Xboxlife forum

Game of Thrones tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Game of Thrones tråden

Indlægaf spif2001 » 22. mar 2012 08:30

Som de fleste RPG spillere nok ved, så udkommer Game of Thrones til Xbox 360 d. 15 maj (også nordic?) i år. Derfor skal vi selvfølgelig have en tråd til det.

Det lidt jeg har set indtil videre, minder meget om Dragon Age serien. Forhåbentligt mere om DA:Origins end DA II... :)

Officiel hjemmeside: http://gameofthrones-rpg.com/





Ny gameplay trailer, der viser hvordan spillet styres.



Jeg er pt ved at læse bog nr 3, og har selvfølgelig også set tv-serien. Der er potentiale for et fedt spil her. Det er i hvert fald et must have for mig. :)
Senest rettet af spif2001 22. mar 2012 08:43, rettet i alt 1 gang.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. mar 2012 08:31

Jeg synes det ser rigtig fedt ud, men ligner en i det spil, hvor jeg liiiige vil prøve demoen først.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf spif2001 » 22. mar 2012 08:40

CaptainKicker skrev:Jeg synes det ser rigtig fedt ud, men ligner en i det spil, hvor jeg liiiige vil prøve demoen først.

Det ville jeg nok også have gjort, hvis ikke jeg havde læst bøgerne og set tv-serien. Nu skal det bare opleves, så man kan sidde og være gammelklog på historien. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. mar 2012 08:54

spif2001 skrev:
CaptainKicker skrev:Jeg synes det ser rigtig fedt ud, men ligner en i det spil, hvor jeg liiiige vil prøve demoen først.

Det ville jeg nok også have gjort, hvis ikke jeg havde læst bøgerne og set tv-serien. Nu skal det bare opleves, så man kan sidde og være gammelklog på historien. ;)


Googlede lige og kan se der er en del bag det her. Vil lige prøve at følge lidt op på det, for ser meget interessant ud!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf thetof91 » 22. mar 2012 09:00

Mega fedt! :D
Men er sgu nok ikke lige den bedste release date, er jo samme dag som Diablo 3 udkommer :O
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf spif2001 » 22. mar 2012 09:01

thetof91 skrev:Mega fedt! :D
Men er sgu nok ikke lige den bedste release date, er jo samme dag som Diablo 3 udkommer :O

Så er det godt jeg kan trøste mig med Game of Thrones, og så ellers vente på Diablo 3 udkommer til konsollerne. :P
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf Lord Khazmir » 22. mar 2012 12:11

+1

jeg har ikke PC´en til at drive D3, så det er bare at vente. Så er det jo netop godt GoT lander :wink:

Er game of thrones egentlig sendt på nogle af de gængse kanaler i DK?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. mar 2012 12:33

Lord Khazmir skrev:+1

jeg har ikke PC´en til at drive D3, så det er bare at vente. Så er det jo netop godt GoT lander :wink:

Er game of thrones egentlig sendt på nogle af de gængse kanaler i DK?


Game of Thrones blev (bliver? Jeg ved ikke hvordan det står til med sæson 2) sendt på Canal +. Mener at det var mandag aften de sendte dem sidste omgang, men det er jeg slet, slet ikke sikker på.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf Firephreakk » 22. mar 2012 12:33

Den har kun kørt på Canal+ så vidt jeg ved.

Til april starter sæson 2. Den glæder jeg mig slemt til.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf Rahbek » 22. mar 2012 12:40

Det må jeg have. Jeg har været vild med den serie siden jeg læste de første bøger for en 3-4 år siden ^^
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf Ink129 » 22. mar 2012 13:38

Jeg har ikke læst bøgerne, men jeg har lige set 1. sæson, og den serie er konge! Jeg håber virkelig på et godt RPG her, men et andet RPG-spil kommer i samme måned, Dragon's Dogma, og hvis anmeldelserne af det ser fine ud, så nupper jeg sikkert det først.

Skulle anmeldelserne til Game of Thrones også vise sig at se fine ud, jamen så er der bare endnu et RPG at gå i gang med efter Dragon's Dogma. Det ville jo være mums :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf spif2001 » 22. mar 2012 14:02

Ink129 skrev:Jeg har ikke læst bøgerne, men jeg har lige set 1. sæson, og den serie er konge! Jeg håber virkelig på et godt RPG her, men et andet RPG-spil kommer i samme måned, Dragon's Dogma, og hvis anmeldelserne af det ser fine ud, så nupper jeg sikkert det først.

Skulle anmeldelserne til Game of Thrones også vise sig at se fine ud, jamen så er der bare endnu et RPG at gå i gang med efter Dragon's Dogma. Det ville jo være mums :P

Jeg har ikke sat mig ind i Dragons Dogma, da det jeg så lignede nåede hack'n'slash tamtam. Er det et ordentligt RPG?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf Ink129 » 22. mar 2012 14:27

spif2001 skrev:
Ink129 skrev:Jeg har ikke læst bøgerne, men jeg har lige set 1. sæson, og den serie er konge! Jeg håber virkelig på et godt RPG her, men et andet RPG-spil kommer i samme måned, Dragon's Dogma, og hvis anmeldelserne af det ser fine ud, så nupper jeg sikkert det først.

Skulle anmeldelserne til Game of Thrones også vise sig at se fine ud, jamen så er der bare endnu et RPG at gå i gang med efter Dragon's Dogma. Det ville jo være mums :P

Jeg har ikke sat mig ind i Dragons Dogma, da det jeg så lignede nåede hack'n'slash tamtam. Er det et ordentligt RPG?


Det er vist klassificeret som værende et action-RPG, så det må jo nok formodes ikke at være så heavy i RPG-elementerne som f.eks. DA: Origins og lign. Kampene er helt klart i fokus, og det kan muligvis også blive lidt for meget hack'n'slash til min smag, men jeg krydser fingre for en solid RPG-oplevelse.

Og så er spillet japansk. Ikke at dette er en kvalitetsstempling på nogen måde, men jeg er ret interesseret i at se, hvordan de håndterer denne lidt mere western-agtige RPG-formular med en åben verden, vestlig middelalder-tema, kustomiserbar hovedperson osv. Det kunne blive klasse, imo; det kunne også blive rædderligt :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf spif2001 » 22. mar 2012 14:57

ARGH! Don't use the J-word...

Jeg går uden om Dragons Dogma. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game of Thrones tråden

Indlægaf Ink129 » 22. mar 2012 17:36

spif2001 skrev:ARGH! Don't use the J-word...

Jeg går uden om Dragons Dogma. :)


Hahaha, fair nok :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron