Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 8. nov 2012 10:25

Tue - smut ind under "ekstra" og tast ovenstående koder - vupti, du kan åbne en kiste i spillet, hvor der er særligt stærke ting.

MEN pas på med disse koder. Det var sandsynligvis her mine fryseproblemer startede. Tastede en kode - alt frøs, og herefter var det helvede til jeg fik en reset! Absurd
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Madskimo » 8. nov 2012 10:30

Det lyder sært med alt det frysen og reset af point - Jeg har aldrig oplevet noget af det :S
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DalbergJohst » 8. nov 2012 10:55

Jeg kan ikke finde Michael Mamaril. Er der nogen der kan hjælpe? Evt. hvis man finder ham, kan man blive inviteret til spillet? Jeg har ledt, ledt, ledt og LEDT... Det samme gælder for "chubby" monstre. Kan ikke finde dem :(

Er der nogen der kan/vil hjælpe? Tak! :)
Billede
DalbergJohst
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf tue69 » 8. nov 2012 11:08

Reinhold skrev:Tue - smut ind under "ekstra" og tast ovenstående koder - vupti, du kan åbne en kiste i spillet, hvor der er særligt stærke ting.

MEN pas på med disse koder. Det var sandsynligvis her mine fryseproblemer startede. Tastede en kode - alt frøs, og herefter var det helvede til jeg fik en reset! Absurd


Nå for den - så lader jeg vist bare være med det.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 8. nov 2012 11:29

tue69 skrev:
Reinhold skrev:Tue - smut ind under "ekstra" og tast ovenstående koder - vupti, du kan åbne en kiste i spillet, hvor der er særligt stærke ting.

MEN pas på med disse koder. Det var sandsynligvis her mine fryseproblemer startede. Tastede en kode - alt frøs, og herefter var det helvede til jeg fik en reset! Absurd


Nå for den - så lader jeg vist bare være med det.


Som det rigtigt står længere oppe, så har de fleste heldigvis ikke oplevet kedelige spilødelæggende bugs i Borderlands 2 - men jøs, jeg har smagt på insektsuppen, og fået de fleste af de velkendte! To gange bad ass reset må i sig selv være en high score :)

Men tast løs med SHIFT-koderne. Der er endnu ikke klare beviser på det officielle forum. Men andre derinde har dog beskrevet samme fænomen som mig: Taste koder, frys, balladen starter. Jeg er dog stadig den eneste, som er blevet "helbredt" igen, hvilket er en smule sært. Men i det mindste kan jeg spillet BL2 nu uden at det fryser konstant. Så lever jeg fint med Bad Ass reset..gange to. Jeg holder mig dog langt væk fra SHIFT-koderne nu - skal ikke ind i den kummefryser med spillet igen :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Guru Inc » 8. nov 2012 16:41

@MardinDJ
Michael Marmaril har været forsvundet siden den anden patch...... Pist borte...
Han var der åbenbart for tit i forhold til hvor ofte han burde være der. Skulle ikke have været meningen at han skulle spawne hver gang man var i Sanctuary... Men patchen har åbenbart fjernet ham helt :(

@Tue69
Ang. SHIFT koder, har indtastet ca 40 stk uden nogen problemer.
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2012 17:15

Guru Inc skrev:@MardinDJ
Michael Marmaril har været forsvundet siden den anden patch...... Pist borte...
Han var der åbenbart for tit i forhold til hvor ofte han burde være der. Skulle ikke have været meningen at han skulle spawne hver gang man var i Sanctuary... Men patchen har åbenbart fjernet ham helt :(

@Tue69
Ang. SHIFT koder, har indtastet ca 40 stk uden nogen problemer.



Michael Marmaril er ikke blevet fjernet fra spillet, men han spawner bare uhyrre sjældent i Sanctuary nu. Efter patchen har jeg nemlig kun stødt på ham 1 gang.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Guru Inc » 8. nov 2012 18:59

Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd ;)
Jeg saaaaaaavner ham :D
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf ezx » 12. nov 2012 16:29

hey
jeg er lige starte op på BL2 og kunne godt bruge nogle råd og tips?
og måske nogle at co-op med når jeg kommer op i lvl :D
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 12. nov 2012 16:39

ezx skrev:hey
jeg er lige starte op på BL2 og kunne godt bruge nogle råd og tips?
og måske nogle at co-op med når jeg kommer op i lvl :D


Jeg skal have mine characters (Assassin, Siren & Gunserker) op i lvl, så hvis du har en mic, og kan finde ud af at bruge den, så vil jeg gerne hjælpe. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Sociopat » 13. nov 2012 08:59

Nogen der ved noget om DLC nr 2? Release date?
Sociopat
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 17. nov 2012 10:24

...så fik man lige Bad Ass Reset FOR TREDJE GANG!!! Sjovt nok hver gang i forbindelse med en update. Det spil driver mig til vanvid, men jeg er for stædig til bare at smide det langt ud over markerne......

Release på næste DLC er 20. nov.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Your Nemesis DK » 20. nov 2012 07:43

Så frys mit Borderlands 2, 3 gange i streg under opstart nøjagtig det samme sted hver gang. Lavede en clear cache, og nu kører det igen... Hmm...?! Desuden er Badass rank blevet mindre, men dog ikke nulstillet?
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf BrutalTarbensen » 20. nov 2012 07:56

Your Nemesis DK skrev:Så frys mit Borderlands 2, 3 gange i streg under opstart nøjagtig det samme sted hver gang. Lavede en clear cache, og nu kører det igen... Hmm...?! Desuden er Badass rank blevet mindre, men dog ikke nulstillet?


Øv, men sådan kan man jo blive straffet.
Jeg har selv oplevet, at badassrank er blevet mindre, og alle challenges på de forskellige områder, i spillet, er blevet nulstillet
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Your Nemesis DK » 20. nov 2012 08:06

Your Nemesis DK skrev:Så frys mit Borderlands 2, 3 gange i streg under opstart nøjagtig det samme sted hver gang. Lavede en clear cache, og nu kører det igen... Hmm...?! Desuden er Badass rank blevet mindre, men dog ikke nulstillet?


Lige en opdatering på denne besked vedr. clear cache... Spillet starter fint op, med fucker op uafbrudt.
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron