at det er sindsygt ondt haha :D


Jo flere rogue, jo flere har jeg at jagte ;)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 20. feb 2016 12:20

Det er til gengæld lidt ærgerligt, at hvis man løber sammen med nogle andre, og man ikke er i samme "gruppe" og tilfældigt kommer til at ramme dem med skud fordi de løber ind foran en, så er man pludselig rogue, selv om man egentlig ikke ville være det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf EagleConcept » 20. feb 2016 16:39

Morten Skou skrev:Det er til gengæld lidt ærgerligt, at hvis man løber sammen med nogle andre, og man ikke er i samme "gruppe" og tilfældigt kommer til at ramme dem med skud fordi de løber ind foran en, så er man pludselig rogue, selv om man egentlig ikke ville være det.


Det er blandt andet en af de ting jeg er lidt irriteret over. Når du først har ramt ham, kan du ikke slå det fra. Der burde være en "UPS!!" funktion.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 20. feb 2016 17:08

Det skulle der også være kommet ind i spiller.

Du skal i hvert fald op og gøre en vis % del i skade, derfor man tit oplever at en skyder på en med pistol, i håb om man skyder igen så man går rouge
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster