Xboxlife forum

LOTR War in the north

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: LOTR War in the north

Indlægaf Gmork Gerrard » 9. okt 2011 11:12

Jeg synes godt nok War in the North ser en smule fesent ud. Tror det kommer til at drukne imellem Dark Souls og Skyrim. Total dårligt valg af releasedato!

Jeg synes det er tragisk at man har set så mange elendige LORT ( læs LOTR) spil. Den licens er blevet voldtaget en gang for mange. Det er som om man ikke gider gøre noget ud af det, fordi man forventer at bare navnet garanterer et vist salg uanset hvad, fordi LOTR er så stort som det er.

Jeg er også familiefar, derfor holder jeg mig generelt til RPG singleplayer, fordi det er umuligt at time online gaming med småbørn. Og RPG kræver altså fordybelse, og to timer er væk på ingen tid når man nyder et godt RPG!
Senest rettet af Gmork Gerrard 3. nov 2011 13:14, rettet i alt 1 gang.
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 1. nov 2011 08:34

Gametrailers - 7.2/10
IGN - 7/10

Endnu et middelmådigt LOTR spil *suk* - men det var hvad jeg forventede...

Hvad med at Bethesda brugte deres nye RPG engine, til at lave et LOTR spil a la hvordan Elder Scrolls fungerer. Dét kunne være fedt! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Lord Khazmir » 1. nov 2011 12:47

Hmm - jeg var egentlig ret tændt på War in the North, men er ikke længere så sikker. Jeg tror faktisk jeg vil afvente en demo og ser det lidt an inden et evt. køb.

Der er jo masser af andre seje titler i den nærmeste fremtid og ikke mindst Skyrim kommer til at tage hundredevis af timer, så med en nogen lunken vurdering, så er det måske ikke der man skal investere.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 3. nov 2011 07:18

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf DJan.dk » 3. nov 2011 09:06

Lord Khazmir skrev:Hmm - jeg var egentlig ret tændt på War in the North, men er ikke længere så sikker. Jeg tror faktisk jeg vil afvente en demo og ser det lidt an inden et evt. køb.

Der er jo masser af andre seje titler i den nærmeste fremtid og ikke mindst Skyrim kommer til at tage hundredevis af timer, så med en nogen lunken vurdering, så er det måske ikke der man skal investere.


Ja jeg har det på helt samme måde. Var rimelig hooked da de første videoer begyndte at komme. Nu er der bare for mange spil der med garanti overgår det, så jeg tror bare at jeg venter lidt.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: LOTR War in the north

Indlægaf sir.auron88 » 3. nov 2011 11:28

Stil jeres LOTR-tørst ved at downloade LOTR Online. Det er gratis at spille, og ret sjovt.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: LOTR War in the north

Indlægaf DJan.dk » 9. nov 2011 11:24

Angry Joe spiller War in The North: http://www.youtube.com/watch?v=gaVMx5g_3ek

Det ser ikke så imponerende ud. Under samtaler har figurerne næsten ingen mimic og bevægelserne er lidt stive og ligner noget fra forrige generation.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron