Xboxlife forum

Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Viv3ify » 15. mar 2013 21:56

Det ser ud som om at både en ny Vault hunter samt et nyt level cap er på vej til Borderlands 2. :D
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Lowlandet » 15. mar 2013 23:25

levelcap er vist stadig ikke officielt bekræftet endnu? :-)

Men dejligt med en extra hunter, så håber jeg bare den er gratis til folk med season pass! :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Lasborg » 15. mar 2013 23:35

Der skal bare være et nyt level cap. 50 er slet ikke nok. I B1 endte den ikke på helt oppe på 69?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Viv3ify » 15. mar 2013 23:59

Lowlandet skrev:levelcap er vist stadig ikke officielt bekræftet endnu? :-)

Men dejligt med en extra hunter, så håber jeg bare den er gratis til folk med season pass! :D


Der står der kommer oplysninger om levelcap i deskriptionen til videoen. Men ja håber også den nye Hunter bliver gratis til folk med Season pass, selvom jeg nok anskaffer mig ham/(hende) uanset hvad :-D
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf DKsDEVIL » 16. mar 2013 00:47

typisk moderne spil promo ingen brugbar info bare håbløse billeder eller film der intet siger suk.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf BeatenIndiana » 16. mar 2013 01:23

Lowlandet skrev:levelcap er vist stadig ikke officielt bekræftet endnu? :-)

Men dejligt med en extra hunter, så håber jeg bare den er gratis til folk med season pass! :D


http://www.xbox360achievements.org/game ... r-Now.html
Hvis de ikke forhøjer det, skyder de sig selv i foden ved at navnet på den cheevo :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Lowlandet » 16. mar 2013 09:27

BeatenIndiana skrev:
Lowlandet skrev:levelcap er vist stadig ikke officielt bekræftet endnu? :-)

Men dejligt med en extra hunter, så håber jeg bare den er gratis til folk med season pass! :D


http://www.xbox360achievements.org/game ... r-Now.html
Hvis de ikke forhøjer det, skyder de sig selv i foden ved at navnet på den cheevo :D


Gearbox har bare allerede været ude og sige at det er svære end som så, bare at have lvlcap'en, fordi spillet er balanceret til max lvl 50. Og der skal ske store ændringer hvis lvlcap'en skal hæves. :|
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Lasborg » 16. mar 2013 10:27

Gamebreaker...

2 dobbeltløbede magnetiske longbow turrets med missiler, skjold og nuke.

Den måde skills'ene er bygget op på er lvl 50 smart, da man jo netop skal økonomisere med sine points, og ikke kan få alle gamechanger skills'ene. Men på den anden side, når man er lvl 50 så er det så som så med spilleglæden, når man ikke rigtigt kan andet end bare grinde for våben.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Viv3ify » 24. mar 2013 18:47

Det er nu blevet bekræftet at der kommer en ny vault hunter "Krieg The psycho", Lidt ligende Brick i det første spil. Der kommer også en 3 playthroug samt et lvl cap forhøjelse til 61. Den næste DLC de arbejder på skulle også være den hidtil største. OG for det ikke skulle være nok, så vil man nu fra lvl 51-61 erhverve sig med Pearlescent våben. Der er massere at se frem til! :-D
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Mysticurse » 24. mar 2013 19:37

Viv3ify skrev:Det er nu blevet bekræftet at der kommer en ny vault hunter "Krieg The psycho", Lidt ligende Brick i det første spil. Der kommer også en 3 playthroug samt et lvl cap forhøjelse til 61. Den næste DLC de arbejder på skulle også være den hidtil største. OG for det ikke skulle være nok, så vil man nu fra lvl 51-61 erhverve sig med Pearlescent våben. Der er massere at se frem til! :-D


He¤¤-Mother-Fu¤¤¤¤¤ YEAH!! So niiiiice!!:-p
EDIT: Specielt LVL cap;-)
2xEDIT: HEY!!! Pearlescent våben...??? O_O Det slå mig da før efter flere minutter hvad du sagde det.. Dem kan man da SLET ikke få nu. Syntes ihvertfaldt aldrig at ha set it..?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Elgaard » 24. mar 2013 19:44

DKsDEVIL skrev:typisk moderne spil promo ingen brugbar info bare håbløse billeder eller film der intet siger suk.


Det er på ingen måde noget moderne koncept.
http://en.wikipedia.org/wiki/Teaser_campaign
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Viv3ify » 24. mar 2013 19:51

Mysticurse skrev:2xEDIT: HEY!!! Pearlescent våben...??? O_O Det slå mig da før efter flere minutter hvad du sagde det.. Dem kan man da SLET ikke få nu. Syntes ihvertfaldt aldrig at ha set it..?


Nej de har endnu ikke været tilgængelige. Men ligesom i det originale Borderlands kommer de først med en DLC. De skulle eftersigende være utroligt sjældne og havde en lavere drop rate end Legendary på nuværende tidspunkt har. Så ja nogle nye utroligt kraftige våben, det kan kun blive godt. :-D
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Jokeri2000 » 2. apr 2013 15:55

Synes nu godt vi kunne have fået en achievement eller 2 med for at komme op i lvl 61 og gennemføre spillet på den nyeste sværhedsgrad.
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Lowlandet » 2. apr 2013 19:06

Jokeri2000 skrev:Synes nu godt vi kunne have fået en achievement eller 2 med for at komme op i lvl 61 og gennemføre spillet på den nyeste sværhedsgrad.


Hvorfor dog? Du får ingen achivement for at gennemføre det på true vault hunter mode jo. :-)

Desuden, så kommer de sidste achivements til den sidste dlc i juni. Og der er fandme lang tid til :(
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 - Ny Vault hunter på vej

Indlægaf Mysticurse » 2. apr 2013 19:18

Viv3ify skrev:Nej de har endnu ikke været tilgængelige. Men ligesom i det originale Borderlands kommer de først med en DLC. De skulle eftersigende være utroligt sjældne og havde en lavere drop rate end Legendary på nuværende tidspunkt har. Så ja nogle nye utroligt kraftige våben, det kan kun blive godt. :-D


Nej jeg kan nemlig godt huske dem i 1'eren, men var slet ikke klar over de kom med en DLC.. Jeg tror alle DLC var kommet da jeg hentede det, så for mig fulgte de jo bare med den gang. Men har da slet ikke tænkt over det i Borderlands 2 før du nævnte det:-D
Har lige hentet den, så skal klart nørde senere:-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron