Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 10. feb 2016 15:50

Må sige glæder mig alt alt for meget
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 10. feb 2016 15:50

WEZL_DK skrev:
DePeCHe DK skrev:Kan ikke finde The Division beta app på Xbox Store! Så jeg prøvede lige at starte The Division beta op (den fra den lukkede beta)Billede
Mon ikke de benytter samme app [-o<


Jo du skal bruge samme app, der kommer bare en update på et par GB. Updaten er live på PS4 og PC, så kommer nok snart på Xbox (Microsoft bruger nogen gange flere dage til at godkende en update, i forhold til PS4).


Til dem der ikke var med i lukket beta, eller som har slettet beta clienten, vil den nye client var klar til preload fra d. 16 feb.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 11. feb 2016 15:04

WEZL_DK skrev:
WEZL_DK skrev:
DePeCHe DK skrev:Kan ikke finde The Division beta app på Xbox Store! Så jeg prøvede lige at starte The Division beta op (den fra den lukkede beta)Billede
Mon ikke de benytter samme app [-o<


Jo du skal bruge samme app, der kommer bare en update på et par GB. Updaten er live på PS4 og PC, så kommer nok snart på Xbox (Microsoft bruger nogen gange flere dage til at godkende en update, i forhold til PS4).


Til dem der ikke var med i lukket beta, eller som har slettet beta clienten, vil den nye client var klar til preload fra d. 16 feb.

Fik lige et tip af Sandman i dag, at hans beta app havde opdateret sig. Ganske rigtigt, da jeg prøvede at starte Beta'en op skulle den opdaterer og hente ca 1.8gb.
Som man kan se på billedet, er Beta'en nu ver.1.1
Billede
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 12. feb 2016 11:27

Ja det er godt du lytter ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf A42Merlin » 12. feb 2016 13:03

Nu er jeg kommet til at "skjule" min The division beta installation i min store. Hvordan finder jeg den lige igen?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 12. feb 2016 14:09

A42Merlin skrev:Nu er jeg kommet til at "skjule" min The division beta installation i min store. Hvordan finder jeg den lige igen?


Hvad mener du med "Skjult"? Synes ikke lige jeg kan finde den funktion.

Har du kigget under "Mine spil og apps" under "start? Er helt i bunden. Er betaen så ikke på din liste over spil?

Ellers kommer den åbne beta som pre-load fra på tirsdag, så skulle den nok dukke op der.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 12. feb 2016 20:15

WEZL_DK skrev:
A42Merlin skrev:Nu er jeg kommet til at "skjule" min The division beta installation i min store. Hvordan finder jeg den lige igen?


Hvad mener du med "Skjult"? Synes ikke lige jeg kan finde den funktion.

Har du kigget under "Mine spil og apps" under "start? Er helt i bunden. Er betaen så ikke på din liste over spil?

Ellers kommer den åbne beta som pre-load fra på tirsdag, så skulle den nok dukke op der.


Det er vidst kun en mulighed hvis man har det nye dashboard :)

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf SvAmP » 16. feb 2016 16:31

var det ikke i dag man skulle kunne preloaded beta :)?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: The Division

Indlægaf EagleConcept » 16. feb 2016 16:55

SvAmP skrev:var det ikke i dag man skulle kunne preloaded beta :)?


Den er klar i Storen til pre-load nu.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: The Division

Indlægaf SvAmP » 16. feb 2016 17:47

tak :D
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: The Division

Indlægaf Theis Jensen » 18. feb 2016 15:49

Hold da op det var dejligt at få spillet den beta. Nu kan jeg med 100% sikkerhed i forhold til tidligere 90% sige, at det spil, det skal godt nok ikke erhverves. Prisen på 247 på den argentinske store lokkede ellers (314 for gold med seasonpass), men springer over.

Hvad synes i andre om spillet?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 18. feb 2016 16:51

Theis Jensen skrev:Hold da op det var dejligt at få spillet den beta. Nu kan jeg med 100% sikkerhed i forhold til tidligere 90% sige, at det spil, det skal godt nok ikke erhverves. Prisen på 247 på den argentinske store lokkede ellers (314 for gold med seasonpass), men springer over.

Hvad synes i andre om spillet?

Det er et af de fedeste spil jeg nogensinde har spillet. Jeg tipper det som årets spil 2016 =D>
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev

+1

Re: The Division

Indlægaf Wizup » 18. feb 2016 20:54

Hvis nogle vil spille lidt Beta sammen så ADD mig :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 18. feb 2016 21:34

Kan ikke andet end elske Ubisoft og Massive for de ændringer de har lavet fra lukket til åben beta.

Troede ikke jeg kunne blive mere forelsket i dette spil, men det kunne jeg så! Den nye mission er virkelig gennemført og meget anderledes end Madison missionen. Hvor man i Madison går fra kamp til kamp, er der i den nye mission næsten flere ikke-kamp situationer, med en fantastiske atmosfære, og boss kampen får virkelig en til at flytte sig fra cover til cover. Fantastisk!

Kan virkelig også lide hvad de har gjort ved PVP. Fjenderne er buffet på den helt rigtig måde. Mere DPS og aggressivitet, men stadig med hvad der ser ud til og være samme HP. Har dog ikke endnu oplevet de ekstra fjender der skulle være tilføjet.

Rogue systemets ændringer giver også rigtig god mening, og er nu meget nemmere at se hvem der er rogue og hvem der har skudt mod dig.

Og så giver alle ture ind i Darkzone altid nye unikke spiloplevelser for mig. Som her til aften, hvor et hold på 3 mente, at jeg havde skudt på dem før. Dette endte i en fantastisk 3v1, hvor mit skill power build sammen med min nye bedste ven, Turret, gjorde sit for jeg vandt første omgang. Men kampen mellem os forsatte 15 min mere, hvor endnu et hold på 2 også blandede sig. Efter at have tjent en del DZ credit og et par nøgler, valgte jeg at trække mig.

10 min efter kommer jeg så op til et et 3 mands hold der har problemer med en masse fjender, og jeg giver selvfølgelig min hjælp. Da vi så alle 4 står omkring det blå loot, høre jeg pludselig "It's him!"
Hvorefter det går op for mig, at det er mine 3 "venner" fra før. Så jeg skynder mig at løbe grinende væk, smider min Turret, og zigzagger ned af gaden med kugler om ørene.

Fan- fucking - tastisk!

Det bedste ved åben beta: Mit neon grønne weapon skin :mrgreen:

Det værste ved åben beta: Når den slutter på mandag kl. 12, så går der igen 14 dage hvor intet andet spil kan fange min interesse. :(
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+2

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 18. feb 2016 22:26

Jeg er også helt vild med betaen, for pokker det er sjovt :-) Jeg glæder mig til den fulde version, så vi forhåbentlig kan løbe nogle stykker rundt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron