Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 12. jan 2013 02:11

Nogen som vil teame op og tage: "Hyperius the invincible" ud? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf WozziFuzz » 27. jan 2013 08:42

Hvis nogen har lyst til at gi´en hjælpende hånd med at besejre Hyperious the Invincible, sig da ENDELIG til! Sidder nemlig lidt fast pt......:)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 10:30

WozziFuzz skrev:Hvis nogen har lyst til at gi´en hjælpende hånd med at besejre Hyperious the Invincible, sig da ENDELIG til! Sidder nemlig lidt fast pt......:)


Ja, på hvilket level? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf WozziFuzz » 27. jan 2013 10:47

Lowlandet skrev:
WozziFuzz skrev:Hvis nogen har lyst til at gi´en hjælpende hånd med at besejre Hyperious the Invincible, sig da ENDELIG til! Sidder nemlig lidt fast pt......:)


Ja, på hvilket level? :-)


Han er lvl 32 og jeg 34 :) Kan ikke finde det rette våben at nakke ham med, selvom jeg har en hel del syntes jeg selv.... Og den står endda som "Trivial" :o. Hvis du sender en FR når du engang har tid, skylder jeg en!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DK Vendetta » 27. jan 2013 10:54

Er bosserne ikke kun lvl 52 altid?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf propagandapanda » 27. jan 2013 11:14

SPOILER ALERT



Final Boss i det nyeste DLC Sir Hammerlock's Big Game Hunt....jeg ved ikke om der er en glitch i mit spil, men Jackenstein's health bar rykker sig ikke en millimeter uanset hvad jeg skyder med, elementals, Osv. Jeg kan se at der ryger "tal" ud af ham når jeg rammer ham, men det betyder intet for hans health!


Jeg har søgt hjælp på Youtube, og der er der kan jeg se at Jackenstein mister health lige med det samme.

Andre der har samme problem
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 12:13

DK Vendetta skrev:Er bosserne ikke kun lvl 52 altid?


Kun på true vault hunter mode :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 12:13

propagandapanda skrev:SPOILER ALERT



Final Boss i det nyeste DLC Sir Hammerlock's Big Game Hunt....jeg ved ikke om der er en glitch i mit spil, men Jackenstein's health bar rykker sig ikke en millimeter uanset hvad jeg skyder med, elementals, Osv. Jeg kan se at der ryger "tal" ud af ham når jeg rammer ham, men det betyder intet for hans health!


Jeg har søgt hjælp på Youtube, og der er der kan jeg se at Jackenstein mister health lige med det samme.

Andre der har samme problem


Du skal skyde på de elektriske dimser som han har på ryggen..
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf propagandapanda » 27. jan 2013 12:22

Lowlandet skrev:
propagandapanda skrev:SPOILER ALERT



Final Boss i det nyeste DLC Sir Hammerlock's Big Game Hunt....jeg ved ikke om der er en glitch i mit spil, men Jackenstein's health bar rykker sig ikke en millimeter uanset hvad jeg skyder med, elementals, Osv. Jeg kan se at der ryger "tal" ud af ham når jeg rammer ham, men det betyder intet for hans health!


Jeg har søgt hjælp på Youtube, og der er der kan jeg se at Jackenstein mister health lige med det samme.

Andre der har samme problem


Du skal skyde på de elektriske dimser som han har på ryggen..


Det ved jeg, men når jeg har gjort det en halv time uden det hjælper?
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 12:25

Hmm, ja så lyder det mystisk.

Hvad lvl tager du den ud på?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf propagandapanda » 27. jan 2013 12:40

Jeg er på lvl 44. Har benyttet alle former for elementals, alt fra pistols til rocket launchers, med minimum lvl 40 exp. Jeg har ikke oplevet problemer med andre bosses i spillet. Som sagt så flyver det ud med damage tal fra de elektriske dimser, men jeg kommer aldrig nogen vejene.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 13:26

propagandapanda skrev:Jeg er på lvl 44. Har benyttet alle former for elementals, alt fra pistols til rocket launchers, med minimum lvl 40 exp. Jeg har ikke oplevet problemer med andre bosses i spillet. Som sagt så flyver det ud med damage tal fra de elektriske dimser, men jeg kommer aldrig nogen vejene.


Det som vi oplevede det var at han mistede minimalt liv i starten, og så lige pludselig forsvandt der omkring 30% liv fra ham.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DKsDEVIL » 27. jan 2013 16:24

håber når de laver borderlands 3 så laver de bla så man får flere loot drops til den klasse man spilled end dem man ikke lige spiller.
alle mine håben til min sniper har jeg fået med min commander, for dem sniperen får er stortset kun pistoler og shotguns lol.

ikke skide let at snipe med en shotgun :)


PS:
ham der Hyperious the Invincible hvis man springer solo på ham er det så ikke bedst at fjerne de der 4 robotter der beskytter ham først ?
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 16:38

DKsDEVIL skrev:håber når de laver borderlands 3 så laver de bla så man får flere loot drops til den klasse man spilled end dem man ikke lige spiller.
alle mine håben til min sniper har jeg fået med min commander, for dem sniperen får er stortset kun pistoler og shotguns lol.

ikke skide let at snipe med en shotgun :)


PS:
ham der Hyperious the Invincible hvis man springer solo på ham er det så ikke bedst at fjerne de der 4 robotter der beskytter ham først ?


Du kan ikke skade ham, før at du har smadret hans bodyguards. Medmindre du er flere inde i spillet. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DK Vendetta » 27. jan 2013 17:04

Lowlandet skrev:
DKsDEVIL skrev:håber når de laver borderlands 3 så laver de bla så man får flere loot drops til den klasse man spilled end dem man ikke lige spiller.
alle mine håben til min sniper har jeg fået med min commander, for dem sniperen får er stortset kun pistoler og shotguns lol.

ikke skide let at snipe med en shotgun :)


PS:
ham der Hyperious the Invincible hvis man springer solo på ham er det så ikke bedst at fjerne de der 4 robotter der beskytter ham først ?


Du kan ikke skade ham, før at du har smadret hans bodyguards. Medmindre du er flere inde i spillet. :-)


Du kan sagtens skade ham med et godt våben, at det er en dårlig idé er en anden historie.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron