Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf citysleeps » 29. jan 2016 11:45

Theis Jensen skrev:Nej, jeg formulerede mig forkert. Jeg mener i udgangspunktet, at alle betaer blot bør være åbne, med mindre det er i tidlig fase, så alle har en chance for at prøve det, før man lægger sin forudbestilling. Det bør ihvertfald ikke være en forudbestillings gave.


Er ikke helt enig her. En beta afspejler ikke det færdige produkt, hvilket spiludviklerne jo også bekendtgører. Af den grund kan en beta i nogen tilfælde give en andet indtryk end det endelige spil, hvilket så kan have en negativ effekt for den pågældende gamer, som så pludselig ikke finder spillet interessant. Det er en unfair situation for udviklerne, at lade offentligeheden bedømmer deres produkter i et stadie hvor spillet stadig er under udvikling. Formålet med en beta er vel at lade udvalgte "teste" produktet og give en tilbagemelding om diverse fejl og lign.
Hvad du eftersøger er vel blot en demo.

Men jeg giver dig ret i din overordnet bekymring omkring en manglende mulighed for at teste spil før man betaler fuld pris. Det ville være ideelt hvis industrien åbnede mere op for demoer og tidsbegrænsede spil, som man bl.a. ser hos EA Access.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Division

Indlægaf pongolle » 29. jan 2016 14:20

Kommer man kun til at skulle skyde "computer styrede spillere", eller bliver der også noget kamp mellem rigtige spillere?

Måske et noob spørgsmål :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: The Division

Indlægaf citysleeps » 29. jan 2016 14:44

pongolle skrev:Kommer man kun til at skulle skyde "computer styrede spillere", eller bliver der også noget kamp mellem rigtige spillere?

Måske et noob spørgsmål :)



I Dark Zone er det PvP, så vidt jeg har forstået. Man bliver delt op i "grupper", men i princippet kan det være alle mod alle.
Da jeg befandt mig i Dark Zone i går og ventede på at mit og nogle andres loot blev extracted forsøgte en anden medspiller at nakke mig og stjæle mit gear. Da vi havde tømt vores magasiner mod hinanden trak han en pistol og jeg en shotgun – ergo: det endte med at jeg fik hans gear :D [-X
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+2

Re: The Division

Indlægaf pongolle » 29. jan 2016 14:51

citysleeps skrev:
pongolle skrev:Kommer man kun til at skulle skyde "computer styrede spillere", eller bliver der også noget kamp mellem rigtige spillere?

Måske et noob spørgsmål :)



I Dark Zone er det PvP, så vidt jeg har forstået. Man bliver delt op i "grupper", men i princippet kan det være alle mod alle.
Da jeg befandt mig i Dark Zone i går og ventede på at mit og nogle andres loot blev extracted forsøgte en anden medspiller at nakke mig og stjæle mit gear. Da vi havde tømt vores magasiner mod hinanden trak han en pistol og jeg en shotgun – ergo: det endte med at jeg fik hans gear :D [-X


Hvilket level kræver det, at komme i darkzone?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 29. jan 2016 16:51

Du kan gå der ind så snart du starter spillet, men fjenderne vil være meget svære at få ned. Vent til level 6. Fjender ligger omkring level 7-8, og de andre spillere mellem 4-7. Når så du når level 8, vil fjenderne være level 8-9, og andre spillere også level 8.

Du får ingen XP inde i Darkzone, men i stedet får du DZ rank, hvor beta max er DZ rank 12. Hvis du dør i Darkzone, mister du så lidt DZ rank, så den kan svinge alt efter hvor god du er. Men den har ingen indflydelse på din DPS eller liv, så er mere en indikation på hvor meget Darkzone du har spillet, plus du skal være en bestemt DZ rank, for at købe våben og gear fra Darkzone butikker.

Men hop der ind så snart du føler dig klar, er mega sjovt!
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf iiMSchulerDK » 29. jan 2016 18:11

Hvis jeg har forudbestilt Division digitalt på min X1, hvordan er det så jeg kan invitere en af mine venner med ind i betaen ? Jeg har spillet den en del nu og kunne godt tænke mig at game med en af mine venner :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 29. jan 2016 18:14

iiMSchulerDK skrev:Hvis jeg har forudbestilt Division digitalt på min X1, hvordan er det så jeg kan invitere en af mine venner med ind i betaen ? Jeg har spillet den en del nu og kunne godt tænke mig at game med en af mine venner :)


Du får ingen ekstra kode med ved at gøre det, så det kan du ikke. Men få din ven til at gå ind på denne side:

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... index.aspx

Det er beta venteliste. Er selvfølgelig ikke sikker han får en kode, men Ubisoft har lige skrevet på deres beta forum, at deres plan/håb, er at give alle der har skrevet sig op, adgang til betaen inden den slutter på søndag.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 29. jan 2016 18:58

Så er jeg også i gang med at hente The Division :D Hvor mange kan man spille sammen på samme tid online i betaen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 29. jan 2016 19:09

Morten Skou skrev:Så er jeg også i gang med at hente The Division :D Hvor mange kan man spille sammen på samme tid online i betaen?


4 i et squad, og i darkzone er der plads til 24 (dog stadig med max på 4 spillere pr. squad.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf PhantomRay » 29. jan 2016 19:11

Har rendt rundt med 3 venner på PC versionen (med headsets) i 4 timers tid og vi har alle været rigtig godt underholdt (både i PVE og PVP Darkzones) indtil videre.
Senest rettet af PhantomRay 29. jan 2016 19:14, rettet i alt 1 gang.
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde

+1

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 29. jan 2016 19:13

WEZL_DK skrev:
Morten Skou skrev:Så er jeg også i gang med at hente The Division :D Hvor mange kan man spille sammen på samme tid online i betaen?


4 i et squad, og i darkzone er der plads til 24 (dog stadig med max på 4 spillere pr. squad.


Fedt, tak :-)

PhantomRay: ? du glemte at skrive noget :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf PhantomRay » 29. jan 2016 19:15

Morten Skou skrev:
WEZL_DK skrev:
Morten Skou skrev:Så er jeg også i gang med at hente The Division :D Hvor mange kan man spille sammen på samme tid online i betaen?


4 i et squad, og i darkzone er der plads til 24 (dog stadig med max på 4 spillere pr. squad.


Fedt, tak :-)

PhantomRay: ? du glemte at skrive noget :D


Den slettede hele det svar jeg havde skrevet og bad mig om at logge ind igen da jeg trykkede "udfør" ):
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 29. jan 2016 22:45

Det er godt nok fedt det spil... har spillet i en del timer her til aften :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: The Division

Indlægaf TerrificFalcon » 29. jan 2016 23:00

Jeg synes, at en stor del af tiden egentlig bare bruges på at gå rundt i de forskellige gader, som godt kunne trænge til bare lidt mere liv. Samtidig er jeg ked af, at The Division er ramt af det ganske normale problem, hvor man forsøger at lave et semi-realistisk skydespil, men samtidig har ganske almindelige mennesker, som kræver et par riffelskud i ansigtet, før de så meget som ligner at det gør ondt. Jeg ser frem til at afprøve Dark Zone, men indtil videre er jeg ikke helt solgt. Det er dog super fedt - og det ser lækkert ud. Jeg er godt underholdt, men man kommer hurtigt til bare at være "going through the motions", særligt når man så hurtigt ender i situationer, hvor fjenderne dør på et enkelt skud - men jeg forventer, at det ændrer sig i Dark Zone. Helt klart et spil med potentiale.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 29. jan 2016 23:08

Jeg synes ikke at fjenderne dør med et enkelt skud må jeg erkende, synes godt nok at de skal have mange skud. Har prøvet både på normal og hard.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron