Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf krig » 7. nov 2012 09:02

krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mogwai » 7. nov 2012 09:07

krig skrev:http://www.ign.com/articles/2012/11/06/borderlands-2-gets-xbox-360-patch-to-prevent-hacking

ny patch!

Fedt nok. Men har de fået patchet det der freeze bug? Jeg har ikke selv oplevet det (endnu), og gider ikke ende med et ubrugeligt spil :/
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 7. nov 2012 12:10

Mogwai skrev:
krig skrev:http://www.ign.com/articles/2012/11/06/borderlands-2-gets-xbox-360-patch-to-prevent-hacking

ny patch!

Fedt nok. Men har de fået patchet det der freeze bug? Jeg har ikke selv oplevet det (endnu), og gider ikke ende med et ubrugeligt spil :/


Synes at have læst i patch notes at den retter op på Freeze bug. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Incubus » 7. nov 2012 14:23

De få timer jeg har fået spillet det virker det sgu fedt nok.
Men kan overhovedet ikke få lov til at indløse koden til Premier buyers club... er åbenbart ikke fin nok
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 7. nov 2012 14:56

Incubus skrev:De få timer jeg har fået spillet det virker det sgu fedt nok.
Men kan overhovedet ikke få lov til at indløse koden til Premier buyers club... er åbenbart ikke fin nok


Husker du at det er en Xbox kode, og ikke en shift kode? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mogwai » 7. nov 2012 15:17

Lowlandet skrev:Synes at have læst i patch notes at den retter op på Freeze bug. :-)

Ah ja, det ser ud til at du har ret. Fandt følgende på deres side.

Gearbox skrev:Fixed an issue with savegames sometimes causing the game to stutter / freeze and repaired saves already affected by the bug.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Incubus » 7. nov 2012 15:46

Lowlandet skrev:
Incubus skrev:De få timer jeg har fået spillet det virker det sgu fedt nok.
Men kan overhovedet ikke få lov til at indløse koden til Premier buyers club... er åbenbart ikke fin nok


Husker du at det er en Xbox kode, og ikke en shift kode? :-)


Jep jep, den vil bare ikke rigtig æde den...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Incubus
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 7. nov 2012 16:28

Incubus skrev:
Lowlandet skrev:
Incubus skrev:De få timer jeg har fået spillet det virker det sgu fedt nok.
Men kan overhovedet ikke få lov til at indløse koden til Premier buyers club... er åbenbart ikke fin nok


Husker du at det er en Xbox kode, og ikke en shift kode? :-)


Jep jep, den vil bare ikke rigtig æde den...



Hvilken fejl får du da? Har du prøvet at indløse den via Xbox.com?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 7. nov 2012 21:18

Så fik jeg min anden bad ass reset! Den første fjernede heldigvis min fryseglitch. Den anden som kom med den seneste update er bare belastende! Aldrig har jeg oplevet så mange problemer med et spil! Det er jo komplet absurd...........
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 7. nov 2012 21:21

Reinhold skrev:Så fik jeg min anden bad ass reset! Den første fjernede heldigvis min fryseglitch. Den anden som kom med den seneste update er bare belastende! Aldrig har jeg oplevet så mange problemer med et spil! Det er jo komplet absurd...........


Oh no. Tør næsten ikke starte spillet igen hvis det resulterer i en reset. For så ved jeg at det ryger i BB med det samme.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Your Nemesis DK » 7. nov 2012 22:16

SHiFT codes
Xbox: KBW3T-JT9ZK-F9FJF-K63TB-CBT3K
Xbox: 5BCJB-WBZS5-XZRTF-CF3BJ-B6BB6
Legends never die, they reload...

Play the game, not the GUIDE!!... LOOSERS!
Your Nemesis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf SealFox » 7. nov 2012 22:55

Min ven har stadig fryse problemer med borderlands2, overvejer sku at skrotte det spil.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Madskimo » 8. nov 2012 09:14

SealFox skrev:Min ven har stadig fryse problemer med borderlands2, overvejer sku at skrotte det spil.


Mon det kan afhjælpes med "clear cache" ?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 8. nov 2012 09:54

Madskimo skrev:
SealFox skrev:Min ven har stadig fryse problemer med borderlands2, overvejer sku at skrotte det spil.


Mon det kan afhjælpes med "clear cache" ?


Tvivler - prøvede det mange gange dengang mit spil var frostramt. De sidste to opdateringer har fjernet mine SHIFT-koder og Bad Ass points...og vupti, spillet fryser slet ikke mere. Det er godt nok sært, og udfra det officielle forum er min oplevelse åbenbart unik. Andre har fået frys - og andre igen har faktisk fået det lavet udfra seneste patch!

Det spil er så fyldt med bugs! Deres officielle support er umulig at komme igennem til. Fik efter 14 dages venten en mail i går. "Undskyldt etc etc vi arbejder på at ansætte flere til support, da vi har meget travlt...."

I WONDER WHY!
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf tue69 » 8. nov 2012 10:22

Your Nemesis DK skrev:SHiFT codes
Xbox: KBW3T-JT9ZK-F9FJF-K63TB-CBT3K
Xbox: 5BCJB-WBZS5-XZRTF-CF3BJ-B6BB6


Sorry for min uvidenhed - men er ovenstående bare et eksempel eller er det noget der kan bruges til noget?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron