Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 28. jan 2016 15:37

Theis Jensen skrev:Hvordan får man en kode, hvis man ikke har forudbestilt?
Er det kun mig der synes, at det er dybt latterligt, at dem der allerede har bestemt sig for at købe spillet får en prøve version af spillet (beta), men os der er i tvivl, vi er fucked? Er det ikke netop dem der er i tvivl, som de burde tiltrække?


Så dem der vælger at støtte spillet før det udkommer skal intet have, og dem der ikke vælger det skal ha? 8)

Du kan skrive dig op til en chance for at få en key her:

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... index.aspx

Ellers følg ubisoft på twitter. De giver en del keys ud der.

Hvis du har PC, så kan du få en key her(ved dog ikke hvor mange de har, men jeg har lige fået derfra):

https://contests.nvidia.com/en-us/the-d ... y-giveaway

Du skulle ikke være så heldig, at eje en PS4? Har nemlig en ubrugt key dertil. (Ved dog ikke om den er "bundet" til min psn konto)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf TerrificFalcon » 28. jan 2016 16:05

Jeg har et par ekstra koder. PM mig, hvis du har skrevet mere end 1000 indlæg på xboxlife.dk og mangler en kode.

EDIT: Ikke længere.

Er jeg den eneste, som har et problem med at forblive forbundet til serverne?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: The Division

Indlægaf pongolle » 28. jan 2016 18:42

Jeg er lige kommet ind..

Add: Brunsvigeren, hvis det er :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: The Division

Indlægaf snomim » 28. jan 2016 19:04

Jeg kan ikke Redeem min kode :(
snomim
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Rødovre


Re: The Division

Indlægaf JohnH » 28. jan 2016 19:10

snomim skrev:Jeg kan ikke Redeem min kode :(


Hvad gør du forkert ? :wink:

... hvad gør du og hvad får du af fejl ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. jan 2016 19:15

Theis Jensen skrev:Hvordan får man en kode, hvis man ikke har forudbestilt?
Er det kun mig der synes, at det er dybt latterligt, at dem der allerede har bestemt sig for at købe spillet får en prøve version af spillet (beta), men os der er i tvivl, vi er fucked? Er det ikke netop dem der er i tvivl, som de burde tiltrække?

Man har kunne skrive sig op til Beta'en. Det gjorde jeg, for læænge siden, og var heldig også at få adgang til alfatesten.

Som jeg også har skrevet, så forudbestilte jeg DEREFTER spillet på Xbox store. Når det er en bestilling hos Xbox så ved de jo hvem man er, og kan derfor tildele beta-adgang automatisk.
Den betakode som man får ved at være med på alfatesten, bliver udsendt på mail, og er et helt andet system de bruger til også at uddele koder med.

At du er utilfreds med at dem som har bestemt sig for spillet får betaadgang! Måske er det deres måde at sige Tak på, og gør måske at dem der rent faktisk har haft læderet oppe af lommen føler de får en ekstra værdi, eller mere valuta for pengene.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf snomim » 28. jan 2016 19:46

Jeg går ind på thedivisiongame.com/beta og vælger redeem code, så vælger jeg platform og next. Pop up vindue med log in også sker der ikke mere. Virker som om siden er vildt presset.

Nu melder at jeg har til meldt mig men jeg bare mangler min kode via mail
snomim
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Rødovre


Re: The Division

Indlægaf z0ntax » 28. jan 2016 20:50

snomim skrev:Jeg går ind på thedivisiongame.com/beta og vælger redeem code, så vælger jeg platform og next. Pop up vindue med log in også sker der ikke mere. Virker som om siden er vildt presset.

Nu melder at jeg har til meldt mig men jeg bare mangler min kode via mail


log ind på din uplay account... Derinde kan du vælge beta og der skulle gerne stå produknøgler til de betaer du er tilmeldt :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: The Division

Indlægaf JohnH » 28. jan 2016 22:12

.....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: The Division

Indlægaf Clinkie » 28. jan 2016 23:23

Helt igennem lækker beta og et kanon godt førstehåndsindtryk.

Jeg har i øvrigt også en ekstra kode, så første mand på PB med over 100 forumindlæg herinde får den.

EDIT:
Hapset af mortnDK
Senest rettet af Clinkie 29. jan 2016 02:10, rettet i alt 1 gang.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: The Division

Indlægaf TerrificFalcon » 28. jan 2016 23:34

Jeg er faktisk lidt uimponeret, men jeg har jo også spillet Defiance, der på mange måder lykkedes med præcis det, som spil som Destiny og Division til dels også prøver på. Det er bestemt ikke fordi, at The Division er dårligt - det er faktisk pisselækkert på mange punkter - men når jeg spiller spil som dette, kommer jeg til at tænke på hvor meget Defiance egentlig var forud for sin tid, og hvor meget der egentlig fungerede lige præcis som det skulle.

Her efter min første omgang med The Division er jeg endnu ikke helt solgt - men jeg køber generelt set ikke AAA-titler på førstedagen. Jeg ser dog frem til at prøve kræfter med det igen, og skal helt klart have spillet betaen noget mere. Jeg har så endnu ikke prøvet at være i The Dark Zone, som efter sigende skulle være spillets mest tiltrækkende punkt, så det vil jeg glæde mig til, under mit næste eventyr.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: The Division

Indlægaf ramlas » 29. jan 2016 00:59

Jeg har ingen kode, men hvis jeg nu skriver over 10.000 indlæg får jeg så en???
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 29. jan 2016 06:42

TerrificFalcon skrev:Jeg er faktisk lidt uimponeret, men jeg har jo også spillet Defiance, der på mange måder lykkedes med præcis det, som spil som Destiny og Division til dels også prøver på. Det er bestemt ikke fordi, at The Division er dårligt - det er faktisk pisselækkert på mange punkter - men når jeg spiller spil som dette, kommer jeg til at tænke på hvor meget Defiance egentlig var forud for sin tid, og hvor meget der egentlig fungerede lige præcis som det skulle.

Her efter min første omgang med The Division er jeg endnu ikke helt solgt - men jeg køber generelt set ikke AAA-titler på førstedagen. Jeg ser dog frem til at prøve kræfter med det igen, og skal helt klart have spillet betaen noget mere. Jeg har så endnu ikke prøvet at være i The Dark Zone, som efter sigende skulle være spillets mest tiltrækkende punkt, så det vil jeg glæde mig til, under mit næste eventyr.


Jeg er helt over i den anden grøft, jeg synes spillet er helt i top - men har heller ikke prøvet de spil du snakker om, så uden at kunne sammenligne vil jeg jo sige spillet har svært ved at blive bedre, som det står lige nu.
Det som bliver spændende er mere om det jeg har set indtil videre, er det hele, alt hvad de har at tilbyde.
For så tror jeg folk køre fast efter et 1/2 år.

Men synes måden man styre på, er lavet på en nem og overskuelig måde, kan godt lide ideen om at kæmpe mig frem lidt ad gangen fra dækning til dækning, trække mig lidt tilbage igen.

Men det er godt nok blevet nemmere at slå ihjel, her i Beta'en end det var i alpha'en :)

Jeg er i hvert fald solgt, og er godt tilfreds med mig selv over at have købt guld versionen
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 29. jan 2016 08:01

Lige en lille heads-up. The division servers er nede i dag fra kl. 10.00 og ca 3 timer frem.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf Theis Jensen » 29. jan 2016 10:16

WEZL_DK skrev:
Theis Jensen skrev:Hvordan får man en kode, hvis man ikke har forudbestilt?
Er det kun mig der synes, at det er dybt latterligt, at dem der allerede har bestemt sig for at købe spillet får en prøve version af spillet (beta), men os der er i tvivl, vi er fucked? Er det ikke netop dem der er i tvivl, som de burde tiltrække?


Så dem der vælger at støtte spillet før det udkommer skal intet have, og dem der ikke vælger det skal ha? 8)

Du kan skrive dig op til en chance for at få en key her:

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... index.aspx

Ellers følg ubisoft på twitter. De giver en del keys ud der.

Hvis du har PC, så kan du få en key her(ved dog ikke hvor mange de har, men jeg har lige fået derfra):

https://contests.nvidia.com/en-us/the-d ... y-giveaway

Du skulle ikke være så heldig, at eje en PS4? Har nemlig en ubrugt key dertil. (Ved dog ikke om den er "bundet" til min psn konto)


Nej, jeg formulerede mig forkert. Jeg mener i udgangspunktet, at alle betaer blot bør være åbne, med mindre det er i tidlig fase, så alle har en chance for at prøve det, før man lægger sin forudbestilling. Det bør ihvertfald ikke være en forudbestillings gave.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron