Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 29. jul 2013 16:51

Lowlandet skrev:
Rasbred skrev:
Lowlandet skrev:
Hmm så må de havde patchet det ud :( Dengang dlc'en var ny da kunne man grinde voldsomt derinde. :-)



ser sådan ud..

har været der 15 gange nu.. og stadig kun et..

nu prøver jeg lige med en extra controller :) så burde det jo blive bedre :P

så må vi se om jeg magter at kommer derind i splitscreen :D


Ellers så sig til hvis du skal bruge lidt hjælp ;-)



har læst endgame bosserne er ret svære alene :P kan være det bliver nødvendigt..

hvor meget forskel er der på loot hvis man er 4 istedet for 1 ?

for så kunne andre jo måske komme ind i mit spil.. så kan jeg gå ind i skattekammeret.. hente alt lootet også give det væk ?

eller i jeres spil.. så er lootet jo leveled til jer..

har rimelig godt styr på at komme ind nu :D tager 5-7 min pr save and quit :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 29. jul 2013 17:08

Har kun prøvet 2 mands coop så skal ikke kunne sige det. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 29. jul 2013 18:05

så fik jeg en orange Legendary Hunter class mod :D og til asssasin igen :D

super nice :D

fandt faktisk lige et billede af den på nettet :D

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 29. jul 2013 21:20

Hey!
Jeg har nærmest klaret alt achievement relateret i Borderlands 2, og nu er jeg ved at køre godt træt i det, med non-stop spil det i længere periode, selvom det selvfølgelig er et overdrevet fedt spil!
Men er der nogen derude, som enten er ved at level lidt op, eller vil hjælpe mig med at level en Gunzerker op til 20, så jeg kan gå efter en af de sidste achievements.
Ved godt det er mærkeligt at spørge om, men man kan da prøve ;).
Vil selvfølgelig gerne give noget til gengæld, har en Infinite Pistol i level 44 og 61, hvis det kan hjælpe. :)
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DK Vendetta » 2. aug 2013 09:03

Fik mig endelig Infinity gun, dog kun i lvl 10...Doh!
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf livekiller92 » 2. aug 2013 09:21

Aberrant Simon skrev:Hey!
Jeg har nærmest klaret alt achievement relateret i Borderlands 2, og nu er jeg ved at køre godt træt i det, med non-stop spil det i længere periode, selvom det selvfølgelig er et overdrevet fedt spil!
Men er der nogen derude, som enten er ved at level lidt op, eller vil hjælpe mig med at level en Gunzerker op til 20, så jeg kan gå efter en af de sidste achievements.
Ved godt det er mærkeligt at spørge om, men man kan da prøve ;).
Vil selvfølgelig gerne give noget til gengæld, har en Infinite Pistol i level 44 og 61, hvis det kan hjælpe. :)


Du siger bare til ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 5. aug 2013 18:44

nu fik jeg gennemført spillet og er level 41.

nu har jeg startet op igen i TVHM..

1. men alt er kun lvl 33 ???

troede meningen var at det skulle scale til den lvl jeg var..

og et andet spg..

2. hvilken lvl er alt DLC i TVHM ??

er det efter hvad lvl jeg er i når jeg starter på DLC.. for så gider jeg ikke starte på det før jeg er i lvl 50..

og jeg har UHVM..

3. kan jeg første bruge det når jeg har gennemført TVHM ??
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 5. aug 2013 22:17

1: Du skal huske det kun er en karakter som som starte i TVHM, den som du afsluttede campaign med.
2: I TVHM stigere fjenderne ligesom i vanilla spillet, så når du er level 41, så er fjenderne også deromkring.
3: Nej, du kan gå ind og skifte karakter i hovedmenuen, skift til din karakter, og den spørg hvilket mode du vil starte på.

Håber det hjalp :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 6. aug 2013 19:28

Lowlandet skrev:1: Du skal huske det kun er en karakter som som starte i TVHM, den som du afsluttede campaign med.


ja i know.. men er mere hvad lvl er de onde i de DLC'er jeg har ?

synes jeg kan læse på nettet det er forskelligt.. i første playtrough er 2 af dem lvl 15 og af op.. og 2 er lvl 30..

men nu er jeg startet i TVHM.. så var jeg nysgerrig om at hører hvad lvl de er nu ?

før synes at have læst hvis jeg nu er lvl 40.. så er de lvl 38-42... men vil jo hellere vente lidt til jeg er lvl 50. også få lvl 50 loot :)

giver det mening ?
Lowlandet skrev:2: I TVHM stigere fjenderne ligesom i vanilla spillet, så når du er level 41, så er fjenderne også deromkring.


men de er jo stadig lavt i lvl.. jeg er lvl 42.. og de er kun 36-39.. så stadig noget nemme at dræbe.

Lowlandet skrev:3: Nej, du kan gå ind og skifte karakter i hovedmenuen, skift til din karakter, og den spørg hvilket mode du vil starte på.



Håber det hjalp :-)
kan se på nettet jeg skal have gennemført TVHM først før jeg kan spille UVHM...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 6. aug 2013 19:32

Så har de patchet det, fordi jeg kunne starte på ultimate vault hunter mode uden problemer. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 16. aug 2013 17:54

er vi enige om at

første gennemførelse der er det bestemt hvad lvl alt er i.

og det samme i TVHM..

men i UHVM så er det bestemt på hvad lvl man selv er i ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 19. aug 2013 19:04

puha... tips og tricks ønskes til UVHM..

det er godt nok svært solo!!!

er "kun" lvl 53..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mysticurse » 19. okt 2013 11:56

Der skulle vel ikke være et par stykker her inde, som har lyst til at hjælpe mig med at tage kampen op mod dragerne i "Raiders of the last Boss"?? Sidder lige nu og prøver selv, men det er alt for svært selv.

Tilføj mig bare hvis det er - MrDe3is, er selv lvl 61 Commando.

EDIT: YEEEEEEAAAHHR - hvor føler jeg mig mægtig lige nu..... Fik den S¤¤¤¤ helt alene nu \:D/ \:D/
Ja ja ja, jeg ved godt nogle af jer andre længe har fået den selv, men det ændre ikke på at jeg føler mig mægtig lige nu... So no smart comments - ikke lige den næste times tid ihvertfald :-D :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 19. okt 2013 15:37

Mysticurse skrev:Der skulle vel ikke være et par stykker her inde, som har lyst til at hjælpe mig med at tage kampen op mod dragerne i "Raiders of the last Boss"?? Sidder lige nu og prøver selv, men det er alt for svært selv.

Tilføj mig bare hvis det er - MrDe3is, er selv lvl 61 Commando.

EDIT: YEEEEEEAAAHHR - hvor føler jeg mig mægtig lige nu..... Fik den S¤¤¤¤ helt alene nu \:D/ \:D/
Ja ja ja, jeg ved godt nogle af jer andre længe har fået den selv, men det ændre ikke på at jeg føler mig mægtig lige nu... So no smart comments - ikke lige den næste times tid ihvertfald :-D :-P


Husk godt hvor belastende den var! Jeg kæmpede mod den som level 50, og den var level 35. Jeg fik stadig klø :(
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mysticurse » 19. okt 2013 16:06

Lowlandet skrev:Husk godt hvor belastende den var! Jeg kæmpede mod den som level 50, og den var level 35. Jeg fik stadig klø :(

He he, tror også jeg var forbi det 10'ende forsøg før det lykkedes for mig :-P Var eller meget tæt på en af de første gange.... Så lander ild dragen og sætter ild til jorden. For så at undgå det hopper jeg rundt og samtidig med er der noget der springer under mig, så jeg flyver af H til ud over kanten. Prøv at spørg om jeg var negativ..? :-D :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron