Xboxlife forum

Sacred Citadel annonceret

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Sacred Citadel annonceret

Indlægaf spif2001 » 8. aug 2012 12:21

Deep Silver, der bl.a. har lavet Sacred serien, kommer i 2013 med et nyt spil i Sacred universet til bl.a. Xbox Live. Spillet hedder Sacred Citadel og bliver en sideways combat scroller a la Golden Axe og Castle Crashers - selvfølgelig med co-op.

Efter at have set videoen, tror jeg mine unger har fundet et spil, der muligvis kan løfte den tunge arv fra Castle Crashers - deres co-op spil #1.



Officiel hjemmeside: http://www.sacred-world.com/

Btw er Sacred 3 stadig under udvikling, og vi skulle snart få nyt om det.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Sacred Citadel annonceret

Indlægaf CaptainKicker » 8. aug 2012 12:36

Gladelig nyhed. Nu blev Sacred 3 lovet at være færdig i år, men kan sagtens vente lidt længere og nyde Sacred Citadel i mens vi forsat venter.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Sacred Citadel annonceret

Indlægaf Annxii » 8. aug 2012 19:30

øv, jeg troede det var om Sacred 3 da jeg læste overskriften! Ikke noget jeg bliver voldsomt begejstret for, men jeg er godt nok heller ikke fan af cell shading
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Sacred Citadel annonceret

Indlægaf CaptainKicker » 17. apr 2013 16:35

Så er det kommet i dag. Nogen om også har købt det? Hvad synes i? Har ikke lige fået prøvet det endnu, men regner stærkt med at jeg skal spille det i næste uge. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Sacred Citadel annonceret

Indlægaf spif2001 » 17. apr 2013 16:38

Downloader trial i aften. Dog så jeg lige, at spillet allerede har fået et gameplay DLC på dag 1. *Knurre*
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Sacred Citadel annonceret

Indlægaf CaptainKicker » 18. apr 2013 19:53

Ja, det er lidt latterligt at de har lavet Day One DLC... Oh well, jeg køber det med, så har man det hele for 1600, jvilket også er en pris jeg gerne vil give for det spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron