Xboxlife forum

Dark Souls 2

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls 2

Indlægaf Oswaldo Carillo » 19. dec 2012 19:38

Spankey103 skrev:I'm not sure I like where this i going ...


Jeg har det lidt på samme måde. Det bliver interessant at se hvorvidt det bliver "mainstream" eller om de lykkedes med at holde stilen. Jeg håber det bliver det sidste. :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Spankey103 » 10. apr 2013 11:37

http://www.ign.com/articles/2013/04/10/ ... eal-coming

Gode nyheder! I dag kommer IGN op med en 12 minutters video af Dark Souls II som skulle vise gameplay, dungoens og nye gameplay mechanics ! Men når de skriver "Come back today at 12PM PT/ 8PM BST", kan nogle fortælle mig hvad det er i dansk tid ?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Blodbad » 10. apr 2013 14:13

klokken 9 i aften
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Mike.B » 10. apr 2013 20:02

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Spankey103 » 10. apr 2013 20:16

Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Mike.B » 10. apr 2013 20:24

Jeg kunne godt lide den underhånds sving med øksen.
Det ser da flot ud men det hele virkede lidt som en spøg med alle de gange "han" døde.
Det var nu ikke fordi der var noget nyt i form af game features andet end det med at man kan bedre dualwield og parere sværd og muligvis pile væk. og at fjender nu banker vægge ned.. og nye fjender i form af skildpadde tingester
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Madskimo » 10. apr 2013 20:27

Ser fedt ud :)
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Blodbad » 10. apr 2013 20:33

Mike.B skrev:Jeg kunne godt lide den underhånds sving med øksen.
Det ser da flot ud men det hele virkede lidt som en spøg med alle de gange "han" døde.
Det var nu ikke fordi der var noget nyt i form af game features andet end det med at man kan bedre dualwield og parere sværd og muligvis pile væk. og at fjender nu banker vægge ned.. og nye fjender i form af skildpadde tingester

Der skal ikke være for mange nye features. Bare fix framerate'n og giv mig en masse nyt og flottere indhold, så er jeg glad.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls 2

Indlægaf JacDG » 10. apr 2013 21:53

Blodbad skrev:
Mike.B skrev:Jeg kunne godt lide den underhånds sving med øksen.
Det ser da flot ud men det hele virkede lidt som en spøg med alle de gange "han" døde.
Det var nu ikke fordi der var noget nyt i form af game features andet end det med at man kan bedre dualwield og parere sværd og muligvis pile væk. og at fjender nu banker vægge ned.. og nye fjender i form af skildpadde tingester

Der skal ikke være for mange nye features. Bare fix framerate'n og giv mig en masse nyt og flottere indhold, så er jeg glad.

Yep, og lad vær' med at tilføje edderkopper også, så er den der!
JacDG
Niveau 4
 
Indlæg: 372


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Spankey103 » 10. apr 2013 22:11



Endnu en trailer!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Oswaldo Carillo » 21. apr 2013 01:36

Jeg husker ikke hvor jeg har set eller læst det, men i Dark Souls 2 skulle de meget gerne lave det sådan at man på tilfældige tidspunkter kan støde ind i bossen i det område man er i. Hvis man er virkelig badass kan man nakke ham der, eller også må man flygte og så slå ham senere når man når til den "rigtige" bossfight. Det lyder ret nice i mine ører, for så er man aldrig helt i sikkerhed selvom man tror det.
Kan som sagt ikke huske kilden, men en af mine kammerater havde også læst det. Måske ved han hvor det er :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Madskimo » 21. apr 2013 09:13

Jeg håber virkelig at de bevarer "sjælen" i spillet, og ikke gør det for mainstream. 1'eren var et helt unikt univers, jeg håber at den følelse også er der i 2'eren
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Hasani94 » 21. apr 2013 09:40

Her er der en "gameplay reveal". Jeg ser virkelig frem til det her spil!
http://www.youtube.com/watch?v=z_JFDPCtXFY

Ps. det er bare en demo demonstration, og derfor bliver han ikke skadet så meget...
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Oswaldo Carillo » 21. apr 2013 12:05

Madskimo skrev:Jeg håber virkelig at de bevarer "sjælen" i spillet, og ikke gør det for mainstream. 1'eren var et helt unikt univers, jeg håber at den følelse også er der i 2'eren


Dark Souls er jo helt fantastisk. Jeg bliver ved og ved med at spille det. Det er kun Oblivion og til dels Fallout3 jeg har haft sådan med. Jeg tror ikke det bliver for mainstream på trods af at det blev lanceret på en mainstream måde. Efter at have set gameplay reveal har jeg fået et håb om at de beholder essensen fra Dark Souls og kun lancerede Dark Souls 2 på en mainstream måde for at få fat i en større målgruppe. Det kan dog være at der er nogle elementer i spillet der tiltaler en større målgruppe, eksempelvis at der bliver gjort mere for at tage spilleren i hånden og fortælle historien som den er, frem for at gøre som i Dark Souls hvor man selv skal gætte sig til meget af historien. Det vil være synd i mine øjne, da jeg syntes at det var forfriskende ikke at få smidt historien i hovedet, ligesom man gør i Mass Effect. Det har været forfriskende for mig at Dark Souls har budt på mere end hvad der er i selve spillet. Det har et fantastisk community der gerne kommer med bud på spillets historie. Et godt eksempel er EpicNameBro. Jeg har brugt mange timer på at se hans videoer om Dark Souls lore og har nydt det. Det ville jeg ikke have gjort hvis spillet havde kastet i historien i hovedet på mig.
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls 2

Indlægaf Unklemac » 21. apr 2013 14:43

Enig med Oswald.

Men nu må i ikke glemme Demon Souls... det stadig min favorit, da det var det første. Elskede simpelthen det level design. Dark souls er dog også fantastisk, og tak gud for at de har beholdt sværhedsgræden.

Så hvis i ikke har nappet Demon Souls, så har i noget godt i vente :-)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron