Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 07:04

Kan det virkelig passe at dette spil ikke har sin egen tråd, til gode råd, hjælp og sådan? Det har den nu i hvert fald :)

Jeg har kun lige fået spillet 1-2 timer og er lige blevet level 5, og præcis som i det første er jeg mega forvirret mht. skills, hvilke våben der er bedst og sådan. (Jeg kan godt lige være lidt langsom i opfattelse når det ikke bare er almindeligt FPS som COD :P)

Jeg spiller assassin, men har indtil videre ikke fundet nogle våben, som jeg syntes passer til den måde selve klassen skal spilles. Er det fordi jeg ikke fatter spillet endnu, eller kommer det først senere i spillet?

Har ferie næste uge og der satser jeg på jeg skal ordentligt i gang med spillet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Jokeri2000 » 10. okt 2012 07:31

Alle classes kan bære alle våben :D Men nogle skills de kræver en speciel våben type.
Og du skal nok finde de gode våben. Er selv kun 22 og finder tit lorte våben, men af og til er man da lidt heldig.

Mener da bestemt vi har en borderlands 2 tråd, men er kommet i tvivl nu :P
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 10. okt 2012 07:39

Jokeri2000 skrev:Alle classes kan bære alle våben :D Men nogle skills de kræver en speciel våben type.
Og du skal nok finde de gode våben. Er selv kun 22 og finder tit lorte våben, men af og til er man da lidt heldig.

Mener da bestemt vi har en borderlands 2 tråd, men er kommet i tvivl nu :P


Jeg skal nok bare lige ordentligt i gang med spillet :)

Jeg har siddet og søgt, men har ikke kunne finde nogen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 10. okt 2012 07:57

Mener at jeg er level 28 assassin og har fokuseret primært på sniper-skill delen af hans skill-set. Men det er først nu ved de her level 26-28 at jeg finder blå og lilla våben sådan nogenlunde reglmæssigt.
Men kombinationen af sniper-riffel og shotgun/pistol finder jeg vældig effektivt - men man er underdog i starten.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Madskimo » 10. okt 2012 08:11

Jeg er omkring de 26, og har fundet 4 legendary so far - 3 våben og 1 shield.

Husk at du kan nakke bosserne om og om igen for at få godt loot - som regl taber de rigtig godt loot anden gang man nakker dem :)
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Anonymous22 » 10. okt 2012 12:44

:lol:
Anonymous22
 


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 10. okt 2012 16:12




:lol:
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Jokeri2000 » 10. okt 2012 18:12

Så har vi fået lidt info om det nye DLC til Borderlands 2 :)

http://tech2.in.com/news/gaming/next-bo ... oty/498482
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Andersson » 11. okt 2012 00:39

Husk at snakke med michael mamaril hver gang du er i sanctuary, så giver han dig et blåt item. Dette kan du gøre hver gang sanctuary mappet loades så jeg har bare lavet, save and quit og bagefter continue for at reloade. Han står sjældent det samme sted og det tager lige lidt tid at kende hans 7-8 faste gemmesteder. Når lillith har lavet sit tryllenummer på sanctuary vil han dog ikke længere være at finde.
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 11. okt 2012 09:48

Andersson skrev:Husk at snakke med michael mamaril hver gang du er i sanctuary, så giver han dig et blåt item. Dette kan du gøre hver gang sanctuary mappet loades så jeg har bare lavet, save and quit og bagefter continue for at reloade. Han står sjældent det samme sted og det tager lige lidt tid at kende hans 7-8 faste gemmesteder. Når lillith har lavet sit tryllenummer på sanctuary vil han dog ikke længere være at finde.


Du kan stadig finde ham, han er bare utrolig sjælden :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Kehaan » 11. okt 2012 16:13

Og den nye dlc udkommer allerede den 16. Oktober.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf SealFox » 11. okt 2012 18:19

Så mangler de bare at fixe den dejlige bug, der gøre at spillet fryser hvergang man når et loadpoint.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Viv3ify » 11. okt 2012 18:24

SealFox skrev:Så mangler de bare at fixe den dejlige bug, der gøre at spillet fryser hvergang man når et loadpoint.

Jeg syntes ikke at havde hørt om denne bug før nu? :-)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 11. okt 2012 18:27

SealFox skrev:Så mangler de bare at fixe den dejlige bug, der gøre at spillet fryser hvergang man når et loadpoint.


Og den bug der gør at undertegnets badass rank er blevet nulstillet og mine 6 golden keys er blevet reduceret til 1! Kom lige med et fix Gearbox!
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Your Nemesis DK » 11. okt 2012 18:47

Lowlandet skrev:
SealFox skrev:Så mangler de bare at fixe den dejlige bug, der gøre at spillet fryser hvergang man når et loadpoint.


Og den bug der gør at undertegnets badass rank er blevet nulstillet og mine 6 golden keys er blevet reduceret til 1! Kom lige med et fix Gearbox!


Det er ikke alle som er ramt af denne bug, men det er sq sindssyg sur røv for dem der er. Kan lige nævne at min lv 41 Siren fuckede op i mit savegame, efter jeg havde spillet splitscreen. For helvede jeg bandede det hele langt væk. Slettede mit savegame, og startede op som Salvador istedet..
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron