Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 27. jan 2016 12:34

Det kan være jeg bare ender med at beskrive spillet for min ven ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. jan 2016 10:22

Var det ikke kl.10 at beta skulle stat :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf TheMadMan1 » 28. jan 2016 10:27

Ja jeg venter også på at det skulle starte her kl.1000!
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. jan 2016 10:50

Jeg har problemer med min. Den skriver først at spillet starter snart, derefter skriver den, at hvis jeg har skiven skal den sættes ind!
Jeg prøvede at genstarte konsollen, hvilket ikke hjalp. Slettede derfor Beta'en og er ved at downloade den igen! Wish me luck.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. jan 2016 10:58

Så køre min det køre helt fint :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf TheMadMan1 » 28. jan 2016 10:59

DePeCHe DK skrev:Jeg har problemer med min. Den skriver først at spillet starter snart, derefter skriver den, at hvis jeg har skiven skal den sættes ind!
Jeg prøvede at genstarte konsollen, hvilket ikke hjalp. Slettede derfor Beta'en og er ved at downloade den igen! Wish me luck.



ja det samme her,tror de har problemer med serverne?
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. jan 2016 11:07

TheMadMan1 skrev:
DePeCHe DK skrev:Jeg har problemer med min. Den skriver først at spillet starter snart, derefter skriver den, at hvis jeg har skiven skal den sættes ind!
Jeg prøvede at genstarte konsollen, hvilket ikke hjalp. Slettede derfor Beta'en og er ved at downloade den igen! Wish me luck.



ja det samme her,tror de har problemer med serverne?

Enten det, eller også er det fordi jeg gav kodenøgle væk til en ven!
Jeg var skrevet op til at prøve beta, og var så heldig at få invite til alfa'en, som så også giver adgang (og kode) til Beta'en. Efter alfa'en forudbestilte jeg spillet på Xbox store, og derigennem (tænker jeg) poppede Beta'en op på min downloadliste, inden de udsendte koder. Herefter fik jeg mail med kode til Beta'en! tænker at den kode er fordi jeg var med i alfa'en.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf darkangeldk » 28. jan 2016 11:56

DePeCHe DK skrev:Jeg har problemer med min. Den skriver først at spillet starter snart, derefter skriver den, at hvis jeg har skiven skal den sættes ind!
Jeg prøvede at genstarte konsollen, hvilket ikke hjalp. Slettede derfor Beta'en og er ved at downloade den igen! Wish me luck.


Havde samme problem som dig. Gik ind på "store" på min xbox, fandt the division beta, og der kunne jeg så trykke på download (wierd, fordi jeg havde allerede downloadet betaen), trykkede download, der gik 3 sek også stod der "The division bundle downloadet" også virkede mit spil.
Ved ikke om det virker for dig / jer.
darkangeldk
Niveau 0
 
Indlæg: 43

+1

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 28. jan 2016 12:47

Det lyder til i prøver på at starte selve spil appen. I skal downloade betaen via Xbox Store og så starte den i stedet for.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 28. jan 2016 12:56

Nogle der ville spille sammen :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. jan 2016 13:20

WEZL_DK skrev:Det lyder til i prøver på at starte selve spil appen. I skal downloade betaen via Xbox Store og så starte den i stedet for.

I mit tilfælde så var det Beta'en jeg prøvede at starte.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 28. jan 2016 13:25

DePeCHe DK skrev:
WEZL_DK skrev:Det lyder til i prøver på at starte selve spil appen. I skal downloade betaen via Xbox Store og så starte den i stedet for.

I mit tilfælde så var det Beta'en jeg prøvede at starte.


Mystisk, men tror ikke det har noget at gøre med du har givet din kode væk, som du skrev før. Når du har forudbestilt via Xbox Store, får man nemlig ikke nogen kode, men bare adgang til at downloade. Prøv at slette din alpha client, hvis du ikke har gjort det endnu.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. jan 2016 14:02

darkangeldk skrev:
DePeCHe DK skrev:Jeg har problemer med min. Den skriver først at spillet starter snart, derefter skriver den, at hvis jeg har skiven skal den sættes ind!
Jeg prøvede at genstarte konsollen, hvilket ikke hjalp. Slettede derfor Beta'en og er ved at downloade den igen! Wish me luck.


Havde samme problem som dig. Gik ind på "store" på min xbox, fandt the division beta, og der kunne jeg så trykke på download (wierd, fordi jeg havde allerede downloadet betaen), trykkede download, der gik 3 sek også stod der "The division bundle downloadet" også virkede mit spil.
Ved ikke om det virker for dig / jer.

Det trick virkede for en jeg sidder i gruppe med =D>. Jeg var ikke så heldig at læse dit tip inden jeg slettede og påbegyndte download på ny. Er heldigvis på 97% så om lidt er jeg nok også klar :mrgreen:
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 28. jan 2016 14:16

darkangeldk skrev:
DePeCHe DK skrev:Jeg har problemer med min. Den skriver først at spillet starter snart, derefter skriver den, at hvis jeg har skiven skal den sættes ind!
Jeg prøvede at genstarte konsollen, hvilket ikke hjalp. Slettede derfor Beta'en og er ved at downloade den igen! Wish me luck.


Havde samme problem som dig. Gik ind på "store" på min xbox, fandt the division beta, og der kunne jeg så trykke på download (wierd, fordi jeg havde allerede downloadet betaen), trykkede download, der gik 3 sek også stod der "The division bundle downloadet" også virkede mit spil.
Ved ikke om det virker for dig / jer.

Det funkede også her =D> Så man kan godt give evt beta koder væk hvis man har på anden vis.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Theis Jensen » 28. jan 2016 14:46

Hvordan får man en kode, hvis man ikke har forudbestilt?
Er det kun mig der synes, at det er dybt latterligt, at dem der allerede har bestemt sig for at købe spillet får en prøve version af spillet (beta), men os der er i tvivl, vi er fucked? Er det ikke netop dem der er i tvivl, som de burde tiltrække?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster