Xboxlife forum

Darksiders II - Sidder helt fast!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Gmork Gerrard » 2. sep 2012 19:22

Lille spoiler-alert!

Jeg er godt i gang med Darksiders II som jeg synes er fremragende!

Imidlertid er jeg kommet til en mega nederen "timechallange" i City of the Dead hvor man skal kravle op igennem et tårn på tid for ikke at blive flamberet af et bål.

Jeg har nok brugt 3-4 timer i flere omgange med at prøve igen og igen. Problemet er at jeg synes at Death reagere meget mere tilfældigt end tidligere, specielt når han skal løbe om hjørner. Jeg falder ofte ned inden bålet når mig, fordi Death ikke tager fat i muren ved hjørnerne. Kan ikke finde ud af om det er kamera-vinklen som driller eller om jeg ubevidst trækker den forkerte vej. Jeg synes ihvertfald at det virker tilfældigt.

Er der nogen som har klaret det endnu - og som kan give nogle fifs?

Jeg er ved at være derude hvor spillet efterhånden er ved at være ødelagt for mig, og jeg synes det er ærgeligt. For har virkelig været godt underholdt indtil nu.
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Mike.B » 2. sep 2012 22:10

jeg må indrømme at jeg har aldrig haft "klatre" problemer. jeg kender godt stedet, er faktisk lige kommet igennem tårnet på mit
2 playthrough. så enten har du bare været uheldig eller osse er der en bug
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Gmork Gerrard » 3. sep 2012 10:35

Det lykkedes mig langt om længe i går - sjovt nok ikke så længe efter at jeg skrev dette indlæg. Lige pludselig lykkedes det hele bare i starten og jeg fik opbygget et forspring. Det virkede næsten som om han fløj op! Men det tog mig omkring 140 forsøg ifølge mine sats. Så mange gange er jeg ikke engang død det samme sted i Dark Souls! Jeg skiftede også controller. Om det havde nogen praktisk betydning ved jeg ikke, da de er lige gamle og lige slidte, men det virkede ihvertfald.

Jeg synes sku at det virkede ret tilfældigt hvordan han reagere. Lidt ærgeligt med henblik på NG+ at jeg ved at det skal udføres en gang til...
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf krig » 3. sep 2012 15:28

Gmork Gerrard skrev:Det lykkedes mig langt om længe i går - sjovt nok ikke så længe efter at jeg skrev dette indlæg. Lige pludselig lykkedes det hele bare i starten og jeg fik opbygget et forspring. Det virkede næsten som om han fløj op! Men det tog mig omkring 140 forsøg ifølge mine sats. Så mange gange er jeg ikke engang død det samme sted i Dark Souls! Jeg skiftede også controller. Om det havde nogen praktisk betydning ved jeg ikke, da de er lige gamle og lige slidte, men det virkede ihvertfald.

Jeg synes sku at det virkede ret tilfældigt hvordan han reagere. Lidt ærgeligt med henblik på NG+ at jeg ved at det skal udføres en gang til...



samme sted drillede mig.. for nogle timer siden. Jeg må indrømme at det tog mig også en del forsøg :lol:
Men ja det er et fremragende spil! Glæder mig til NG+
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Jokeri2000 » 9. sep 2012 15:09

Styringen er noget så frustrerende det er helt vild. Lige før det ødelægger glæden ved spillet. :(
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Stjerne » 20. nov 2012 20:40

Sidder og overvejer at købe dette spil, kan det anbefales?

jeg kunne rimelig godt lide nr 1. Dog var der måske lidt for meget tænke og for lidt action...

hvordan er nr 2?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Lord Alla » 21. nov 2012 07:47

Jeg synes, der er skruet ned for gåderne/puzzles (tænkedelen om man vil :-)), men dem der er - og der er stadig mange - er ganske godt skruet sammen, og som spiller glider du lettere igennem grundet lækkert banedesign. Du er sjældent i tvivl om, hvor du skal hen.
Spillet er fedt (fik 8/10 her på siden), men er du til den slags spil er det en 10/10. Der er også indført "loot" i rigelige mængder og specielt "possessed weapons" er sjove at bygge så vilde, at du virkelig føler som som Døden, der suger al liv ud af dine modstandere.
Ovenstående indlæg omhandler ofte styringen - må indrømme at jeg ikke har haft de nævnte problemer. Døden gør, hvad controlleren dikterer - se det er xbox-controllermagt ;-). Et dejligt 1000/1000 spil og samtidig også et dejligt spil, hvis du ikke er achievement-jæger.
Now go buy :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Darksiders II - Sidder helt fast!

Indlægaf Stjerne » 21. nov 2012 08:58

Lord Alla skrev:
Now go buy :-)


Lyder som et spil for mig, har lige bestilt Darksiders 2 Limited Edition inde fra cdon, 294 kr med fri fragt
(når man bruger deres facebook rabat kode)
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron