Xboxlife forum

Dark Souls weapons upgrade

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Slydk » 21. jan 2013 18:29

Hejsa drenge.

Jeg sidder og er super meget i tvivl om hvad vej jeg skal gå med mine våben.. Har brugt lidt for mange shards på alle mulige ting for at prøve mig frem, men tænkte at der nok sad nogen som var lidt klogere end mig :D
Jeg går nok mest op i det jeg kan læse mig frem til at være et DEX build, har lige pt 33 i dex, 30 end, 25 vit og 25 str.
Og jeg elsker at bruge min Uchigatana som lige nu er +10. Men skal jeg gå efter +15 eller skal jeg gå efter Lightning??
Jeg testede lidt en lightning +2 i Anor Londo hvor min skade på 61-66 på de knights der er der, men gik jeg tilbage på de +10 så lige min skade på 71-76. (Det skal siges det var med et almindeligt slag, ingen backstabs)
Men har set nogle videoer på youtube med en pyromancer som gør virkelig god skade med lightning, som får min skade til at ligne et kvindeslap på kinden. Og fik aldrig testet om de mobs i Anot londo har resist i lightning og om jeg ville skade mere hvis jeg var gået videre..
Håber nogen kan hjælpe en fortabt warrior med alt for mange spørgsmål :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Hasani94 » 21. jan 2013 18:54

Dex scaler vidst en del bedre end lighting, så jeg vil forslå, at du skal gå efter at få den på +15. Hvis du er interesseret i pyromance, så er 45 dex meget godt tidspunkt at stoppe (medmindre du er ligeglad hvad level du slutter på, for så kan du gør hvad du vil). :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Spankey103 » 21. jan 2013 20:17

Du kan altid tjekke op på Dark Souls wiki, og tjekke hvordan de forskellige våben bliver efterhånden som de bliver upgraded :-)

http://darksouls.wikidot.com/uchigatana
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Slydk » 21. jan 2013 21:51

1000 tak begge to :) Så kan jeg godt se at jeg burde fortsætte med at stige i dex og gå efter +15.
Jeg hører at man efter at ha gennemført det første gang, så lukker man op for en new game + mode. Hvordan fungere det? Hvis man nu fx har fundet elite knight armor i første gennemspilning og man så finder den igen i +mode, vil start stats så stadig være det samme eller er den så buffet op?? For så synes jeg måske at det er lidt spildt tid jeg har brugt for at upgrade den så meget som jeg har.

Og et lille bonus spørgsmål :) Er dlc´en noget værd?? Og bruger man stadig sin egen char til den?
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Spankey103 » 21. jan 2013 21:58

Ja, når du gennemfører kører dit save bare videre på det der hedder New Game +. Alle dine items, udover nøgler tror jeg nok, kommer med over i NG+. Du vil finde de samme items igennem NG+ som ikke er blevet buffet, men du har jo dine gamle som du så kan blive ved med at upgrade. Men derudover har monsterne/bosserne en del mere liv :-) Og ja, DLC'en er helt klart det værd! En af de bedste DLC'er 2012 :-) Du beholder skam din gamle karakter. Selve DLC'en kan faktisk accesses forholdsvist tidligt i spillet, men vil dog råde dig til at nå et godt stykke ind, før du bevæger dig over i DLC verdenen.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Slydk » 21. jan 2013 22:11

Fedt fedt fedt!!!! Det her spil er simpelthen for godt... Ved slet ikke hvorfor det fik en lang pause. Den dybde der er i leveling og upgrades af items har træk til Diablo 1 og 2, bare mere fedt (og D3 skuffede bare fælt). Normalt er jeg ikke til at skulle farme helt vildt for at få ting jeg gerne vil ha, men dark souls gør et eller andet ved mig, jeg kan slet ikke holde op igen.
Tak for dine tips Lanky :) Og ja, jeg ville vente med dlc´en til jeg har gennemført det første gang og så se om jeg vil på dlc´en eller gå på en omgang NG+.
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Hasani94 » 21. jan 2013 23:09

Regner også selv med at gå igang med dlc'en snart :P
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Oswaldo Carillo » 15. mar 2013 16:43

Dark Souls er fantastisk!
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Oswaldo Carillo » 18. mar 2013 16:26



Great Scythe kan anbefales. Her ses den i +5 version. Den kræver 14 Strength og 14 Dexterity.
Læs mere om den her: http://darksoulswiki.wikispaces.com/Great+Scythe
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls weapons upgrade

Indlægaf Blodbad » 19. mar 2013 08:59

Jeg er også lige gået i gang med det igen, efter jeg lagde det på hylden over Blighttown frustrationer (det blev afløst af Skyrim). Nu kan jeg slet ikke slippe det igen (spiller det på PS3).
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster

cron