Xboxlife forum

Dark Souls

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls

Indlægaf Nilsson. » 25. aug 2013 11:21

De 3 mest brugte steder til pvp(invasion og darkmoon) er Undead Burg, Oolacile Township og Kiln of the first flame. Hvornår du kan starte med at spille pvp afhænger lidt af hvad du vil.

Jeg plejer at starte ved lvl 60 ca. i Oolacile township og levele den vej igennem, ved omkring lvl 90 skifter jeg til Undead Burg, da der tit er en del gankere i Oolacile på de højere levels. Det 'officielle' pvp level er 120, det er her langt de fleste stopper. Så det er en god ide at stoppe et sted hvor du kan invade folk på lvl 120 dvs. et sted mellem 110 og 130. Jeg plejer at stoppe mellem 110 og 120, og det går generelt hurtigt med at finde folk at spille imod, det tager sjældent mere end et minut i Undead Burg.

Jeg starter ved 60 fordi du her har fået de vigtigste stats i nogenlunde niveau 20-25 vitality, 25-30 endurance, og resten i str eller dex. Det fungerer ganske godt!

Husk at Claymore scaler lige godt med både dex og strenght. Gå efter 40 dex og 27 strenght. Det svarer til at du har 40 strenght når du bruger 2 hænder, hvilket du altid burde gøre med en Claymore :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 25. aug 2013 11:26

Nilsson. skrev:De 3 mest brugte steder til pvp(invasion og darkmoon) er Undead Burg, Oolacile Township og Kiln of the first flame. Hvornår du kan starte med at spille pvp afhænger lidt af hvad du vil.

Jeg plejer at starte ved lvl 60 ca. i Oolacile township og levele den vej igennem, ved omkring lvl 90 skifter jeg til Undead Burg, da der tit er en del gankere i Oolacile på de højere levels. Det 'officielle' pvp level er 120, det er her langt de fleste stopper. Så det er en god ide at stoppe et sted hvor du kan invade folk på lvl 120 dvs. et sted mellem 110 og 130. Jeg plejer at stoppe mellem 110 og 120, og det går generelt hurtigt med at finde folk at spille imod, det tager sjældent mere end et minut i Undead Burg.

Jeg starter ved 60 fordi du her har fået de vigtigste stats i nogenlunde niveau 20-25 vitality, 25-30 endurance, og resten i str eller dex. Det fungerer ganske godt!

Husk at Claymore scaler lige godt med både dex og strenght. Gå efter 40 dex og 27 strenght. Det svarer til at du har 40 strenght når du bruger 2 hænder, hvilket du altid burde gøre med en Claymore :)

Mange tak! De er lidt længe siden jeg har fået tid til at spille DS, men de stats du nævnte, var også dem jeg gik efter, altså at stoppe omkring lvl 120. Jeg gik også tilbage til miin "Darkmoon-build", hvor jeg blandt andet har en balder-sidesword, så claymore-builded er sat lidt til side foreløbig, men tror nok jeg vender tilbage til den på et tidspunkt. :D
Det kunne være fedt, hvis vi på et tidspunkt kunne "duellere"? Så kunne jeg vise dig skills.. :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls

Indlægaf Nilsson. » 25. aug 2013 11:33

Det er desværre en smule svært at sætte duels op på xbox :/ Jeg spiller kun invasions, så hvis du skal ramle ind i mig skal du nok stå i Undead Burg på ng+ uden at have nakket Taurus Demon, så er der ret stor chance for at vi ramler ind i hinanden på et tidspunt :P
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 25. aug 2013 11:45

Nilsson. skrev:Det er desværre en smule svært at sætte duels op på xbox :/ Jeg spiller kun invasions, så hvis du skal ramle ind i mig skal du nok stå i Undead Burg på ng+ uden at have nakket Taurus Demon, så er der ret stor chance for at vi ramler ind i hinanden på et tidspunt :P

Jeg troede da ikke, at om man er i Ng+ eller første gennemgang har en indflydelse?
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dark Souls

Indlægaf Nilsson. » 25. aug 2013 11:52

Man kan kun invade folk der ikke har klaret bossen i det pågældende område. Jeg går ud fra at du har nakket Taurus Demon i første play through, derfor er det nødvendigt at være i ng+ :)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 25. aug 2013 12:10

Nilsson. skrev:Man kan kun invade folk der ikke har klaret bossen i det pågældende område. Jeg går ud fra at du har nakket Taurus Demon i første play through, derfor er det nødvendigt at være i ng+ :)

Aha, det vidste jeg faktisk ikke, altså at man kun kan invade folk før de har nakket bossen :S
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron