Xboxlife forum

LOTR War in the north

Diskuter RPG og MMORPG's her.

LOTR War in the north

Indlægaf Kaptajn Blod » 19. jul 2011 19:41

Hejsa, jeg er faldet pladask for deres trailers og gameplay i War in the north, og skal helt sikkert have det, jeg går stærkt ud fra der bliver en slags 3 mands coop igennem spillet.

Nogle andre herinde som og finder det interessant? Så skal vi jo lige have noget gamertag bytte op og køre når det engang udkommer.

Ohøj fra planken
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: LOTR War in the north

Indlægaf SmashingBull » 19. jul 2011 20:02

hmm, det virker interessant, men om det er et must have, ved jeg nu ikke, er nærmere et der bliver købt når folk er trætte af det :)
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 2. aug 2011 17:04

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2011 22:29

DAMN IT!

Jeg vil helt vildt gerne købe det spil, men jeg er så træt af middelmådige LOTR spil. Intet spil har nogensinde kommet i nærheden af Tolkiens vision. Ikke i nærheden....

En jaggedi jag trailer: http://gamersyde.com/news_war_in_the_no ... 41_en.html

Hvorfor fanden kan de ikke bruge denne ultimative licens til et ultimativt rpg?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Jibla » 8. okt 2011 22:30

Så prøv da LOTRO, det er gratis irrc. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2011 22:33

Jibla skrev:Så prøv da LOTRO, det er gratis irrc. :)

gider ikke mmorpg's - de duer ikke når man har en familie ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Jibla » 8. okt 2011 22:40

spif2001 skrev:
Jibla skrev:Så prøv da LOTRO, det er gratis irrc. :)

gider ikke mmorpg's - de duer ikke når man har en familie ;)


Det er bare dig der spiller dem forkert så :P
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2011 22:45

:) - jeg stoppede med WoW da jeg købte min første 360'er, og har nydt det lige siden. Man bliver alt for afhængig af mmorpgs
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Jibla » 8. okt 2011 22:47

Naah, DU bliver alt for afhængig af mmorpgs. Personligt spiller jeg på en froob account i Anarchy Online, og det er ganske hyggeligt.

Jeg logger ind og spiller når jeg har lyst og tid. Det er jo fordelen ved et gratis mmorpg.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2011 22:52

Jibla skrev:Naah, DU bliver alt for afhængig af mmorpgs. Personligt spiller jeg på en froob account i Anarchy Online, og det er ganske hyggeligt.

Jeg logger ind og spiller når jeg har lyst og tid. Det er jo fordelen ved et gratis mmorpg.

Hvis man spiller et mmorpg når man har tid - dvs et par timer om ugen, så er det jo crap. Et mmorpg kræver tid og indlevelse for at være spændende. Har man ikke tiden, kan man lige så godt spille paper boy, bubble bobble eller Halo. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Jibla » 8. okt 2011 22:54

Ah, den må du længere ud på landet med mr bitter familiefar ;)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: LOTR War in the north

Indlægaf spif2001 » 8. okt 2011 22:55

Jibla skrev:Ah, den må du længere ud på landet med mr bitter familiefar ;)

Får du noget ud af en halv times LOTRO?

Jeg ville bare blive irriteret..
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Jibla » 8. okt 2011 23:04

Jeg synes at LOTR er uinteressant og kedeligt, så jeg har ikke prøvet LOTRO. En halv times WoW, ja det gør jeg. En halv times AO, ja det gør jeg.

Nu er der andet end en endeløs jagt på tal og farver. Og man spiller jo efter tid, lyst og mulighed. Og det er gratis.

Spiller du da kun dine Xbox 360 spil i en halv time af gangen?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Annxii » 8. okt 2011 23:27

dejligt med en release dato! jeg har stadig gode forhåbninger War in the North. Det ser på ingen måde så crappy ud som tidligere LOTR-spil. Det bliver nok ikke et, der slår Mass Effect og Dragon Age (de første!), men jeg tror nok der skal være god RPG-underholdning i. Desværre bliver det jo nok begravet af, at alle sidder og venter på Skyrim ugen efter :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: LOTR War in the north

Indlægaf Kaptajn Blod » 9. okt 2011 07:49

Du har ret i den trailer kunne de nærmest lige så godt have undgået, og så vist lidt godt gameplay i stedet. Anyways jeg ser stadig frem til det, jeg tror der ligger en fed co-op campaign og venter, skyrim kan jeg nemlig godt undvære.

Og så lige for at blande mig i familiefar kontra mmorpg debatten - Nej det kan man ikke, jeg quittede også wow da jeg fik min nr. 2. Det holder bare ikke at være i guild, køre raids osv, man er jo totalt bænket til computeren, og jeg gider ikke mmorpgs medmindre jeg kan sætte en helvedes masse timer af, hvor jeg VED jeg ikke bliver forstyrret, ellers får jeg ikke noget ud af sådanne spil. Så er det nemmere lige at nappe et par team deathmatch, eller horde, runder i gears 3 feks.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron