Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 19. dec 2015 01:02

ALIE skrev:De har åbnet Alpha igen. Meldt ud på Twitter for en times tid siden.

Ikke åbent hos mig :^o
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 21. dec 2015 08:58

Var der noget hold i det med at de har åbnet igen ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf JohnH » 21. dec 2015 10:56

Phimosis skrev:Var der noget hold i det med at de har åbnet igen ?


Jep, og det er også lukket igen. Det var bare en test.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: The Division

Indlægaf ezx » 23. dec 2015 14:57

Vil lige høre om der er andre der har det problem. jeg har pre-order spillet og fået en beta kode jeg skal aktiver på der side. men når jeg kommer til trin 2 hvor jeg skal intaste kode og trykker next sker der ingen ting??? min uplay er linket til xbox live!
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: The Division

Indlægaf ALIE » 26. dec 2015 04:28

Da jeg skrev at de var åbne igen havde de lige meldt ud at der kom lidt ekstra tid. De sagde ikke hvor læ men mener det var lukket igen næste morgen.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 27. dec 2015 12:18

ezx skrev:Vil lige høre om der er andre der har det problem. jeg har pre-order spillet og fået en beta kode jeg skal aktiver på der side. men når jeg kommer til trin 2 hvor jeg skal intaste kode og trykker next sker der ingen ting??? min uplay er linket til xbox live!


Samme her, gjorde det for 1/2 år siden og så pludselig 4-5 dage før Alpha skrev de til mig, det var første gang jeg modtog noget fra dem
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf DISABLELIVE » 3. jan 2016 09:20

Det bliver så fedt ! 8marts kom så :D
Du har en dejlig søster, skulle hilse mange gange :P
DISABLELIVE
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Taastrup


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 4. jan 2016 20:21

Nogen der har en ide om hvornår de vil åbne for beta?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf hackNICE1112@ » 4. jan 2016 20:43

Phimosis skrev:Nogen der har en ide om hvornår de vil åbne for beta?


De skriver tidligt 2016, så jeg tænker start februar måske :-) men skal man ikke bestille spil for at være med i den åbne beta eller misforstår jeg noget? :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 4. jan 2016 21:08

hackNICE1112@ skrev:
Phimosis skrev:Nogen der har en ide om hvornår de vil åbne for beta?


De skriver tidligt 2016, så jeg tænker start februar måske :-) men skal man ikke bestille spil for at være med i den åbne beta eller misforstår jeg noget? :-)

Man kan godt blive skrevet på ventelisten til Beta, hvilket jeg gjorde for længe siden. Mit held var så, at komme med på Alfa-testen.
Jeg har siden forudbestilt spillet. Det er ikke et spil jeg vil gå glip af :mrgreen:
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 5. jan 2016 12:33

Har købt guld versionen :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf Hasani94 » 6. jan 2016 00:54

Forstår virkelig ikke hvordan folk tør at forudbestille "i blinde", selvom Ubisoft har røvrendt os gang på gang - jeg har ihvertfald lært af det! Lige lidt "news";

Mon ikke vi får mere "value" fra vores season-pass nu? lol! Det her bliver intet andet end Destiny på launch - Locked content!
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 6. jan 2016 01:40

Hasani94 skrev:Forstår virkelig ikke hvordan folk tør at forudbestille "i blinde", selvom Ubisoft har røvrendt os gang på gang - jeg har ihvertfald lært af det! Lige lidt "news";

Mon ikke vi får mere "value" fra vores season-pass nu? lol! Det her bliver intet andet end Destiny på launch - Locked content!

I blinde? Efter Alpha'en er der for mig INGEN tvivl om at det bliver et konge spil, nuvel, smag og behag er forskellig, men det virker så gennemført. I dag skal der også være udvidelser, så et eller andet sted skal de også være.
Tror der er "nok" i den alm version, men det kan vi alle se den 8. marts, og igen, er det forskellige hvornår man syntes man får valuta for sine gryn.
Testen alene har fået mig til at hoppe ombord i Gold udgaven, så jeg kan kun glæde mig over at få alt med.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev

+1

Re: The Division

Indlægaf DISABLELIVE » 6. jan 2016 07:36

Hasani94 skrev:Forstår virkelig ikke hvordan folk tør at forudbestille "i blinde", selvom Ubisoft har røvrendt os gang på gang - jeg har ihvertfald lært af det! Lige lidt "news";

Mon ikke vi får mere "value" fra vores season-pass nu? lol! Det her bliver intet andet end Destiny på launch - Locked content!


Ubisoft har altså ikke røvrandt folk så mange gange. Ja de har desværre lavet nogle fejl og husk på det er sten sikker på grund af de investorer der sider på øverste plads som ikke vil give dem mere tid til spilne det er deres skyld og mange andres. Det ikke de selvskaber som laver dem, tro mig de brander så vildt for det at hvis de kunne få mere tid til at gøre det perfekt ville de gøre det.

Ubisoft og deres spille firmaer har givet os nogle af de bedste spil i verden EVER!!

så at ikke forud bestille deres spil på grund af en unity som ikke lige fungered helt optimalt :P pænt sagt :P ja det efter min mening latterligt.

Nogle folk vil sige Watchdog også sutter røv men der er jeg uenig. Jeg syntes det var et fedt spil, var det perfekt? Nej, var det grafisk flot som på E3? Nej. Men det var stadigvæk et solid spil med rigtig fede ting.

Og til sidst husk på hvem af ubisofts selvskaber som laver The Division. Det deres største og bedste selvskab. Massiv Entertaiment og det har helt ny engine som er snowdrop! Go home frostbite :P

Kig på hvilken spil Massiv har givet os og hav så lidt mere faith :D

Alle deres spil: http://www.massive.se/games/

Som du kan se. Kun TOP TIER spil :D
Du har en dejlig søster, skulle hilse mange gange :P
DISABLELIVE
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Taastrup

+2

Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 6. jan 2016 09:19

Hasani94 skrev:Forstår virkelig ikke hvordan folk tør at forudbestille "i blinde", selvom Ubisoft har røvrendt os gang på gang - jeg har ihvertfald lært af det! Lige lidt "news";

Mon ikke vi får mere "value" fra vores season-pass nu? lol! Det her bliver intet andet end Destiny på launch - Locked content!


Det er vel bare din mening, spillede alpha'en og jeg må sige det gjorde at jeg må have det her spil, og lige nu sidder jeg og venter på de åbner for beta'en, så jeg kan spille endnu mere :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron